علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» سید حامد کنادپور و معاون توسعه و نوآوری این شرکت وحید شامکی و معاون فروش و عملیات امیرحسین باقری و حسن مختاریان سخنرانی کردند. معاون فنی این شرکت پاسخگوی ابعاد فنی و عملیاتی سوالات خبرنگاران در خصوص کاربرد این اپلیکیشن منحصر به فرد و منحصر به فرد بود.

مدیرعامل تارا در این نشست گفت: تارا یک شرکت توسعه کسب و کار و فناوری است که با 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و حمایت از توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شده است و با ارائه آن سعی در تفکر عمیق دارد. دغدغه ها و نیازهای کنونی مردم و فلسفه اساسی آن کمک به امنیت مالی جامعه طبقه متوسط ​​است.

سید حامد خانادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، اوراق قرضه رفاهی شرکتی، اعتبار شرکتی و اخیراً اعتبار خرد فردی را ارائه کرده است که در مدت زمان کوتاهی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و انجام شده است.

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در بخش خدمات شرکتی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بالغ بر 1000 میلیارد تومان وام ارائه کرده است.

وی با اشاره به برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا که این اپلیکیشن برای آن ساخته شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس حمایت گروه صنعتی گلرنگ در ارائه کالا و نقاط فروش و 50 سال سابقه طولانی مدت، تجربه کاربری منحصر به فرد است و منحصر به فرد، “گسترش گیرنده در 460 شهر ایران و از 4500+ بازار فیزیکی و غیر فیزیکی برای کالاهای مصرفی سریع السیر، پوشاک و مد، کالاهای خانگی، طلا و جواهرات، از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و بهداشت، خدمات ، بیمه و…»، «سود و نکول»، «افراد بهبود شاخص های نسبی زندگی» و…

مدیرعامل تارا در پایان گفت: روش ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وام پرداخت شده از کاربر کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته در صورت عکس این مشکل، کاربر مورد نظر و حساب “منفی دریافت می کند و از خدمات بیشتر خودداری می شود.”

همچنین باید قول بدهیم که “تارا از نظر کاربران و خدمات همچنان در ابتدای مسیر توسعه قرار دارد و برنامه ها تا پایان سال جاری نوید رویدادهای هیجان انگیز را می دهند. در سال های آینده شعار تارا با عنوان “360” است. راه حل های دیجیتالی درجه یک برای افزایش امنیت مالی” و تفکر کل نگر. دغدغه ها و نیازهای مردم امروز را می توان در عمل تحقق بخشید و می توان گفت. مسئولیت های شهروندان. علائم تجاری و شرکت ها را می توان تفسیر کرد.”

سخنران بعدی این نشست، وحید شامکی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا»، به تشریح چرایی و چگونگی تأسیس این اپلیکیشن، ابعاد و فرآیندهای توسعه و چشم انداز آینده پرداخت.

وحید شامکی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر تامین اعتبارات نهادی و عمده بود، خاطرنشان کرد: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم که «وام کوچک» یا «حالا بخر، دیرتر بپرداز!» سرویس. در دنیا معروف است.

شامکی خاطرنشان کرد: واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است. پس از تکمیل تائید و اعتبار سنجی، اعتباری از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان دریافت می کنند و از 4500 نقطه فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید می کنند. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرش تارا بسیار سریع اتفاق می افتد.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی هوشمندانه داشته باشند و در اقتصاد تورمی ایران برای او کارساز است زیرا کاربر در واقع پس از دو ماه هزینه خرید را پرداخت می‌کند. “”

برای بهره مندی از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه دارای نام شخص و کارت ملی هوشمند (جدید) باشد.

وی گفت: برای اولین بار در کشور همکاری کاربران بر اساس اعتماد مطلق خواهد بود و این طرح آماده می شود. علاوه بر این، شاید لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم، لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) به واقعیت تبدیل شود.

در بخشی دیگر از سخنان معاون توسعه و نوآوری تارا آمده است: نیمی از اعتبار دریافتی باید پس از 30 روز و مابقی پس از 60 روز خرید بازگردانده شود. مدام بزرگتر و بزرگتر می شود.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها توضیحاتی ارائه کرد و ارتباطات سازمانی را یکی از اهداف استفاده از خدمات تارا دانست. . بهبود تجربه آنها از برنامه های جبران نیروی انسانی شرکت آنها است.

وی در رابطه با موضوع توسعه شبکه فرزندخواندگی تارا گفت: تلاش می کنیم فرزندخواندگی تارا را در زمینه ها و سطوح مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر پوشش دهیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف آن در خدمات مالی گفت: این موضوع از طراحی و زیرساخت در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن بوده است. به نرم افزار و نحوه انجام تراکنش مورد نظر.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی منحصر به فرد تارا است. پرداخت با تارا نیز به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت نیست. معماری استفاده شده برای این برنامه میکروسرویس هایی است که بعدا به راحتی می توانیم آن ها را توسعه دهیم و از تکنولوژی های مختلف و زبان های مختلف استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی است که در تمامی رسیورهای تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

یادآور می شود، نشست رسانه ای به منظور تبلیغ اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش امنیت مالی) با حضور نمایندگان رسانه ها و سایر مخاطبان در برج گلرنگ واقع در خیابان والاسر بالاتر از پارک سای برگزار شد. میهمانان.

دکمه بازگشت به بالا