برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

طریقه مصرف سرم حاوی ویتامین A لاکچری کوین

اگر نگران لکه‌های پوستی و چروک‌های صورت خود هستید و داشتن پوستی صاف و یکدست برای شما حائز اهمیت است، می‌توانید از سرم حاوی ویتامین A لاکچری کوین استفاده کنید. ویتامین A موجود در این سرم در تقویت سیستم ایمنی بدن و حذف عفونت‌ها و همچنین سلامتی پوست و مو  بسیار موثر می‌باشد. این ویتامین نقش مهمی در بازسازی و ترمیم سلول‌های پوست دارد که از جمله ترکیبات مهم این سرم فوق‌العاده است.

سرم ویتامین آ لاکچری کوین «LUXURY COIN» به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی ویتامین آ و روغن جوجوبا، خطوط ریز پوستی را کاهش داده و سبب ایجاد پوستی صاف و یکدست می‌شود. این سرم همچنین در کاهش رنگدانه‌ها نیز نقش دارد و با ایجاد ساختاری سبک سبب محافظت از پوست می‌شود. فروشگاه آقای بیز «aghayebiz.com» از جمله نمایندگی‌های معتبر فروش محصولات پرطرفدار برند لاکچری کوین است که امکان خرید سرم لاکچری کوین را در بهترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. در ادامه با معرفی کامل‌تر این محصول از سرم لاکچری کوین با ما همراه باشید.

معرفی سرم ویتامین A لاکچری کوین

ویتامین A موجود در سرم لاکچری کوین حاوی 50%  کوئین ویتامین A و ترکیبات روغن جوجوبا مانند رتینول، شولین، خواص آنتی اکسیدانی است که باعث کاهش خطوط ریز و ایجاد فرم صاف و همچنین به کاهش رنگدانه ها می شود. برخی از خواص این سرم عبارتند از:

  1. آبرسان طبیعی و فوق العاده
  2. ایجاد حالت سفتی و قوام در پوست با Hydaration عمقی
  3. بافت بسیار سبک و نفوذ عالی به لایه های داخلی پوست
  4. حاوی خالص ترین نوع روغن جوجوبا برای بهره وری از خواص آنتی اکسیدانی
  5. افزایش متابولیسم سوخت و ساز پوست و تولید کلاژن (الزام برای سنین 30 به بالا)
  6. ترمیم کننده قوی پوست برای جای زخم و …
  7. سرشار از آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست برای مقابله با رادیکال های آزاد
  8. مخصوص انواع پوست ها

رتینول موجود در سرم ویتامین A لاکچری کوین چیست ؟

به گفته دکتر راشل نظریان، متخصص شوایگر، رتینول از ویتامین A مشتق شده است که در اکثر محصولات مراقبت از پوست به عنوان یک ماده ضد پیری یافت می شود. رتینول متابولیسم سلول های پوست را افزایش می دهد و در نتیجه تولید کلاژن را افزایش می دهد. رتینول که می تواند از طریق پوست جذب شود، در ترکیب با آنزیم های خاص به شکل اسیدی ویتامین A “ترتینوئین” تبدیل می شود. محصولات رتینول پایدار و ترکیب شده تاثیر بسزایی در التیام آسیب های ناشی از نور دلپذیر، از بین بردن لکه های قهوه ای و منافذ غیر طبیعی پوست دارند.

خواص رتینول موجود در سرم لاکچری کوین ویتامین آ

همانطور که گفتیم بهترین ترکیب موجود در این سرم رتینول است که در همه محصولات جوانساز مورد استفاده قرار می گیرد.رتینول باعث افزایش تکثیر سلول های پوستی می شود. همچنین استفاده از رتینول برای بهبود وضعیت منافذ پوست بسیار موثر است. رتینول همچنین پوست شما را لایه برداری می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد که می تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد و ظاهری شاداب تر و با طراوت تری به پوست شما بدهد.

خرید سرم حاوی ویتامین A لاکچری کوین

قیمت سرم حاوی ویتامین A لاکچری کوین با توجه به تعداد و حجم سفارشات انتخابی شما می‌تواند متغیر باشد. در فروشگاه آقای بیز این محصول با قیمتی کاملا اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه برای شما عزیزان فراهم آورده شده است. قیمت این محصول معمولا یک قیمت ثابت و مشخص است که از طرف کمپانی مشخص می‌شود. در صورتی که قیمت این محصول بالاتر یا کمتر باشد بایستی نسبت به خرید آن دقت کافی را داشته باشید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو، نمونه‌های فیک و تقلبی از این محصول را با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند که علاوه بر کلاهبرداری، موجب به خطر افتادن سلامتی افراد و از بین رفتن اعتماد مشتریان می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با تیم پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید و این سرم را در تعداد دلخواه خود سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

خواص روغن جوجوبای موجود در سرم ویتامین آ لاکچری

روغن جوجوبا را می توان بهترین مرطوب کننده برای پوست صورت دانست و علاوه بر این خاصیت پاکسازی کننده آن باعث از بین بردن آلودگی های عمقی پوست می شود.اگر پوستتان بیش از حد خشک شده است این روغن با بافت سبک می تواند برای بهبود وضعیت خشکی پوست موثر باشد و همچنین بدلیل بافت سبک و طبیعی بودن برای پوست های چرب نیز هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کند.

طریقه مصرف سرم لاکچری کوین ویتامین آ

استفاده از این مصحول بسیار ساده است و کافیست تا پس از شستشوی پوست با شوینده مناسب مقداری از سرم را به پوست زده و پس از ماساژ خواهید دید که سرم به راحتی جذب می شود.در نظر داشته باشید که اگر پوست شما خشک است می توانید تا 2 بار در روز از این سرم استفاده کنید.برای پوست های چرب یکبار استفاده کافی می باشد.

سرم ویتامین A لاکچری کوین مناسب چه سنی است؟

قاعده و سن و سال خاصی وجود ندارد اما طی تحقیقات انجام شده مصرف این نوع سرم با ترکیبات مشخص شده برای زنان از آغاز دهه ی بیست سالگی می تواند مزایای خوبی داشته باشد. در واقع هدف از شروع رتینول در این سن، جلوگیری از ایجاد نشانه هاست. چه بسا نشانه ای از پیری در این سن وجود نداشته باشد. اما مصرف سرم حاوی رتینول باعث مقاوم تر شدن پوست شده و ایجاد چین و چروک های پوستی را با تاخیر می اندازد. پس نتیجه گیری می کنیم مصرف این سرم برای سنین بالای 20 سال مناسب است.

نحوه مصرف و زمان مصرف سرم ویتامین A لاکچری کوین :

شما از این سرم می توانید در هر زمانی از طول روز استفاده کنید اما از آنجایی که سرم ویتامین آ لاکچری کوین حاوی رتینول می باشد بهتر است شب ها استفاده شود. توجه داشته باشید در محصولاتی که حاوی رتینول هست، همیشه مقدار “کم” اثر بهتری به جا می گذارد. منظور این است که سرم ورا با مقدار کم روی پوست خودتون استفاده کنید. یک روش مصرفی که برای سرم ویتامین آ لاکچری کوین می باشد، این است که پس از دو شب مصرف این سرم، در شب بعدی بهتر است سرم لایه بردار لاکچری کوین را استفاده کنید.

توجه :

افرادی که تمایل دارند در کنار استفاده از سرم ویتامین آ لاکچری کوین یک روتین پوستی فوق العاده استفاده کنند، پیشنهاد می شود حتما از کرم های روز و شب لاکچری کوین که حاوی کیوتن می باشد استفاده کنند.

محتویات

پوکه شیشه ای با قطره چکان و جعبه تکی کشویی

نحوه مصرف

بعد از شست و شوی صورت با آب، مقداری کافی از سرم را روی صورت قرار داده و خوب ماساژ بدهید تا جذب پوست شود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا