فرهنگ و هنر

اعزام نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به یازدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

مرکز اوقاف امور قرآنی و هیئت اعزام و دعوت از قاریان اعلام کرد: آقایان علی غلام آزاد از زنجان در حوزه عمومی حفظ، شجاع زیدات از کازستان به صورت کلی حفظ خوانی با ده، رضا رضایی از گیلان در قطعه گل عمومی در حوزه حافظ به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برای یازدهمین همایش بین المللی مسابقات قرآن کریم در کویت اعزام می شوند.

به گزارش دانا نیوز، نمایندگان قرآن جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرایط و ضوابط کشور میزبان و همچنین استانداردهای کسب شده در مسابقات کشوری، موسسه خیریه مرکز قرآن و عترت در مسابقات بین المللی مختلف شرکت می کنند. از کمیته های امور و اعزام و قاریان دعوت به عمل می آید و از نکات مهم در این مسابقه جمهوری اسلامی ایران حضور آنان در عرصه حضور و یادآوری و قرائت عشریه است. بستر مناسبی برای ظهور استعدادهای قاریان قرآن در این زمینه.

دهمین دوره این مسابقات در سال 2018 برگزار می شود. در سال 2018 برگزار شد و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد برگزاری مسابقات در مهرماه امسال خواهیم بود.

همچنین در دهمین دوره این مسابقات محمد یوسف درویشی 11 ساله در حافظ نوجوانان، حمیدرضا مقدسی در رشته قرائت تحقیق و رضا گلشاهی در رشته حفظ قرآن نمایندگان ایران هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا