استان ها

عضویت دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

عضویت دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

آزمایشگاه بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمایشگاه بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شد. این آزمایشگاه با هدف افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی کشور، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی را راه‌اندازی کرده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی نیز با ارائه پژوهانه و یارانه‌های متنوع به اعضای هیئت علمی و دانشجویان دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه را تسهیل کرده است. در این شبکه خدمات آزمایشگاهی متنوعی مانند حوزه‌های فنی و مهندسی همانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوافضا، معدن؛ حوزه محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه‌های زیست‌فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه‌های علوم شناختی و مغز؛ صنایع‌دستی، مواد غذایی و غیره، ارائه می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه و کارگاه تخصصی و امکانات و تجهیزات پیشرفته یکی از دانشگاه‌های مهم و مطرح در غرب کشور است.

دکمه بازگشت به بالا