علمی و پزشکی

کورنا روی برج های مخابراتی 5G آتش می گیرد / آیا Corona با تکنولوژی 5G منتقل می شود؟



شیوع تاج در انگلستان و کشته شدن بیش از 41000 نفر و در نتیجه کشته شدن 4313 نفر ، شایعات و اطلاعات غلط را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است. از جمله شایعات می توان به ارتباط فناوری چینی و انتشار تاج اشاره کرد که تاکنون ایجاد شده است
سه برج ارتباطی 5G در انگلیس آتش گرفت.

طبق این گزارش
بی بی، سه برج انگلستان به دلیل اطلاعات نادرست در رسانه های اجتماعی درباره رابطه بین 5G و شیوع
Coronavirus آنها آتش گرفتند. برخی از گروههای ارتباطی فیس بوک انگلیسی
فناوری 5G با تضعیف سیستم ایمنی بدن و شیوع کروناویروس در بدن ، سه برج مخابراتی در بیرمنگام به آتش کشیده شد.

اگرچه این ادعا از همان ابتدا نقص داشت ، انتشار این بازیگر و خواننده ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی استرالیایی در اینستاگرام به ابهام و شایعاتی در مورد پیوند بین فناوری و گسترش تاج افزود. وودی هارلسون و جیسون گاردینر اکنون با انتشار اطلاعات دروغین متهم به ایجاد هرج و مرج در مناطقی از انگلیس شده اند.

ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در انگلیس ، این ادعاها را کاملاً بی اساس خواند ، با استناد به شایعاتی که در مورد تأثیر ارتباطات نادرست ارتباطات از راه دور بر سلامت انسان بر رسانه های اجتماعی گسترش یافته است. با این حال ، کارگران تلفن همراه بخش خصوصی هنوز هم هنگام نصب فناوری ، مردم را آزار می دهند. به گفته مردم ، اولین برج های فن آوری 5G در ووهان نصب شده اند و تاج از شهر ریخته شده است. در آن زمان ، تاج به ایران و ژاپن گسترش یافته بود ، که هنوز این فناوری را معرفی نکرده بودند.

Ofcom ، تنظیم کننده ارتباطات انگلیس ، می گوید که این داستان پیچیده تر از شایعات عادی است. برای تخریب فناوری 5G در انگلیس ، گروه های زیادی در فیس بوک تشکیل شده اند. در یکی از این گروه ها ، پرستار ادعا می کند که این فناوری اکسیژن را از ریه ها خارج می کند!

فناوری 5G یکی از جدی ترین تفاوتهای فنی بین انگلیس و اروپا از نظر تجارت با چین است. ایالات متحده معتقد است که این فناوری از انگلیس در حال جاسوسی از چین است ، در حالی که انگلیس اصرار دارد مخالفت آمریکا با رقابت دولت ترامپ با چین مرتبط است.


این نوشته از سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت دانا نیوز هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا