علمی و پزشکیبرترین های کسب و کار

بهترین دستگاه تصفیه آب اورجینال از سایت فراب کالا

خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال فقط از سایت فراب کالا خریداری کنید. زیرا امروزه مانند گذشته دیگر نیاز نیست از زمان و وقت خود را برای برسی و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب منزل صرف کنید. سایت فراب کالا مرکز خرید تصفیه آب اورجینال در ایران، تهران و کاشان و دیگر شهر ها می باشد که می توانید به صورت اینترنتی دستگاه تصفیه آب منزل خود را انتخاب کنید.همچنین در صورت نیاز به مشاوره و راهنمای خرید از نظرات کارشناسان و مشاوران فراب کالا استفاده کنید.

امروزه در هر خانه ایرانی، بودن یک دستگاه تصفیه آب جزو ملزومات سلامتی آن خانه محسوب می شود. زیرا سیستم های آب آشامیدنی عمومی در ایران بر اساس روش های مختلفی انجام میگیرد. سیستم های تصفیه آب عمومی اغلب از یکسری مراحل تصفیه آب شامل: انعقاد، لخته سازی، ته نشینی، فیلتراسیون، و ضد عفونی می شود. همراه ما باشید. در ابتدا، به معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در سایت فراب کالا می پردازیم و در بخش بعدی به نحوه فیلتراسیون آب شهری، تا منزل را تشریح می کنیم.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا با بهترین کیفیت

در ایران بیشترین خرید تصفیه آب فراب کالا از نوع سافت واتر و CCk می باشد. که هر کدام نسبت به یک دیگر دارای نقاط ضعف و قوت هستند، اما قبل خرید تصفیه آب باید در مورد تفاوت های بین این دو دستگاه آگاه باشید.

تفاوت تصفیه آب سافت واتر وCCK  ایرانی با تایوانی

از انجایی که دستگاه تصفیه آب خانگی برند سافت واتر و سی سی کی جزو بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال در ایران محسوب میشه اما به دلیل تحریم های که علیه ایران انجام گرفته، برند اصلی تایوانی این محصول دیگر وارد کشور نمی شه.

به عنوان مثال برای خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی باید از نمونه فیک آن استفاده می شد، از این رو شرکت تصفیه آب فراب کالا با کارشناسان و متخصصان این حوزه توانست، تصفیه آب تایوانی را با قطعات تایوانی اصل با قیمت مناسب عرضه میکند اما مشتری می تواند به انتخاب خود دستگاه تصفیه آب سافت واتر یا CCK  را با موتور یا پمپ ایرانی خریداری نماید و قیمت پایین تری نیز بپردازد. شما به راحتی می توانید به انتخاب خود اقدام به خرید اینترنتی دستگاه تصفیه اب مورد نظر خود نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و ایرانی در سایت فراب کالا  (H3)

همیشه در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با قیمت و کیفیت حرف اول را می زنند. از این رو تحقیق قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از برسی های دقیق مشتریان می باشد، که بتوانند بهترین دستگاه را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنند. فراب کالا مرکز معتبر عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی در ایران، تهران، کاشان و دیگر شهری های ایران می باشد.

زیرا با حذف واسطه ها اقدام به عرضه مستقیم دستگاه های تصفیه اب خانگی تایوانی و ایرانی با بهترین قیمت نموده است. و شما می توانید قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر و CCK خود از سایت فراب کالا یا خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده این مرکز مورد برسی قرار بدید.

مراحل تصفیه آب شهری چگونه است؟

مرحله انعقاد در تصفیه آب  (Coagulation)

انعقاد اولین مرحله تصفیه آب شهری محسوب می شود، در طول انعقاد مواد شیمیایی با بار مثبت به آب اضافه می شود. پس از وارد شدن به آب، بار مثبت بار منفی کثیفی و سایز ذرات محلول در آب را خنثی می کند. زمانی که این کار انجام میگیر، ذرات به مواد شیمایی متصل می شوند و تشکیل ذرات بزرگتر را می دهند. موادی که در این مرحله اضافه می کند، شامل: انواع خاصی از نمک، آلومینیوم یا آهن است.

مرحله لخته سازی در تصفیه آب (Flocculation)

لخته سازی آب دومین مرحله بعد از انعقاد آب می باشد. لخته سازی آب شامل: اختلاط ملایم آب برای تشکیل ذرات بزرگتر و سنگین تر آب مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب کارخانه های تصفیه آب شهری، در طول زمان از مواد شیمایی همراه مواد لخته سازی به آب اضافه می کنند.

مرحله ته نشینی در تصفیه آب (Sedimentation)

ته نشینی یکی از مراحلی است که در تصفیه خانه های شهری برای جدا سازی جامدات از آب استفاده می شود. در طول رسوب گذاری (ته نشینی)، مواد سنگین تر در کف آب می نشینند، زیرا از آب سنگین تر هستند.

مرحله فیلتراسیون  در تصفیه آب (Filtration)

بعد از  مرحله ته نشینی آب و قرار گرفتن مواد سنگین در کف حوضچه، آب شفاف به بخش فیلتراسیون انتقال داده می شود. تا مواد جامد اضافی از آب حذف شود. در این مرحله آب از فیلتراسیون عبور می کند، که هر کدام فیلتر ها منافذ ورودی مختلفی دارند که از موادی مانند: شن و زغال سنگ ساخته شده است. وظیفه این فیلتر ها گرفتن ذرات، میکروب های حل شده شبیه به گرد و غبار، مواد شیمایی، انگل ها، باکتری ها و ویروس ها را از بین می برد و فیلتر کربن هم بوی بد آب را از بین می برد.

در تصفیه خانه های قدیمی از فیلتراسیون سنتی استفاده می کند و در بعضی از تصفیه خانه های مدرن از اولترافیلتراسیون استفاده می شود. در طول اولترافیلتراسیون آب از یک غشای فیلتر با منافذ بسیار کوچک و ریز عبور می کنند، این فیلتر ها فقط از آب و سایر ملکول های کوچک مانند: نمک ها، و ملکول های باردار از آن عبور می کنند.

اسمز معکوس یا RO یکی دیگر از نوع فیلتراسیون می باشد که می تواند به راحتی ذرات اضافی آب را حذف کند. در تصفیه خانه های آب شهری اغلب از اسمز معکوس برای آب باز یافت شده (آب استفاده مجدد) یا آب نمک برای آشامیدن استفاده می کنند.

مرحله ضد عفونی کردن آب تصفیه شهری (Disinfection)

پس از فیلتر شدن آب، کارخانه های تصفیه کننده ممکن است یک یا چند ضد عفونی کننده شیمیایی مانند: کلر، کلرامین یا دی اکسید کلر برای از بین بردن انگل ها، باکتری های یا ویروس های باقی مانده در آب، اضافه کنند. از اینجا به بعد سفر آب از تصفیه خانه به شما انجام می شود. دلیل اضافه کردن کلر یا ضد عفونی دیگر، برای از بین بردن باقیمانده میکروب ها ساکن در لوله انتقال آب از تصفیه خانه تا خانه شما انجام میگیرد.

منبع: فراب کالا

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا