بین المللبرترین های کسب و کار

روش کسب درآمد دلاری با محتوای انگلیسی در گوگل

به کسب درآمد دلاری از تولید محتوای انگلیسی در سایت و یوتیوب علاقمند هستید؟ آیا با Google AdSense آشنایی دارید؟

گوگل ادسنس یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که به ناشران اجازه می‌دهد تا از نمایش تبلیغات برنامه ریزی شده در وب سایت و کانال خودشان، کسب درآمد کنند. این پلتفرم رایگان، مالک وب سایت و کانال یوتیوب را به تبلیغ کنندگان متصل می‌کند.

مزایا و معایب کسب درآمد دلاری از گوگل ادسنس

برخی از مزایای کسب درآمد از گوگل به شرح زیر است:

  • عضویت در آن رایگان است.
  • مناسب ناشران کوچک(کمتر از صد هزار بازدید ماهیانه) است.
  • فرآیند راه‌اندازی اکانت ادسنس، به دانش فنی نیاز ندارد.
  • گزینه Auto Ads به طور خودکار تبلیغات وب سایت شما را تنظیم می‌کند و آنها را طبق اندازه صفحه، تنظیم می‌کند.
  • می‌توان از چندین وب سایت با یک حساب AdSense کسب درآمد کرد.
  • می‌توان از آن برای کسب درآمد از محتوای سایت یا یوتیوب استفاده کرد.

برخی از معایب کسب درآمد از گوگل ادسنس به شرح زیر است:

  • نمی‌توانید قسمت‌های تبلیغاتی سایت مثل بنر را به بالاترین قیمت بفروشید.
  • گوگل 32 درصد از کل درآمد تبلیغاتی شما را دریافت می‌کند.
  • تا زمانی که به سقف پرداختی ادسنس(100 دلار یا 70 یورو) نرسید، پولی دریافت نخواهید کرد.
  • اگر حساب کاربری شما بسته شود، نمی‌توانید دوباره از AdSense استفاده کنید و در برخی موارد، باید از سایر محصولات گوگل مانند Google Ad Manager کسب درآمد کنید.
  • گوگل می‌تواند بدون اخطار قبلی، حساب شما را ببندد.
  • ویژگی Auto Ads گاهی اوقات می‌تواند دو تبلیغ را کنار هم قرار دهد یا به جای یک تبلیغ، یک فضای خالی نمایش دهد که از نظر تجربه کاربری، بد است.

توجه داشته باشید که ادسنس در حال حاضر از سایت های فارسی زبان پشتیبانی نمی‌کند. همچنین به دلیل تحریم ها، جهت نقد کردن درآمد، باید توسط افراد خارج کشور یا شرکت های واسط این کار را انجام دهید. ولی اگر غیر از فارسی به زبان های دیگری مانند انگلیسی تسلط دارید، می‌توانید با ایجاد یک سایت انگلیسی زبان و تولید محتوای انگلیسی، سایت خود را پربازدید کنید و از طریق ادسنس، تبلیغات بگیرید و کسب درآمد دلاری داشته باشید.

نظر محتوا هم دو نوع محتوا در اینجا مطرح است. محتوایی که هر روز افراد جدیدی را به سایت شما جذب می‌کند و محتوایی که بازدیدکنندگان را هر روز، باز می‌گرداند. در حالت ایده آل، می‌خواهید تعادل خوبی بین هر دو برقرار کنید. به این ترتیب همیشه ترافیک جدید داشته و مطمئن می‌شوید که بخش خوبی از آن ترافیک جدید به بازدیدکنندگان وفادار تبدیل می‌شود.

روش‌های کسب درآمد دلاری با تولید محتوای انگلیسی در سایت و کانال یوتیوب

1.وب سایت مناسبی برای کسب درآمد از ادسنس طراحی کنید

برخی از سایت‌ها در کسب درآمد دلاری، بهتر عمل می‌کنند. دو عنصر برای کسب درآمد با AdSense، محتوای عالی و ترافیک زیاد است.

از نظر محتوا هم دو نوع محتوا در اینجا مطرح است. محتوایی که هر روز افراد جدیدی را به سایت شما جذب می‌کند و محتوایی که بازدیدکنندگان را هر روز، باز می‌گرداند. در حالت ایده آل، می‌خواهید تعادل خوبی بین هر دو برقرار کنید. به این ترتیب همیشه ترافیک جدید داشته و مطمئن می‌شوید که بخش خوبی از آن ترافیک جدید به بازدیدکنندگان وفادار تبدیل می‌شود.

سایت‌های زیر برای انتشار محتوای انگلیسی و جذب بازدیدکنندگان جدید و تکراری مناسب هستند:

  • بلاگ‌ها
  • سایت‌های خبری
  • انجمن‌ها و تالارهای گفتمان
  • شبکه‌های اجتماعی نیچ
  • ابزارهای آنلاین رایگان

موارد فوق از جمله ساده‌ترین سایت‌هایی هستند که با محتوای عالی بهینه‌سازی می‌شوند، تبلیغ می‌کنند و چیدمان مناسب برای نمایش محتوا و کلیک روی تبلیغات ادسنس را دارند.

2.از انواع مختلف محتوای تبلیغاتی استفاده کنید

شرکت‌های مختلف، از سبک‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده می‌کنند. آنها گزینه‌ای برای تهیه تبلیغات ساده متنی، تصویری و ویدیویی خواهند داشت.

از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات در قالب‌های مختلف ایجاد کنند، باید مخاطبان سایت و کانال را در معرض محتواهایی تبلیغاتی مختلف قرار دهید.

هنگام تصمیم گیری برای استفاده از تبلیغات مختلف و مکان قرار دادن آنها، حتما تجربه کاربری را در نظر بگیرید. همیشه باید محتوای بیشتر و متنوع تری نسبت به حجم محتوای تبلیغاتی، در صفحه قرار دهید. از Google Analytics برای آزمایش تعداد، مکان و سبک تبلیغات در سایت و کانال خودتان استفاده کنید تا ببینید چه چیزی برای شما و بازدیدکنندگان شما بهتر است.

3.از AdSense Custom Search استفاده کنید

اگر سایتی با محتوای زیاد(وبلاگ، اخبار، انجمن و غیره) دارید، می‌توانید از جستجوی سفارشی ادسنس در سایت خودتان استفاده کنید. بنابراین به کاربران اجازه یافتن محتوای خاص در سایت خودتان را داده و تجربه بسیار خوبی را برایشان فراهم می‌کنید. بعلاوه با نمایش تبلیغات در کنار نتایج جستجوی سایت خودتان، سود حاصل از Google AdSense را به حداکثر می‌رسانید.

توجه کنید که جستجوی سفارشی AdSense با جستجوی سفارشی گوگل فرق دارد. باید برای دریافت جستجوی سفارشی AdSense در سایت خودتان، درخواست دهید تا درآمدزایی از طریق کاربران با جستجو در سایت را آغاز کنید.

4.با تولید محتوای انگلیسی در یوتیوب شروع به کسب درآمد از ادسنس کنید

ادسنس تنها برای کسب درآمد از تولید محتوای متنی یا ابزارهای آنلاین رایگان نیست. اگر تهیه ویدیو، خوراک شماست، پس از طریق کانال یوتیوب خودتان شروع به انتشار ویدیوهای منحصر به فرد کنید.

هنگامی که کانال خودتان را ایجاد کردید، می‌توانید به قسمت features  کانال یوتیوب بروید و قسمت monetization  را فعال کنید. این  قسمت، شما را در مورد روند لینک دهی کانال یوتیوب به حساب ادسنس خودتان راهنمایی می‌کند تا بتوانید از ویدیوهای خودتان کسب درآمد کنید.

بعد از اینکه کانال یوتیوب را به حساب AdSense خودتان وصل کردید، می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید از کدام ویدیوها کسب درآمد کنید و چه نوع تبلیغاتی به بینندگان ویدیوی شما نشان داده شود. فقط به قسمت Video Manager بروید، ویدیویی را که می‌خواهید از آن کسب درآمد کنید، بررسی کرده و تنظیمات تبلیغات آن ویدیو را فعال کنید.

سپس می‌توانید در هر زمان از طریق Video Manager بررسی کنید تا ببینید از کدام ویدیوها (بر اساس علامت دلار سبز رنگ کنار آن) درآمد کسب شده و تنظیمات آنها را مدیریت کنید.

موفقیت در تولید محتوای انگلیسی و کسب درآمد با ادسنس

وقتی تولید محتوای انگلیسی برای کسب درآمد از گوگل ادسنس را شروع می‌کنید، به موفقیت یک شبه فکر نکنید. حتی اگر همه کارها را به درستی انجام دهید، شاید باز هم افزایش نرخ کلیک روی تبلیغات، چند هفته طول بکشد. برای موفقیت، موارد زیر را رعایت کنید:

  • از قوانین گوگل پیروی کنید.
  • به تبلیغات فرصت دیده شدن بدهید.
  • محتوای با کیفیت و جذاب منتشر کنید.
  • سایت و کانال را پر از تبلیغات نکنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا