برترین های کسب و کار

تاریخچه برند ایکس پی پن XP-Pen + نمایندگی رسمی در ایران

تاریخچه برند ایکس پی پن

برند ایکس پی پن که از سال 2005 سرچشمه گرفته است، اکنون یکی از برندهای برتر تحت HANVON UGEE است که با محصولات، محتوا و خدمات طراحی دیجیتال به عنوان یک برند دیجیتال قابل توجه نوآوری در هنر دیجیتال در سطح جهانی یکپارچه شده است.

دفتر مرکزی XP-Pen در شنژن، چین، دارای 6 شرکت تابعه (شعبه) خارج از کشور و بیش از 50 نمایندگی است که بیش از 130 کشور و منطقه را با محصولات خود پوشش می دهد.

تاریخچه برند ایکس پی پن

این شرکت بر این باور است که پس از بیش از 10 سال انباشت و نوآوری، فناوری پیشرفته دست خط دیجیتالی خود، محصولات و اکوسیستم نوآورانه، مد روز و پیشرو می تواند الهامات رویایی بیشتری را برای هنرمندان و علاقه مندان نسل جدید به ارمغان بیاورد و آنها را تشویق کند تا شجاعانه رویاها را دنبال کنند. و به بیان واقعی خود پی ببرند.

از زمان آغاز به کار، XP-Pen تمام تلاش خود را برای حمایت از نسل جدید طراحان و علاقه مندان به کار گرفته است و به آنها کمک می کند تا رویاهای خلاقانه خود را تحقق بخشند، برای خود صحبت کنند و تنها عبارات جسورانه می توانند منحصر به فرد بودن شما را نشان دهند. با چندین دهه انباشت، ما متعهد به ارائه تبلت و صفحه نمایش قلمی نوآورانه، مد روز و پیشرو بوده ایم. و علاوه بر این، ما در حال ساختن یک اکوسیستم کاربر محور با سخت افزارها و نرم افزارهای غنی و متنوع برای هر کاربر هستیم.

ما نوآوری مستمر و چند بعدی را به عنوان نیروی محرکه برای بهبود فناوری نرم افزار و سخت افزار در نظر می گیریم. بنابراین ما می‌توانیم پشتیبانی انعطاف‌پذیر و متنوعی را برای خلاقیت‌های معتبر در سناریو ها و اشکال مختلف ارائه دهیم. ما زیبایی‌شناسی طراحی گرایش‌دهنده خود را با کاربران خود می‌سازیم، که ایده‌های خلاقانه آنها را الهام می‌بخشد و آنها را تشویق می‌کند تا خود واقعی خود را بیان کنند. ما معتقدیم که محصولات و اکوسیستم نوآورانه، روند ساز، پیشرو می تواند از نسل جدید طراحان و علاقه مندان برای تعقیب رویاها، کاوش با شجاعت و بیان خود واقعی خود حمایت کند.

نمایندگی رسمی ایکس پی پن در ایران

نمایندگی رسمی ایکس پی پن در ایران

یکی از نمایندگی های اصلی محصولات قلم نوری ایکس پی پن در ایران متعلق به شرکت سی مو آل می‌باشد که تمامی محصولات از برند محبوب را از 12 تا 18 ماه گارانتی می‌کند. شرکت ایکس پی پن در چین و ژاپن فعالیت خود را شروع کرده و امروزه بعد از گذشت چندین سال در خرید و فروش قلم نوری رتبه اول بازار است.

قلم نوری ایکس پی پن در انواع مختلف در سری های Star، deco و deco pro و Artist تولید میشود که مدل Artist محبوبیت بسیار زیادی دارد و اگر جز افرادی هستید که به صورت تخصصی از قلم نوری استفاده می‌کنید مدل آرتیست قطعا برای شما کارآمد خواهد بود.

در صفحه https://www.xp-pen.com/product می‌توانید لیست تمامی محصولات شرکت XP-Pen را به طور کامل ملاحضه کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا