ورزشی

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به شکست تحقیر آمیز آرژانتین

تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال موفق شد در بازی یکطرفه آرژانتین را شکست دهد.

به گزارش دانا نیوز، درجریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال، چهارشنبه شب دو تیم ایتالیا و آرژانتین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر ایتالیا همراه بود. در این رقابت ایتالیا توانست با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی برسد تا ضمن برد قاطع به مرحله بعدی این مسابقات (نیمه نهایی) صعود کند.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به شکست سنگین آرژانتین نوشت: ایتالیای درخشان در راه رسیدن به نیمه نهایی، آرژانتین را شکست داد. قهرمان جهان مقابل نماینده آمریکای جنوبی بی عیب و نقص بود. ایتالیا با این پیروزی باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف آمریکا برود.

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: ایتالیا به عنوان قهرمان جهان، یک قدم به اولین قهرمانی خود در لیگ ملت‌های والیبال نزدیک‌تر شد. اروپایی ها عملکرد درخشانی در برابر آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو داشتند و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳-۰ (۲۵-۱۷، ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۴) در ارگو آرنا لهستان پیروز شدند.

در نیمه نهایی VNL برای دومین فصل متوالی، ایتالیایی ها اکنون به مصاف آمریکا خواهند رفت. قهرمانان جهان پس از کسب مقام چهارم در سال ۲۰۲۲ تلاش خواهند کرد اولین مدال VNL خود را کسب کنند.

الساندرو میکیلتو  ملی پوش والیبال ایتالیا درخصوص پیروزی تیمش گفت: ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم. ما برای یک بازی بسیار سخت آماده بودیم زیرا آرژانتین در VNL بسیار خوب بازی می کرد، اما آنها دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادند. اما ما در تمام مدت متمرکز ماندیم زیرا این مسابقه برای ما بسیار مهم بود. این عرصه بزرگی است و فکر می کنم ما به خوبی با آن سازگار شدیم. باید بگویم که همچنان آمریکا تیم بسیار خوبی است و برای رویارویی با آن آماده هستیم.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا