اقتصادی

پست از ظرفیت‌های حمل و نقل ایدرو استفاده می‌کند

براساس تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی پست با ایدرو، از ظرفیت‌های ایدرو برای تجهیز ناوگان حمل‌ونقل، آموزش‌های تخصصی و نیازهای زیرساختی شرکت ملی پست استفاده خواهد شد.

به گزارش دانا نیوز، صبح امروز چهارشنبه و در حاشیه نخستین نمایشگاه صنعت پست، علی نبوی- معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با محمود لیائی- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران- تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. نبوی درباره مفاد این تفاهم‌نامه گفت: طبق این تفاهم‌نامه از ظرفیت‌های ایدرو و شرکت ملی پست در یک همکاری مشترک استفاده خواهد شد.

طبق اعلام شرکت ملی پست، او توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، توسعه و بهبود فضاهای اداری شرکت ملی پست و آموزش و طراحی دوره‌های تخصصی را مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه دانست و افزود: برنامه‌ریزی در زمینه موارد فوق صورت خواهد گرفت و خدمات موردنیاز در اختیار مجموعه شرکت ملی پست قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: از تجربه و توان شرکت مگفا که یکی از مجموعه‌های مهم سازمان گسترش در زمینه فناوری اطلاعات است در راستای کمک به شرکت ملی پست بهره‌گیری خواهد شد.

در ادامه لیائی انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز گسترش را یک اتفاق مهم دانست و افزود: ایدرو ظرفیت‌های عظیمی در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار، لجستیک هوشمند و زیرساخت‌ها در اختیار دارد که برای شرکت ملی پست و دیگر اپراتورهای پستی قابل استفاده و حیاتی است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران عنوان کرد: تفاهم‌نامه امروز مقدمه‌ای خواهد بود تا ظرفیت‌های مهم سازمان گسترش در شرکت ملی پست و دیگر مجموعه‌های همکار بهترین استفاده و بهره‌وری در زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم صورت گیرد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه «صنعت پست، تجارت الکترونیک، لوجستیک هوشمند و صنایع وابسته» از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا