اجتماعیبرترین های کسب و کار

لباس شخصیت کارتونی سونیک

کودکان علاقه ی زیادی به شخصیت های کارتونی دارند و با آن ها خو می گیرند. بچه ها از این شخصیت ها الگو برداری و رفتار هایشان را تقلید می کنند و در واقع با خرید لباس شخصیت کارتونی کودکان این فرصت را پیدا می کنند که شخصیت های محبوب یا قهرمان های خود را در دنیای واقعی در کنار خود ببینند. شرکت های معتبر تولید اسباب بازی در دنیا تمرکز ویژه ای روی تولید اینگونه عروسک ها دارند. تنوع عروسک شخصیت های کارتونی بی اندازه زیاد است و برای تمام سلیقه ها و تمام علاقه مندی ها عروسک دلخواه را می توانید پیدا کنید.

تنوع زیاد در عروسک شخصیت های کارتونی

امروزه با وجود ساخت انواع کارتون ها و انیمیشن های جذابی که هر ساله پیش چشمان کودکان در دنیا به تصویر کشیده می شوند، انواع و اقسام شخصیت های کارتونی لطیف، دوست داشتنی، ابر قهرمان و … در ذهن بچه ها جا باز کرده اند. از عروسک های انیمیشن های قدمت داری مثل داستان اسباب بازی تا انیمیشن های جدیدی مثل فروزن همگی محبوبیت زیادی در بین بچه ها دارند. این تنوع زیاد، دست شما را برای خرید عروسک شخصیت های کارتونی باز می کند. کودک شما به هر شخصیتی که علاقه داشته باشد می توانید نمونه ی آن را در دنیای اسباب بازی پیدا کنید.

تنوع در جنس و اندازه ی عروسک شخصیت های کارتونی

عروسک ها از جنس های مختلف پارچه ای، پلاستیکی و حتی چوبی و … ساخته می شوند. برای خرید عروسک شخصیت های کارتونی نیز با تنوع زیادی از جنس در ساخت آن ها رو به رو هستیم. عروسک شخصیت های کارتونی شامل انواع و پلاستیکی در رنگ ها و اندازه های مختلف است. بسته به علاقه ی کودکان و همچنین سن و سال آن ها می توان از بین این تنوع زیاد، عروسک دلخواه را انتخاب نمود. بعضی از بچه ها عروسک های نرم و پولیشی را بیشتر دوست دارند و بعضی از بچه ها عروسک های پلاستیکی خوش آب و رنگ را ترجیح می دهند.

محبوبیت زیاد عروسک شخصیت های کارتونی در بین بچه ها

بچه ها با دنیای کارتون ها و انیمیشن ها زندگی می کنند. شخصیت های کارتونی جایگاه ویژه ای در قلب کودکان برای خود باز کرده اند و قهرمان دل بچه ها شده اند. زندگی داستانی شخصیت های کارتونی باعث می شوند آنقدر در ذهن بچه پر رنگ شوند که تا سالیان سال هرگز از خاطر و یاد بچه ها بیرون نروند. از آنجا که عروسک یک شخصیت کارتونی نمونه ای واقعی از آن شخصیت در زندگی بچه هاست، به همان اندازه محبوبیت خواهد داشت. شاید بتوان گفت در بین تمام اسباب بازی ها، عروسک های شخصیت های کارتونی محبوبیت بسیار بیشتری دارند.

عروسک شخصیت های دیزنی

کارتون ها و انیمیشن های شرکت والت دیزنی در زمره ی بهترین و جذاب ترین انیمیشن های سراسر دنیا به شمار می روند. شخصیت سازی و داستان پردازی در این انیمیشن ها به حدی جذاب است که شخصیت های اصلی آن را به محبوبترین شخصیت های کارتونی در بین بچه ها تبدیل کرده است. عروسک شخصیت های کارتون های والت دیزنی نیز به همین ترتیب به عنوان محبوب ترین اسباب بازی ها شناخته شده اند. مطمئن باشید هیچ کودکی وجود ندارد که عروسک شخصیت های دیزنی را دوست نداشته باشد. اگر قصد خرید عروسک برای کودکان دارید، عروسک های دیزنی را در اولویت قرار دهید.

عروسک شخصیت السا و آنا

عروسک های السا و آنا در دسته ی انواع قرار دارند. البته عروسک شخصیت های دیگر انیمیشن جذاب و محبوب فروزن نیز ساخته و عرضه شده اند. السا و آنا دو مورد از محبوب ترین شخصیت های فروزن هستند و عروسک های متنوعی از روی آن ها ساخته شده است. عروسک هایی با لباس های زیبا که گاهی لوازم جانبی جذابی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. برای مثال وسایل حمام و لباس السا و آنا و همچنین السا و آنا به همراه قصر فروزن از جمله اسباب بازی هایی هستند که از فروشگاه خریداری کنید. پک بستنی سازی فروزن و همچنین پک چند تایی از عروسک های فروزن را نیز در این فروشگاه خواهید یافت.

عروسک شخصیت بازلایتر و وودی از داستان اسباب بازی

محبوب ترین عروسک های انیمیشن داستان اسباب بازی، بازلایتر و وودی هستند. عروسک وودی به شکل با قابلیت حرکت دست و پا موجود است. بچه هایی که به شخصیت وودی علاقه دارند از داشتن چنین اکشن فیگوری خوشحال خواهند شد. عروسک های رباتی، موزیکال و سخنگوی بازلایتر نیز با تنوع زیادی برای دوست داران انیمیشن داستان اسباب بازی ساخته شده است و در فروشگاه توی ورلد وجود دارد. قسمت های مختلف عروسک بازلایتر مثل دست و پای آن قابل حرکت دادن است و جذابیت آن را برای بچه ها بیشتر کرده است.

عروسک بن تن

انیمیشن ماجراجویانه و تخیلی بن تن نیز شخصیت های جذابی مثل بن تن و دیگر موجودات آن را وارد دنیای اسباب بازی ها کرده است. بسیاری از بچه ها علاقه ی زیادی به بن تن دارند به طوریکه انواع لوازم و وسایل با طرح بن تن مثل تی شرت، کوله پشتی و حتی لوازم اتاق خواب با طرح بن تن را درخواست می کنند. بن تن یک شخصیت قهرمان و مبارز دارد و نظر کودکان را جلب نموده است. عروسک بن تن و بیگانه سبز و همچنین بن تن با زنجیر از جمله عروسک های موجود در فروشگاه توی ورلد هستند.

عروسک دیگر شخصیت های کارتونی

عروسک شخصیت های کارتونی تنها محدود به شخصیت های انسانی نیست. تمام موجوداتی که در کارتون ها و انیمیشن ها شناخته شده و محبوب هستند را می توانید در دنیای اسباب بازی پیدا کنید. برای مثال در رنگ، جنس و اندازه های مختلف، پی جی ماسک سبز، آبی و قرمز، عروسک های باکوگان در جنگ ستارگان، اکشن فیگور جسی، میکی موس، مینی موس و عروسک های بسیار دیگری را می توانید از دنیای اسباب بازی برای کودک خود بخرید. این عروسک ها با انواع لوازم جانبی یا با قطار و ماشین هایی که در کنارشان در نظر گرفته شده است جذابیت فوق العاده زیادی برای کودکان خواهند داشت.

عروسک هلو کیتی

عروسک هلو کیتی یکی از عروسک های محبوب پولیشی در فروشگاه دنیای اسباب بازی است و در اندازه های بزرگ و کوچک عرضه شده است. دختر بچه ها علاقه ی زیادی به هلو کیتی دارند. می توانید با یک عروسک نرم و لطیف هلو کیتی کودک دلبند خود را شاد کنید.

مزایای داشتن عروسک شخصیت های کارتونی

بازی با عروسک شخصیت های کارتونی تاثیر زیادی بر کودکان دارد. در اینجا به برخی از مزایای بازی با این عروسک ها اشاره خواهیم کرد:

  • کودکان در بازی با عروسک ها رشد شخصیتی پیدا می کنند
  • بازی با عروسک ها مهمترین تعاملات کلامی کودکان را شکل می دهد
  • عروسک قهرمان های کارتونی بر اعتماد به نفس کودکان تاثیر دارد
  • وجود این عروسک های جذاب و قهرمان، کودکان را شجاع می کند
  • کودکان از طریق بازی با عروسک شخصیت های کارتونی یاد می گیرند خودشان را بیان کنند
  • بازی با این عروسک ها به کوکان واقعی شدن رویا ها را القا می کند

عروسک شخصیت های کارتونی را از کجا بخریم؟

کیفیت عروسک شخصیت های کارتونی اهمیت زیادی دارد زیرا وقتی عروسک ها از روی شخصیت های کارتونی ساخته می شوند، مهمترین ویژگی آن ها داشتن شباهت زیاد به شخصیت اصلی است. هرچه این شباهت بیشتر باشد، بچه ها حس بهتری از بازی کردن با آن ها پیدا خواهند کرد. به همین دلیل بهتر است عروسک شخصیت های کارتونی را از فروشگاهی خریداری کنید که بالاترین کیفیت را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای با کیفیت و تنوع بسیار بالا، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی یا توی ورلد اقدام کنید. تصاویر و مشخصات این عروسک ها به طور کامل روی سایت قرار داده شده است.

نکاتی برای انتخاب بهترین عروسک ها

در هنگام خرید عروسک شخصیت های کارتونی شما با تنوع بسیار زیادی از عروسک ها رو به رو می شوید و مسلماً برای داشتن بهترین انتخاب باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. البته توجه به هر نکته ای زیر مجموعه ی علاقمندی کودکان قرار می گیرد و بچه ها به هر عروسک و شخصیتی که علاقه داشته باشند، آن عروسک باید در اولویت انتخاب باشد.

  • شباهت زیاد به شخصیت اصلی
  • کیفیت و دوام زیاد
  • قابلیت تحرک قسمت های مختلف بدن عروسک مثل دست و پا
  • اندازه ی عروسک به تناسب فضایی که کودک در آن بازی می کند

عروسک شخصیت های کارتونی برای کدام سنین مناسب است؟

عروسک شخصیت های کارتونی سن و سال نمی شناسد. تمام کودکان در هر سنی که باشند از داشتن چنین عروسک هایی خوشحال می شوند. اما، کودکان کوچکتر از سه سال شاید تنها به شکل یک عروسک معمولی به آن نگاه کنند و درکی از شخصیت کارتونی نداشته باشند.  این عروسک ها در قالب اکشن فیگور های با کیفیت از نظر سنی مرزی را بر نمی تابند و  بزرگسالان را نیز به خود جذب می کنند. عروسک شخصیت های کارتونی عروسکی است که تاریخ انقضا ندارد و هر کودکی این اسباب بازی خاطره انگیز را تا سال های بزرگی برای خود نگه می دارد.

عروسک های دخترانه و پسرانه

امروزه مرز بین انواع و دخترانه را علاقمندی بچه ها مشخص می کند. در خصوص عروسک شخصیت های کارتونی باید گفت بعضی از شخصیت ها در بین پسر بچه ها محبوبیت دارند مثل بن تن و بعضی از شخصیت های کارتونی بین دختر بچه ها محبوب هستند مانند السا و آنا. طبیعتاً پسر ها دوست دارند عروسکی مثل عروسک بن تن داشته باشند و دختر ها دوست دارند عروسک های زیبا و جذاب السا و آنا را داشته باشند. در بسیاری از موارد نیز شخصیت های کارتونی محبوب دل های هر دو گروه دختران و پسران است.

بازی با عروسک شخصیت های کارتونی چه مهارت هایی را تقویت می کند؟

کودکان در حین بازی بیش از هر زمان دیگری مهارت های زندگی را می آموزند. بازی با عروسک های شخصیت های کارتونی نیز انواع مهارت های مختلف را تقویت می کند از جمله اینکه:

  • کودکان توانایی صحبت کردن و شرح دادن ماجرا ها و داستان ها را پیدا می کنند
  • حس عاطفی در کودکان زنده و تقویت می شود
  • کودکان به این درک می رسند که هر چی می بینند در دنیای واقعی در دستان آن ها قرار می گیرد
  • در بازی با عروسک ها، کودکان تعامل اجتماعی با همسالان خود را یاد می گیرند
  • با خرید عروسک شخصیت های کارتونی قوه ی تخیل و داستان پردازی کودکان تقویت می شود

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا