ورزشی

تیم ملی بوکس باید برای بازی‌های آسیایی سرحال باشد

نهرودی: تیم ملی بوکس باید برای بازی‌های آسیایی سرحال باشد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای بازی‌های آسیایی هانگژو باید تیم آماده‌ و سرحالی داشته باشیم.

حسین نهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با توجه به حساسیت بالای این مسابقات برنامه‌های مختلفی جهت آماده سازی تیم داریم. یکی از این برنامه‌ها برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی است. در حال حاضر هم در راستای اجرای این برنامه‌ها تیم ملی عراق با 9 بوکسور به ایران آمده است و تمرینات مشترکمان را شروع کردیم.

وی افزود: برنامه‌های ما به این اردو محدود نخواهد شد. تقریبا برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هند که یکی از تیم‌های خوب جهان است قطعی شده و یک اردوی مشترک هم در مرداد ماه با این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس درخصوص نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو گفت: هنوز برای انتخاب نفرات فرصت داریم و چون این مسابقات اهمیت بالایی دارد تمام هدف ما این است که با آماده ترین بوکسورهای خودمان عازم بازیها شویم.

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در این دوره از بازیها خاطر نشان کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو شرایط خاصی دارد و رسیدن به موفقیت در آن بسیار دشوار است. این مسابقات در هفت وزن المپیکی برگزار می‌شود و یکی از مسابقات انتخابی المپیک پاریس است. به همین دلیل رسیدن به مدال در آن بسیار سخت‌تر از ادوار قبلی خواهد بود. ما نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم با یک تیم آماده و سرحال راهی این مسابقات شویم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا