برترین های کسب و کارعمومی

30 مدل کاشی بین کابینتی طلایی برای اشپزخانه

مزایای استفاده از کاشی بین کابینتی طلایی

رنگ طلایی یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست که احساس لوکس بودن، ارزشمندی و کیفیت را به ذهن بیننده القا می کند. تقاضا برای طراحی فضاهای مختلف خانه با این رنگ آنقدر زیاد شده که محصولات مختلفی به رنگ طلایی تولید می شوند تا در طراحی داخلی به کار روند. کاشی بین کابینتی طلایی یکی از این محصولات هستند که در طراحی آشپزخانه استفاده می شوند و زیبایی چشمگیری را برای محیط شما به ارمغان می آورند.

مدل کاشی بین کابینتی طلایی

از آنجا که طلایی رنگی براق است توصیه می کنیم تا آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید تا چشم هایتان خسته نشوند. ضمن این که ترکیب این رنگ جذاب با رنگ های دیگر باعث می شود تا جلوه آن بیشتر و زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید. کاشی های طلایی بسته به فضا و طراحی محیط با رنگ های زیادی مثل سبز، آبی، مشکی و سفید ترکیب می شوند و به محیط شما جلوه ای زیبا و لوکس می دهند. اگر به کاتالوگ ها و مجله های طراحی خارجی و داخلی نگاه کنید می بینید که در میان انواع کاشی بین کابینتی، پرطرفدارترین ترکیب رنگ کاشی طلایی با رنگ سفید است.

ترکیب سفید و طلایی احساس نشاط، پاکیزگی و گران قیمت بودن را به شما القا می کند و از نظر طراحان مناسب‌ترین ترکیب رنگ برای قرار گرفتن بین کابینت هاست. این ترکیب به خصوص وقتی در کنار کابینت های سفید قرار می گیرد، منظره آشپزخانه شما را خیره کننده می کند.

قیمت کاشی بین کابینتی طلایی

به طور کل کاشی های بین کابینتی طلایی به خاطر جلوه بصری شان نسبت به انواع ساده تر گران تر هستند. این کاشی ها بسته به کیفیت ساخت، مواد اولیه، برند کاشی و فروشگاهی که در آن به فروش می رسند قیمت های متفاوتی دارند. ما در فروشگاه کاشی اسپیناس به شما کمک می کنیم تا زیباترین و بادوام ترین کاشی های بین کابینتی طلایی را از مطرح ترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصول به صفحه کاشی بین کابینتی طلایی بروید یا با کارشناسان ما در فروشگاه کاشی اسپیناس تماس بگیرید.

نکات مهمی که لازم است برای خرید کاشی بین کابینتی بدانید

کاشی بین کابینتی با طرح‌ های متنوعی که دارد این روزها موارد استفاده فراوانی پیدا کرده است، ما در ادامه بیشتر به این محصول خواهیم پرداخت و درباره این موضوع که از تایل بین کابینتی دقیقا برای چه فضایی می‌توانید استفاده کنید نکاتی مهمی را خواهیم گفت.

امروزه در طراحی فضای آشپزخانه به جز کابینت‌ ها و وسایل آشپزخانه از المانی با عنوان کاشی بین کابینتی استفاده می‌شود که می ‌تواند به محیط آشپزخانه شما زیبایی خاصی ببخشد. آشپزخانه قلب هر خانه ‌ای به شمار می‌آید و اغلب خانم خانه و یا سایر افراد، زمان زیادی را برای پخت غذا و یا میل کردن آن در کنار سایر اعضای خانواده، در این مکان سپری می‌کنند، بنابراین زیباسازی آن می تواند در بالا بردن روحیه نقش به سزایی داشته باشد.

کاشی بین کابینت با طرح‌های متنوعی که دارد این روزها موارد استفاده فراوانی پیدا کرده است. ما در ادامه بیشتر به این محصول خواهیم پرداخت و درباره این موضوع که از تایل بین کابینتی دقیقا برای چه فضایی می‌توانید استفاده کنید توضیح خواهیم داد. در انتها نیز مجموعه اینترنتی منزل را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید مجموعه کاملی از کاشی بین کابینتی را در این فروشگاه بیابید و سفارش دهید.

کاشی بین کابینتی چیست؟

اصولا کاشی بین کابینت به گونه ای تولید شده است که تمیز کردن و شست و شوی آن آسان است و در هر جایی که مورد استفاده قرار گیرد اجازه نمی دهد آب و رطوبت به سطح زیرین آن سرایت یابد. به همین دلیل تصور اینکه برای دیوارهای آشپزخانه از کاشی استفاده نشود کمی تعجب برانگیز خواهد بود. البته می ‌توان برای زیبا سازی برخی از قسمت ‌های آشپزخانه از المان‌های دیگری مانند کاغذ دیواری و یا رنگ استفاده کرد، اما برای دیوار پشت اجاق گاز که ممکن است چربی بیشتری روی این قسمت بنشیند و سینک که اغلب با شست و شوی زیادی همراه است، کاشی بین کابینتی تنها محصول کاربردی و برتر به شمار می‌آید. کاشی بین کابینتی همان‌ طور که از نامش پیداست در فاصله بین کابینت‌های پایین و بالای آشپزخانه نصب می‌شود و علاوه بر زیبا سازی به تمیز کردن آسان این قسمت کمک خواهد کرد. برای خرید و مشاهده جدید ترین مدل های کاشی بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

تفاوت بین تایل بین کابینتی و کاشی چیست؟

عمدتا بین این دو از نظر کارایی تفاوتی وجود ندارد تنها تفاوتی که می ‌توان درباره آن صحبت کرد، زیبایی بیشتر کاشی بین کابینتی است یعنی شرکت‌های تولید کننده سعی کرده‌اند بیشتر بر جنبه زیبایی آن بیفزایند زیرا این نوع کاشی‌ها می‌توانند با متریال خاص و رنگ‌ های زیبایی که دارند با رنگ کابینت‌ ها و سایر وسایل آشپزخانه هارمونی ایجاد کرده و زیبایی بیشتری را به وجود آورند. ضمن آن که سعی شده این محصول از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد. به طوری که پس از سال‌ها استفاده از زیبایی آن کاسته نشده و دچار آسیب نخواهند شد.

انواع کاشی بین کابینت موجود در بازار

کاشی ‌های بین کابینتی در مدل‌ های جدید و با متریال‌ های مختلف مانند شیشه، سنگ، استیل و آلومینیوم و سرامیک تولید شده و در بازار موجود است. ما در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها پرداخته و به مزایا و معایب هر کدام اشاره خواهیم کرد:

    کاشی بین کابینتی مدرن

ما در این بخش نوعی از کاشی‌ بین کابینتی را به شما معرفی خواهیم کرد که از جنس شیشه، سرامیک و یا استیل تولید شده است و با بهره گیری از اشکال هندسی دایره و چند ضلعی و … زیبایی خاصتری پیدا کرده است. اگر آشپزخانه شما دارای طراحی مدرن است و بیشتر از لوازم خانگی توکار استفاده کرده اید این نوع تایل بین کابینتی می‌تواند حالت مدرن ‌تری به دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه شما ببخشد.

کاشی بین کابینتی شیشه ‌ای: این نوع کاشی بین کابینت همان‌ طور که از نامش پیداست از شیشه تولید شده و در برابر حرارت بسیار زیاد مقاوم است و دچار سوختگی و شکستگی نخواهد شد. بنابراین می‌توانید از آن علاوه بر بالای سینک ظرفشویی در قسمت پشت اجاق گاز نیز استفاده کنید. از مهم‌ ترین مزایای کاشی‌های شیشه ‌ای می‌توان به تمیز شدن آسان آن‌ها اشاره کرد، به طوری که می ‌توان با یک دستمال نم‌دار و یا حتی با استفاده از بخارشو آن‌ها را تمیز کرد. همچنین چسباندن آن‌ها بسیار ساده است و با استفاده از چسب مخصوص کاشی می ‌توان فاصله بین دو کابینت را با این نوع کاشی پوشاند.

کاشی استیل: این نوع تایل بین کابینت نیز با روکشی از جنس استیل تولید شده است. در واقع سطح زیرین آن پلاستیک و یا از جنس سرامیک می‌باشد که ورق استیل روی آن پرس شده است. این نوع کاشی زیبایی خاص و متفاوتی به آشپزخانه می‌بخشد از این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و مسی تولید شده است، اما عیب این محصول آن است که همواره لکه‌های آب و روغن چکیده بر آن مشهود است و شما برای نظافت و تمیز کردن آن باید وقت بیشتری بگذارید تا همیشه زیبایی آن مشهود باشد. کاشی بین کابینتی آلومینیومی هم مانند نوع استیل آن از همین مزایا و معایب برخوردار است.

نصب کاشی بین کابینتی

نصب کاشی بین کابینتی راحت و آسان است و در چند ساعت انجام می‌شود. کاشی بین کابینتی پشت چسب ‌دار به راحتی نصب شده و در زمان کوتاهی دکوراسیون آشپزخانه شما را تغییر می‌دهد. زمان نصب سرامیک بین کابینتی بین یک ساعت تا یک روز است و فرآیند راحت و آسان نصب آن زمان نصب کاشی را بسیار کاهش داده است. در گذشته برای نصب کاشی نیاز به چند روز فعالیت نصاب بود ولی با کاشی تزیینی بین کابینت جدید نصاب یا حتی خود شما به راحتی و بدون به هم ریختگی و دردسر می توانید آن ها را نصب کنید. طریقه نصب سرامیک بین کابینت به این صورت است که توری چسب‌ دار پشت کاشی‌ها را در جایگاه قرار داده و به دیوار می‌ چسبانند. در بعضی از تایل بین کابینتی سطح یکدست و وسیعی به این طریق چسبانده می‌شود و نیازی به قرار دادن یکی یکی کاشی ‌ها و چسباندن آنها به یکدیگر نیست زیرا از پیش به هم چسبیده شده‌ اند.

منبع: گالری اسپیناس

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا