اقتصادی

حدود ۳۰۰ هزار خانه توسط بنیاد در حال ساخت است

به گفته مسئولان بنیاد مسکن، 101 هزار واحد شهری و 198 هزار واحد روستایی در قالب طرح بسیج مسکن سراسری بنیاد مسکن تکمیل شده است.

به گزارش دانا نیوز، با مسئولیت بنیاد 101 هزار و 400 واحد مسکونی شهری در سطح شهرها آغاز شده است. در بخش روستایی طبق آمار اخیر 198 هزار واحد رشد متوسط ​​64 درصدی به مرحله ساخت رسیده است. بر این اساس حدود 300 هزار اتاق با مسئولیت بنیاد در حال ساخت است.

به گفته حمیدرضا سهرابی – معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، در این شهرستان از مجموع 101 هزار و 400 واحدی که شروع به ساخت کرده اند، بیش از 70 هزار واحد از تراز فونداسیون عبور کرده اند و پیش بینی می شود 3 هزار واحد شهری ساخته شود. عملیات در فوریه.

همچنین مجید جودی – معاون بنیاد مسکن به آژانس فضایی اروپا گفت: 198000 دستگاه در بخش روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

همچنین از 1401 قطعه مصوب آذرماه امسال حدود 200 هزار واحد در طرح ساخت و ساز در روستاها قرار گرفته است که 105 هزار واحد آن از سوی بانک های عامل طرح بنیاد مسکن در سال جاری به ایالت ها ابلاغ شده است. .

بر اساس این گزارش، طرح نهضت ملی مسکن با هدف ساخت 4 میلیون واحد مسکونی یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم است که توسط دستگاه‌های مختلف از جمله شعب وزارت راه و شهرسازی در حال اجراست. توسعه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با مشارکت مردم و سازندگان. اجرای نهضت ملی مسکن یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری دولت سیزدهم در روستاها، شهرهای کوچک و برخی شهرها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا