اقتصادیبرترین های کسب و کار

بهترین پرینترهای خانگی 2022

بهترین پرینترهای خانگی : با رشد و پیشرفت تکنولوژی حتی امروزه اکثر افراد در منازل خود به پرینترها نیاز دارند! اهمیت ندارد که قصد خرید چه نوع پرینتری را دارید اما نحوه انتخاب و خرید عالی، یک پروسه بسیار مهم است چرا که شما برای آن هزینه خواهید کرد. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که می تواند در هنگام انتخاب بهترین پرینتر خانگی برای شما کمک شایانی بکند.

نکات خرید بهترین پرینتر خانگی

در هنگام خرید پرینترهای خانگی ابتدا به ویژگی‌هایی توجه کنید که برای شما کاربردی باشد و بتواند به نیاز شما پاسخ دهد. لازم به ذکر است که اکثر افراد به پرینترهایی نیاز دارند که بتواند کارهای بسیار ساده از جمله چاپ اسناد و مدارک را انجام دهد و برخی از افراد مایل هستند که در کنار این ویژگی، پرینتر ویژگی اسکنر را نیز داشته باشد! به طور کلی امروزه پرینترهای چند کاره برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند چرا که از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه تر است! در هنگام خرید پرینترهای خانگی به نکات زیر نیز حتما توجه کنید:

  1. سرعت انجام پرینت در یک دقیقه
  2. ظرفیت نگهداری برگه
  3. توانایی در چاپ عکس
  4. استفاده از جوهر

چه نوع پرینتری باید خریداری کنید؟

اولین نوعی که می‌توانید برای مصارف خانگی تهیه کنید، پرینترهای جوهر افشان است. این پرینترها به وسیله جوهر، مدارک و تصاویر را روی کاغذ به چاپ می‌رساند. لازم به ذکر است که پرینترهای جوهر افشان از لحاظ قیمت کمی ارزان تر از پرینترهای لیزری است اما هزینه نگهداری آن بیشتر است! اگر قصد دارید که به انجام پرینت‌های رنگی، تصاویر و نمودارها بپردازید، انتخاب پرینترهای جوهرافشان برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

دومین نوع پرینترها، پرینتر لیزری است. این نوع پرینترها به وسیله الکتریسیته ساکن برای چاپ تونر روی کاغذ استفاده می‌کند. ناگفته نماند که این فرآیند با سرعت زیادی انجام می‌شود و به همین علت پرینترهای لیزری از سرعت عملکرد بیشتری نسبت به پرینترهای جوهر افشان برخوردارند. پرینترهای لیزری بیشتر برای کسب و کارهای نوپا مناسب است و این توانایی را دارد که حجم بیشتری از برگه‌ها را به چاپ برساند. ناگفته نماند که اگر سرعت پرینت برای شما حائز اهمیت است، حتما از پرینترهای لیزری استفاده کنید.

چه ویژگی هایی در یک پرینتر خانگی اهمیت دارند؟

امروزه تقریبا 90 درصد کارها به وسیله اینترنت انجام می شود و یکی از قابلیت هایی که اکثر پرینترها دارند، قابلیت اتصال به وای فای است. قابلیت اتصال وای فای به شما کمک می کند که بتوانید از طریق کامپیوتر یا حتی موبایل به پرینتر متصل شوید و به صورت بی سیم، اقدام به چاپ اسناد مورد نظر خود کنید.

  • کارت خوان حافظه و درگاه مدیا

یکی از ویژگی‌هایی که برخی از پرینترها دارند این است که به صورت مستقیم مموری کارت یا فلش به آن متصل می‌شود. این قابلیت برای  عکاسان بسیار مهم و کاربردی است چرا که می توانند به صورت مستقیم از طریق کارت حافظه، عکس‌های مورد نظر خود را به چاپ برسانند. ناگفته نماند که برخی از پرینترها کمی فراتر رفته‌اند و قابلیت ویرایش عکس را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند.

  • گنجایش کاغذ و قابلیت چاپ پشت و رو

یکی از قابلیت‌هایی که یک پرینتر می‌تواند ارائه کند تا هزینه‌های نگهداری و استفاده از آن کاهش پیدا کند، استفاده بهینه از کاغذهاست! در هنگام خرید پرینتر، پرینتری را انتخاب کنید که توانایی چاپ پشت و رو را داشته باشد تا مصرف کاغذ به میزان قابل توجهی کمتر شود. لازم به ذکر است که اگر مایل نیستید در هنگام پرینت کردن، به دلیل تمام شدن کاغذ، کار با وقفه همراه شود، بهتر است پرینتری را انتخاب کنید که ظرفیت بالایی برای نگهداری برگه‌ها داشته باشد.

انواع پرینترهای خانگی مدل اچ پی 2022

1.پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M26nw

یکی از پرینترهای قدرتمند خانگی که به صورت همزمان سه ویژگی چاپ، کپی و اسکن را ارائه می دهد، پرینتر لیزری M26NW است. از نقاط قوت این پرینتر می‌توانیم به سرعت چاپ 19 صفحه در یک دقیقه با کیفیت 600*600 dpi اشاره کرد. این پرینتر به دلیل داشتن اتصال وای فای امکان چاپ اسناد و تصاویر از طریق تبلت و گوشی‌های هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که پرینتر M26NW به دلیل قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک و داشتن کارتریج با ظرفیت بیشتر ( با ظرفیت چاپ ۱۰۰۰ برگ )، در مصرف انرژی نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد.

2.پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M26a

یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی 2022 برند اچ پی، مدل MFP M26a است. این پرینتر دارای سرعت بسیار بالاست و می‌تواند در یک دقیقه به چاپ و اسکن سیاه و سفید 18 برگه بپردازد. در پرینتر لیزری چند کاره مدل MFP M26a می‌توانید با روزلوشن 600*600 dpi اقدام به چاپ کنید و همچنین با روزلوشن 1200*1200 dpi مدارک خود را اسکن کنید. ناگفته نماند که با این پرینتر می‌توانید ماهانه تا 5000 کاغذ A4 چاپ انجام دهید. لازم به ذکر است که نحوه استفاده از این پرینتر بسیار آسان است چرا که می‌توانید درایورهای ارائه شده را روی سیستم خود نصب کنید و بعد از برقرای اتصال به وسیله کابل USB، اقدام به چاپ مدارک و اسناد خود کنید. به همین راحتی!

3.پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M130NW

از بهترین پرینترهای خانگی 2022 می‌توانیم به مدل دیگری از برند اچ پی یعنی مدل M130NW اشاره کنیم. این پرینتر که به صورت همزمان سه ویژگی چاپ، اسکن و کپی را ارائه می‌کند، یک گزینه بسیار جمع و جور برای مصارف خانگی به شمار می‌رود؛ چرا که می‌تواند با سرعت زیاد در یک دقیقه 22 برگه را به چاپ برساند.

لازم به ذکر است که می‌توانید عکس‌ها و اسناد خود را با روزلوشن 600 dpi توسط اسکنر رنگی این پرینتر، اسکن کنید و یک نسخه رنگی دیجیتالی دریافت کنید. از دیگر ویژگی‌های این پرینتر می‌توانیم به قابلیت اتصال به وای فای و اترنت اشاره کنیم که باعث می‌شود از طریق گوشی‌های هوشمند نیز اقدام به چاپ اسناد خود کنید. ناگفته نماند که پرینتر M130NW از سیستم‌های iOS ،AirPrint و CloudPrint، نیز پشتیبانی می‌کند.

کارتریج مورد استفاده در این پرینتر، می باشد.

4.پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

اگر قصد دارید کارهای چاپ خود را روی انواع سایزهای کاغذ مانند A4، A5، B5 و پاکت نامه انجام دهید، به سراغ مدل 107w از برند HP بروید! این پرینتر لیزری می‌تواند با روزلوشن 1200*1200 dpi در یک دقیقه 20 برگه را به چاپ برساند. لازم به ذکر است که نوع چاپ پرینتر 107w به صورت تک رنگ و مونوکروم است و در هر ماه تا مرز 1500 برگه را می‌تواند به چاپ برساند. از دیگر ویژگی این پرینتر می‌توان به اتصال وای فای اشاره کرد که به شما کمک می‌کند اسناد خود را از طریق گوشی‌های هوشمند و به صورت بی سیم به چاپ برسانید.

5.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135a

آخرین مدلی که از برند اچ پی جز بهترین پرینترهای خانگی 2022 لیست ما قرار گرفته است، پرینتر چند کاره 135a است. این پرینتر با استفاده از  در یک دقیقه می‌تواند 20 برگه را با روزلوشن 1200*1200 dpi به چاپ برساند. لازم به ذکر است که روزلوشن اسکن آن نیز 600*600dpi است! ناگفته نماند که اگر قصد دارید پرینتری داشته باشید که بتواند سه کار چاپ، کپی و اسکن را به صورت همزمان انجام دهد، حتما به سراغ پرینتر لیزری مدل 135a بروید!

انواع پرینترهای خانگی مدل اپسون 2022

1.پرینتر اپسون مدل EcoTank ET-M1100

اولین مدلی که در لیست بهترین پرینترهای خانگی 2022 از برند اپسون در لیست معرفی ما قرار گرفته است، مدل EcoTank ET-M1100 است. این پرینتر توانایی چاپ 32 برگه در یک دقیقه را با رزولوشن 720dpi دارد. به وسیله این پرینتر می‌توانید روی کاغذ‌هایی با سایزهای مختلف از جمله A4، A5، A6، B5 و پاکت‌نامه اقدام به چاپ طرح مورد نظر خود کنید. پرینتر جوهر افشان مدل M1100 با جوهر اولیه که در این پرینتر قرار گرفته شده است، می‌تواند حداکثر تا 5 هزار برگه سیاه و سفید را به چاپ برساند. ناگفته نماند که برای اینکه بتوانید اسناد خود را به چاپ برسانید باید از طریق کابل USB به این پرینتر متصل شوید.

2.پرینتر سوزنی اپسون مدل LQ-350

در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی پرینتر سوزنی مدل LQ-350 از برند اپسون بپردازیم. اگر به دنبال یک پرینتر جمع و جور با توان چاپ زیاد و صرف برق پایین برای منزل خود هستید، پرینتر LQ-350 می‌توانید یک گزینه ایده آل باشد. از ویژگی‌هایی این پرینتر می‌توانیم به چاپ از نوع مونوکروم یا تک رنگ با سرعت 347 حرف در ثانیه اشاره کنیم. ناگفته نماند که این پرینتر با سیستم‌ عامل‌های ایکس پی، ویندوز‌های 7 و 8 و همچنین ویستا سازگاری دارد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق USB و پارالل به این پرینتر متصل شوید و اسناد خود را به چاپ برسانید.

3.پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل WorkForce WF-3720DWF

اگر به دنبال یک پرینتر جوهر افشان هستید که در کنار چاپ، بتوانید اسکن، کپی و فکس را نیز انجام دهید، حتما به سراغ مدل WorkForce WF-3720DWF از برند اپسون بروید. این پرینتر جزء پرینترهای پیشرفته محسوب می‌شود و می‌توانید به وسیله این پرینتر به چاپ کاتالوگ، بروشور و اسلاید‌های پاورپوینت نیز بپردازید. لازم به ذکر است که شما در این پرینتر با صفحه نمایش لمسی و رنگی رو به رو خواهید شد و می‌توایند از طریق اتصال وای فای، اسناد خود را حتی به صورت پشت و رو نیز به چاپ برسانید. از دیگر قابلیت‌های این پرینتر نیز می‌توانیم به پشتیبانی از کارت حافظه نیز اشاره کنیم!

انواع پرینترهای خانگی مدل کانن 2022

1.پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل Canon i-Sensys MF3010

در ادامه معرفی بهترین پرینترهای خانگی 2022 اینبار رسیدیم به برند کانن و اولین پرینتری که از برند کانن در لیست بهترین پرینترهای خانگی 2022 ما قرار گرفته است، مدل MF3010 است. این پرینتر که از لحاظ اندازه بسیار جمع و جور است، می تواند در یک دقیقه بالای 18 صفحه را به چاپ برساند. لازم به ذکر است که علاوه بر چاپ می‌توانید اقدام به اسکن‌های رنگی و باکیفیت نیز کنید. صفحه نمایش ساده این پرینتر به شما این امکان را ارائه می‌دهد که بتوانید به صورت نشسته به ویژگی ها مد نظر خود دسترسی داشته باشید. به صورت کلی اگر به دنبال چیزی فراتر از یک چاپگر هستید و قصد دارید در زمان، هزینه و فضا صرفه جویی کنید، پرینتر MF3010 یک گزینه ایده آل برای شما می‌تواند باشد.

2.پرینتر چندکاره کانن مدل PIXMA MG2540s

اگر قصد دارید در کنار پرینت، اسکن و کپی به چاپ عکس نیز بپردازید، حتما مدل MG2540s کانن را خریداری کنید. این مدل درواقع نسخه بروز شده مدل قبلی خود یعنی MG2240 است اما با این تفاوت که وضوح چاپ بیشتری دارد! این پرینتر برای افرادی مناسب است که به چاپ عکس تاکید دارند.

  1. پرینتر چند کاره کانن مدل LBP6230DW

اگر می‌خواهید در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید و بتوانید به صورت پشت و رو اسناد خود را به چاپ برسانید، حتما یک نگاهی به مدل LBP6230DW از برند کانن کنید! این پرینتر که جزء بهترین پرینترهای خانگی 2022 انتخاب شده است، قابلیت اتصال به وای فای را دارد و با استفاده از برنامه Canon mobile Printing روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از طریق وای فای اقدام به چاپ اسناد خود کنید. لازم به ذکر است که سرعت چاپ این پرینتر بسیار قابل قبول است و می‌تواند در یک دقیقه 25 صفحه را به چاپ برساند!

4.پرینتر لیزری کانن مدل I-Sensys LBP6030B

آخرین مدلی که قصد داریم از برند کانن معرفی کنیم، مدل LBP6030B است. این پرینتر جزء پرینترهای تک رنگ محسوب می‌شود و می‌تواند با رزولوشن 600*600dpi در یک دقیقه در حدود 18 صفحه را به چاپ برساند. به وسیله این پر

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا