فرهنگ و هنر

روایت پیام دهکردی از “متفاوت ترین” جشنواره تئاتر فجر

روایت پیام مهارت و زبردستی از "خیلی متفاوت" جشنواره تئاتر فجر

پیام دکسوردی معتقد است که برپایی جشنواره تئاتر فجر می تواند دلیل محکمی برای روشن نگه داشتن تئاتر و باز شدن سالن ها باشد.

ایسان اظهار داشت: زندگی جشنواره تئاتر فجر حاصل سالها تلاش و فداکاری برای جوان سازی خانواده تئاتر است.
وی ادامه داد: معتقدم این یک موقعیت بسیار خاص در دوره های مختلف جشنواره تئاتر فجر است.
این فیلمساز این جشنواره را موقعیت بسیار ویژه تئاتر فجر عنوان و اظهار کرد: این زمانی است که ما مشتاقانه شاهد اجرای نمایش در سالن هستیم و می خواهیم سالن ها برای تماشای این هنر پر از تماشاگر شوند. هنرمندان تئاتر روی صحنه. بیایید نگاهی به عملکرد بعد از چند ماه تئاتر بیاندازیم
“من می خواهم از همه گروه هایی که در این زمان در جشنواره تئاتر فجر شرکت کردند تشکر کنم. زیرا آنها پس از ماهها آرزو ، چراغها را روشن نگه داشتند. ”
وی همچنین درباره بخش آنلاین جشنواره اظهار داشت: “ما شاهد یک نوع شخصیت جدید در زمینه تئاتر هستیم ، بنابراین تمام تلاش ها در زمینه هنر از جمله تئاتر آنلاین ارزشمند است. اما باید قضاوت علیه آنها تجربه و آسیب دید تا ابزارهای لازم در این زمینه و برنامه ریزی رویدادهای تئاتری اعمال شود.
انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا