اجتماعیبرترین های کسب و کار

ولنتاین کادو دست ساز برای دوست پسر

محتوای این مطلب پنهان

معرفی ایده جذاب و متفاوت کادوی دست ساز برای ولنتاین

می دانید که معشوق شما در عمق وجودش دوست دارد یک کادوی دست ساز برای ولنتاین از شما دریافت کند. این کار نشان می دهد به جای این که یک هدیه بی دردسر و آنلاین بخرید، زمان صرف کرده اید تا هدیه ای منحصر به فرد برای کادو تولد پسر بسازید. این کار با پیروی کردن از نقشه ها و ایده هایی که امروز به شما می گوئیم آسان خواهد شد. قدم به قدم آن را دنبال کرده و هدیه ای زیبا برای او درست کنید.

۳۰ کادوی دست ساز برای ولنتاین

بطری ملاقات عاشقانه

یک بطری پر از ایده های متفاوت برای قرارهای عاشقانه به او بدهید که بتواند هر زمان، هر کدام را که خواست انتخاب کند. هرگز از زیر اجرای قرارها شانه خالی نکنید. این کار به او نشان می دهد که واقعا دوست دارید اوقات خود را با او سپری کنید؛ زمانی تنها برای شما دو نفر.

لیوان عشق

لیوانی که روی آن قلب یا کلمه عشق را حک کرده اید، ایده ای بسیار دوست داشتنی برای کادو تولد دختر است و درست کردن آن کاری ندارد. قطعا معشوق شما از این که زمان صرف کرده اید تا با تمام وجود چیزی برای او درست کنید، خوشحال خواهد شد. اگر او عادت دارد صبح ها چای یا قهوه بنوشد، این لیوان هدیه فوق العاده ای خواهد بود؛ زیرا هربار چیزی در آن لیوان بنوشد به شما فکر خواهد کرد.

عکس های رنگی

برای درست کردن یک کادوی دست ساز برای ولنتاین به عشق تان، می توانید سلفی های زیبایی که در مدت آشنایی تان گرفته اید را چاپ کنید. اجازه دهید همه بدانند عشق شما ابدی است؛ این گونه می توانید بدون به زبان آوردن حتی یک کلمه، عشق خود را علنی کنید.

پرچم ولنتاین

می توانید با استفاده از یک تکه پارچه ساده این پرچم عشق را درست کنید. قطعا اگر بر روی این پرچم، جمله مرا ببوس نیز حک شده باشد، خوشش خواهد آمد. می توانید چیزهای دیگری را هم که برای این روز برنامه ریزی کرده اید روی آن بنویسید. این پرچم را بالای تختخواب یا میز او، میز ناهارخوری و یا هرجای دیگری که می خواهید او را ببوسید آویزان کنید.

تخته قلبی برای وقایع مهم

اگر او همیشه به دنبال جایی می گردد که یادداشت های خود یا نامه عاشقانه را روی آن نصب کند تا آنها را فراموش نکند، می توانید یک تخته قلبی برای او درست کنید. این نوع هدایا کاربردی هستند و تا مدت ها بعد نیز استفاده خواهند شد. معشوق شما تمام سال به این فکر خواهد کرد که شما چقدر دور اندیش هستید.

یک پذیرایی عاشقانه

این یک هدیه دو قسمتی است. ابتدا یک سینی پذیرایی را تزئین می کنید، سپس در روز ولنتاین از آن سینی برای پذیرایی صبحانه در رختخواب استفاده می کنید. می توانید از این سینی برای روز تولد یا سالگرد ازدواج نیز استفاده کنید و یک پلاک طلا نیز درون سینی بگذارید.

کارت اوریگامی

اوریگامی، به عنوان یک کادوی دست ساز برای ولنتاین کمی پیچیده به نظر می رسد؛ اما اگر از دستورالعمل آن پیروی کنید آنقدرها هم دشوار نخواهد بود. کارت اوریگامی ولنتاین کمی خلاقیت به کار شما اضافه می کند و در این صورت کارت ولنتاینی به او می دهید که هرگز در عمرش دریافت نکرده است.

هنر ولنتاین

این هدیه یک قطعه هنری خاص مانند یک نقاشی است؛ چیزی که حتی بعد از سپری شدن روز ولنتاین می توانید آن را روی دیوار خانه تماشا کنید. زمان آن رسیده است که هنرمند درون خود را بیرون بکشید و به یاد بیاورید کار کردن با کاغذ و چسب و رنگ چه احساسی خواهد داشت. پس از اهدای هدیه، هنگامی که نگاه خوشحال او را ببینید، خستگی را فراموش خواهید کرد.

شیرینی بخت آزمایی

شیرینی هایی درست کنید که بتوانید روی آن ها پیام های عاشقانه بنویسید. این شیرینی های عاشقانه بسیار جذاب هستند و قسمت خوب آن این است که می توانید آن ها را با پیام های دلخواه خود تزئین کنید. طرح آن نیز به انتخاب شما است. بنابراین از هرچه در مورد او می دانید استفاده کنید تا بهترین پیام عاشقانه را بنویسید. او هرگز این ولنتاین را از یاد نخواهد برد.

بالش عشق

می توانید یک بالش کلاسیک و قدیمی را با طرحی دوست داشتنی به بالش عشق تبدیل کنید. او نه تنها از دریافت این هدیه خوشحال می شود، بلکه هنگام تماشای فیلم های کمدی یا رمانتیکی که با شما می بینید، به آن تکیه خواهد داد.

حلقه سیمی عشق

با یک قطعه سیم ساده، نماد عشق خود را در قالب یک حلقه بسازید. شاید او هر روز از این حلقه استفاده نکند، اما دیدن این که شما برای ساخت آن زمان گذاشته اید، قطعا او را خوشحال خواهد کرد.

دوستت دارم، چون…

دانستن این که چرا شما را دوست دارند همیشه لذت بخش است. می توانید این دلیل را قاب بگیرید تا معشوق شما همیشه از دیدن آن خوشحال شود. او قطعا این هدیه را با افتخار به نمایش خواهد گذاشت؛ بنابراین بهتر است از میان دلایل بی شماری که دارید، یکی از بهترین ها را انتخاب کنید.

پیام ولنتاین در بطری

قسمت مفرح این کادوی دست ساز برای ولنتاین این است که می توانید آن را به دلخواه خود در اندازه بسیار بزرگ یا بسیار کوچک درست کنید. پیام های بی شماری در آن بیندازید و هر آنچه را فکر می کنید باید بداند به او بگویید. می توانید بطری ها را در جایی بگذارید که آن ها را پیدا کند، یا به سادگی یک بطری پر از حرف های ناگفته به او هدیه بدهید.

تابلوی برجسته

برای درست کردن تابلو، بهتر است از علامت های معنادار استفاده کنید. مثلا می توانید از علامت & استفاده کنید. با استفاده از این علامت، به او نشان می دهید که شما یک تیم هستید. استفاده از یک & در کنار قلب، نشان دهنده اهمیت او برای شما است. زیرا بیان می کند که شما مسیر زندگی را به تنهایی طی نخواهید کرد و او شریک ابدی شما خواهد بود.

تاج گل ولنتاین

شاید این تاج گل، ریزه کاری های زیادی نیاز داشته باشد، اما قطعا روز او را خواهد ساخت. هنگامی که از خواب بیدار می شود او را غافلگیر کنید. احتمالا او تمام روز این تاج را به گردن خواهد داشت! یا می توانید قبل از رسیدن ولنتاین این هدیه را به او بدهید تا پیش از موعد، ولنتاین را به او بخشیده باشید.

جعبه شکلات دست ساز

جعبه شکلات به عنوان هدیه این روز، ممکن است کمی حوصله سر بر و تکراری به نظر برسد؛ اما می توانید با ساخت یک جعبه شخصی و شکلات های انتخاب شده توسط خودتان، آن را خاص و منحصر به فرد کنید. می توانید داخل آن قلب هم بگذارید.

کارت با عکس های چاپ شده تان

اگر امسال عکس های دونفره زیادی گرفته اید، اکنون زمان مناسبی است که آنها را چاپ کنید و با استفاده از آنها یک کادوی دست ساز برای ولنتاین تهیه کنید. هنگامی که کارت بسته است، تنها یک عکس دیده می شود و هنگامی که آن را باز می کند، مابقی عکس ها پدیدار می شوند. این کار به او نشان می دهد که این عکس ها آنقدر برای شما خاص بوده اند که به جای خرید کارت های آماده با آن ها کارت ولنتاین درست کرده اید.

نگه دارنده ظروف

ممکن است این هدیه به تنهایی ناخوشایند به نظر برسد. ابتدا باید برای او شام درست کنید و سر میز از این نگه دارنده ها استفاده کنید. او متوجه می شود که شما قبل از درست کردن شام، خلاقیت های اضافی دیگری نیز انجام داده اید.

دستبند قلبی

این دستبند قلبی که با استفاده از کاشی درست شده است راه بسیار خلاقانه ای برای درست کردن کادوی دست ساز برای ولنتاین به نظر می رسد. مطمئنا معشوق شما عاشق این دستبند خواهد شد و می تواند بدون نگرانی در مورد خراب شدن آن، همیشه آن را به دست داشته باشد. می توانید مابقی مواد لازم برای تهیه دستبند را خودتان انتخاب کرده و به سبک خود بسازید.

جاده عشق

علامت هایی به عنوان علامت عشق درست کنید و آن ها را در مسیری که قرار است آن شب از آنجا عبور کند بگذرانید، قرار دهید. این مکان می تواند از درب ورودی خانه تا اتاق خواب باشد. این کار از آن دسته برنامه ریزی های عاشقانه ای است که همیشه در فیلم ها می بینیم و ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

گردنبند عشق بتنی

این کادوی دست ساز برای ولنتاین معنای زیادی دارد. دوام آن زیاد است و برای همیشه ماندگار خواهد شد. علاوه بر این چیزی نیست که انتظار داشته باشید با جواهرات ساخته شود. این گردنبند، عشق شما را برای او تضمین می کند، زیرا با دست های خودتان آن را درست کرده اید.

یادداشت های غافلگیر کننده

این یک بازی دوست داشتنی است که هدف دوگانه ای دارد. هم می توانید یادداشت های خود را روی آن بزنید و هم با لغات بازی کنید. قطعا دیدن یادداشت عاشقانه شما روی آن، قبل از این که به خانه برسید او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بالش « تو نیمه گمشده من هستی»

پاین نقشه، یک ایده جذاب برای درست کردن تختخواب برای ولنتاین امسال است. دو بالش که در کنار یکدیگر شکل یک قبل را تشکیل می دهند. راه های دیگری نیز برای نمایش این بالش وجود دارد. می توانید هر کدام از بالش ها را در یک اتاق بگذارید تا آن ها را جداگانه پیدا کند، یا اگر او همیشه تخت را مرتب می کند، آن را در تخت بیابد.

پازل عکس

او می تواند هنگامی که او را در آغوش و بوسه های خود غرق می کنید این پازل را بسازد. یکی از عکس های دو نفره سال گذشته را به پازل تبدیل کنید. حتی می توانید پشت پازل یک پیام بنویسید تا آن را خاص تر کند.

جعبه بیرون بر ولنتاین

این جعبه را با هرچیزی که دوست دارید پر کنید و آن را با خود بیرون ببرید، به خصوص اگر طرفدار غذاهای چینی هستید. اگر واقعا می خواهید تم چینی را رعایت کنید، می توانید جعبه را با شیرینی هایی که حاوی یادداشت هستند پر کنید.

نقشه پیام

دلیل جذابیت این کادوی دست ساز برای ولنتاین در آن است که می توانید آن را به روش های متفاوتی درست کنید. ابتدا محل نقشه را انتخاب کنید، می تواند جایی باشد که برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کرده اید یا شهری که او در آن جا بزرگ شده است. بخش دوم پیام است، می توانید آن را با هر چیزی که با نقشه جور در می آید پر کنید.

تابلوی آغوش و بوسه

این تابلو شبیه چیزی به نظر می رسد که از فروشگاه خریده باشید، بنابراین قطعا معشوق شما از این که آن را با دست های خود درست کرده اید، غافلگیر خواهد شد. می توانید با استفاده از دستور العمل به راحتی آن را درست کنید؛ اگر به اندازه کافی زمان ندارید، از اینترنت یک الگو دانلود کنید تا ساخت آن آسان تر شود.

یادداشت های عشق شکلاتی

عشق با شکلات بهتر می شود و یادداشت های عشقانه شما در کنار این شکلات ها طعم آن را لذیذتر خواهد کرد. اگر در بیان جملات عاشقانه مشکل دارید، می توانید از شعرهای یک شاعر کمک بگیرید.

صبحانه در تخت خواب

اکثر افراد صبحانه خوردن در تخت خواب را دوست دارند. می توانید با کمی تزئین بیشتر این صبحانه را رویایی کنید. می توانید با استفاده از سس کچاپ یا کمی ادویه، چند قلب حرفه ای در کنار آن بسازید.

کارت ولنتاین دست ساز

بهتر است به جای خریدن یک کارت آماده از فروشگاه، از این فرصت استفاده کرده و کارت دست ساز خودتان را که گویای احساسات حقیقی شما است بسازید. این کارت می تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به هدیه دست ساز شما باشد.

آموزش ساخت 8 کادوی دست ساز ولنتاین برای دختر و پسر عکس

با نزدیک شدن به بازار هدیهدست ساز عاشقانه و ایده‌هایی نو برای ساخت کادو دست ساز ولنتاین برای آقایان و خانمها حسابی داغ می‌شود. قطعاً هیچ ایده‌ای در روز ولنتاین شیرین‌تر از ساخت یک کادو ولنتاین دست ساز برای دوست و همسر نیست. شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌ای زیاد خودتان یک کادوی دست ساز ولنتاین خاص برای کسی که دوستش دارید، درست کنید. در این مقاله از سرویس و در می‌توانید با ایده‌های بی نظیر درست کردن کاو ولنتاین و هدیه دست ساز ولنتاین برای دختر و پسر آشنا شوید.

روز ولنتاین چه روزی است؟

۱۴ فوریه هر سال (۲۵ بهمن ماه) به نام نامگذاری شده و در این روز جشنی با عنوان جشن عاشقان برگزار می‌شود. جشن گرفته و دادن از شکلات و خرس گرفته تا در کنار ایده‌های عاشقانه دست‌ساز برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید، از جمله رسوم ولنتاین در سرتاسر دنیا هستند.

۱- یک شیشه اسرارآمیز ولنتاینی درست کنید

درست کردن این هدیه دست ساز ولنتاین فوق العاده راحت و جذاب است. برای ساخت این هدیه عاشقانه دست ساز دخترانه و پسرانه با شیشه مربا تنها لازم است یک شیشه خالی بردارید. بیرون شیشه را به سلیقه خودتان و با قلب نمدی و کنف و روبان تزئین کنید. برای چسباندن کنف و روبان روی شیشه می‌توانید از چسب تفنگی حرارتی استفاده کنید.

سپس روی تکه‌های کوچک کاغذ همه دلایلی که موجب می‌شود عشق زندگی‌تان را دوست داشته باشید را بنویسید. در مرحله بعد کاغذها را تا کنید و داخل شیشه بیندازید. مطمئن باشید که این ایده ساخت کادوی ولنتاین برای دختر و پسر مناسب است و طرف مقابل‌تان را شگفت زده خواهد کرد. این ایده کادو دست ساز برای نامزد و همسر نیز بسیار جذاب و عاشقانه است.

۲- با انواع شکلات یک حلقه قلبی درست کنید

یک ایده جذاب برای کادوی دست ساز ولنتاین درست کردن حلقه‌های قلبی شکل شکلاتی است. برای ساخت این هدیه دست ساز برای دختر و پسر شما تنها به مقداری مقوا، شکلات، روبان و لوازم تزیینی نیاز دارید. برای این کار بهتر است شکلات‌هایی را که طرف مقابلتان دوست دارد، تهیه کنید. سپس یک مقوای ضخیم را به صورت قلب تو‌خالی برش بزنید.

روی مقوا را با پارچه یا روبان و تور قرمز بپوشانید. سپس شکلات‌ها را با چسب روی قلب بچسبانید و با روبان‌های فر خوره کناره‌های شکلات را تزئین کنید. می‌توانید یک پاپیون بزرگ نیز در قسمت بالای قلب بچسبانید و یا زیر قلب چند لایه روبان آویزان کنید. به جای استفاده از کارتن یا مقوا نیز می‌توانید از قلب آماده فومی، سیم یا هر چیزی که در دسترس دارید استفاده کنید.

این کادوی ولنتاین برای دختر پسر و کسی که دوستش دارید مناسب است.

۳- با سیم و کاموا نمادهایی از عشق درست کنید

این ایده کادوی دست ساز ولنتاین برای دوست و همسر فوق العاده کاربردی و زیبا است. برای ساخت این هدیه عاشقانه شما می‌توانید با استفاده از یک سیم نسبتا ضخیم که راحت حالت می‌گیرد، یک قلب درست کنید. سپس از نقطه پایینی قلب شروع به پیچاندن کامواهای رنگی دور سیم کنید. در طول این کار چند بار رنگ کاموای خودتان را عوض کنید.

در صورتی که دوست داشته باشید می‌توانید یک پایه زیر قلب نصب کنید و روی آن را نیز با کاموا پوشش دهید. می‌توانید با استفاده از سیم اسم یا حرف اول عشقتان را درست کنید. سپس روی سیم را با استفاده از کاموا بپوشانید و این نمادهای جذاب را داخل یک گلدان یا قرار دهید و به او هدیه دهید.

به عنوان آموزش ساخت هدیه دست ساز باید بدانید که در صورت تمایل می‌توانید این نمادها را به صورت آویز طراحی کنید تا کسی که هدیه می‌گیرد آن‌ها را روی دیوار نصب کند. این کادوی ولنتاین برای مرد و زن مناسب است و ایده خوبی برای ولنتاین محسوب می‌شود.

۴- یک ماگ ولنتاینی با طراحی خودتان به او هدیه بدهید

برای پیاده کردن این ایده ساخت کادوی ولنتاین برای پسر و دختر به یک ماگ سفید ساده، یک ماژیک و کمی شکلات و آبنبات نیاز دارید. برای این کار باید روی ماگ طرح دلخواه خودتان را بکشید و یا تمام سطح لیوان را با پیام‌های عاشقانه پر کنید. سپس داخل لیوان چند شکلات و آبنبات قرار دهید.

می‌توانید داخل لیوان را نیز با قهوه یا چای مورد علاقه او (به صورت خشک) پر کنید و شکلات‌ها را روی آن قرار دهید. یا اینکه شکلات‌ها را با روبان و قلب‌هایی که خودتان با مقوا درست کرده‌اید تزیین کنید و داخل لیوان قرار دهید. این کادوی ولنتاین برای مرد و زن جذاب است و می‌تواند ایده خوب و کم هزینه‌ای برای ولنتاین باشد.

معمولا برای اینکه طرح روی ماگ ماندگار شود از ماژیک مخصوص طراحی روی سرامیک و شیشه استفاده می‌شود. استفاده از ماژیک‌های معمولی برای طراحی روی ماگ مناسب نیست و بعد از کشیدن دست روی ماگ یا برخورد آب و رطوبت رنگ آن پخش می‌شود. برای تثبیت رنگ ماژیک سرامیک باید بعد از طراحی، ماگ را برای ۲۴ ساعت کنار بگذارید.

سپس به مدت ۳۵ دقیقه آن را با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد در فر قرار دهید تا رنگ روی کار تثبیت شود. این روش موجب می‌شود تا طرح روی ماگ با شستن نیز از بین نرود.

۵- به عنوان هدیه دست ساز ولنتاین یک تراریوم درست کنید

یک ایده ساخت کادوی ولنتاین برای همسر یا نامزدتان و بسیار خاص و منحصر به فرد است. برای این کار باید یک شیشه قلبی شکل یا هر شکلی که دوست دارید، تهیه کنید. گیاه، مقداری خاک و سنگ ریزه رنگی را نیز از بازار بخرید و خودتان را برای پیاده کردن این ایده ساخت هدیه ولنتاین آماده کنید.

حال باید مقداری سنگریزه داخل شیشه تراریوم بریزید. سپس خاک را به آن اضافه کنید و گیاه مورد نظرتان را داخل خاک بکارید. سطح خاک را با سنگ ریزه‌های رنگی پر کنید و سطح تراریوم را هر طور که دوست دارید تزیین کنید. مطمئن باشید این ایده ساخت هدیه ولنتاین فوق العاده طرف مقابلتان را سوپرایز خواهد کرد.

۶- یک باکس سوپرایز از عکس‌های یادگاری‌تان درست کنید

برای درست کردن این ایده ساخت هدیه ولنتاین برای دوست یا همسر شما به یک باکس کوچک تقریبا ۱۰ سانتی‌متری نیاز دارید. حال برای درست کردن این کادوی ولنتاین برای همسر یا عشقتان باید عکس‌های جذاب دو نفره‌تان را در اندازه تقریبا ۵ تا ۸ سانتی متری پرینت بگیرید و روی مقوای رنگی بچسبانید.

می‌توانید از عکس‌های چاپ شده نیز برای این کار استفاده کنید. عکس‌ها را در فاصله و طوری روی یک کاموا بچسبانید که به راحتی روی هم قرار بگیرند. می‌توانید به جای کاموا از یک مقوا یا کاغذ با عرض ۸ سانتیمتر استفاده کنید و عکس‌ها را پشت سر هم روی آن بچسبانید و داخل باکس قرار دهید. این کادوی ولنتاین برای دختر و پسر بسیار جذاب است و سوپرایز خوبی برای هدیه ولنتاین محسوب می‌شود.

۷- یک باکس ولنتاینی شگفت انگیز درست کنید

یک ایده ساخت هدیه ولنتاین دیگر مربوط به باکس‌های شگفت انگیزی است که می‌توانید آن را با هر چیزی که دوست دارید پر کنید. این کادوی ولنتاین برای پسر و دختر مناسب است. برای شروع باید یک باکس آماده یا دست ساز تهیه کنید. سپس انواع عبارات عاشقانه و یا حرف‌هایی که دوست دارید به طرف مقابل‌تان بگویید را روی کاغذ سفید و کاغذ رنگی بنویسید و کاغذها را لوله کنید و با نخ ببندید. این نوشته‌ها را همراه با نقاشی‌های کوچک، شکلات، آبنبات، گل، قلب‌های مقوایی، و هر چیزی که در دسترس دارید داخل باکس قرار دهید.

می‌توانید این باکس شگفت انگیز را به عنوان کادوی ولنتاین برای دوست، همسر یا نامزدتان آماده کنید.

۸- یک دسته گل شکلاتی برای ولنتاین درست کنید

اگر به دنبال یک ایده کادو ولنتاین دست ساز عاشقانه هستید و یا دوست دارید ولنتاین امسال یک هدیه دست ساز به کسی که دوستش دارید بدهید، می‌توانید از این ایده جذاب کمک بگیرید. این ایده ساخت کادو ولنتاین برای پسر و دختر مناسب است و شما می‌توانید آن را با کمی خلاقیت و سلیقه به راحتی انجام دهید. برای درست کردن یک دسته گل شکلاتی به عنوان هدیه دست ساز ولنتاین برای دوست یا همسرتان باید ابتدا شکلات‌های با شکل گرد و دایره‌ای را تهیه کنید.

سپس مقداری کاغذ رنگی یا کاغذ کشی دور شکلات‌ها بچسبانید و یک سیم مفتولی نازک به انتهای شکلات‌ها بچسبانید. برای چسباندن سیم به شکلات می‌توانید از چسب حرارتی  استفاده کنید. سپس شکلات‌ها را درست مثل یک دسته گل و با استفاده از کاغذهای رنگی، گل‌های طبیعی و برگ‌های خشک و تازه تزیین کنید. در انتها نیز می‌توانید یک روبان به آن بزنید و یک کارت با دست نوشته عاشقانه داخل آن قرار دهید.

برای آموزش ساخت هدیه دست ساز به شکل دسته گل شکلاتی شما به چیز خاصی نیاز ندارید و می‌توانید با کمی خلاقیت و سلیقه بهترین هدیه دست ساز دخترانه و پسرانه را آماده کنید. اگر طرف مقابل شما عاشق شکلات باشد، از این هدیه دست ساز برای آقایان و خانم‌ها استقبال می‌کند.

سوالات متداول

آیا می‌توان با سیم و کاموا یک هدیه دست ساز ولنتاین برای همسر درست کرد؟

شما می‌توانید برای درست کردن کادو ولنتاین برای دوست یا همسرتان سیم را به شکل قلب یا یک عبارت عاشقانه حالت دهید و سپس روی آن را با کامواهای رنگی بپوشانید و در روز ولنتاین به کسی که دوستش دارید کادو دهید. این هدیه دست ساز ولنتاین برای آقایان هم مناسب است.

چطور می‌توان از شیشه مربا برای ساخت هدیه ولنتاین دست ساز دخترانه و پسرانه استفاده کرد؟

برای ساخت کادو ولنتاین برای پسر و دختر یا دوست باید شیشه مربا را با روبان، سنگ‌های تزئینی و نوشته‌های عاشقانه تزئین کنید و سپس داخل آن شکلات و قلب‌های تزیینی قرار دهید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا