علمی و پزشکیبرترین های کسب و کارورزشی

راهنمای خرید مکمل بدنسازی 90 روزه از مکمل پلاس

این شکل از دکستروز دارای یک مزیت است و آن مزیت این است که می توانید آن را در جیب، کیف پول، کیف دستی و غیره خود حمل کنید. دکستروز فقط برای تقویت انرژی در آخرین لحظه باید مورد استفاده قرار گیرد؛ شما همچنین می توانید از دکستروز در حین تمرین استقامتی برای کمک به تامین انرژی خود استفاده کنید؛ اما نیاز چندانی به آن نخواهید داشت. این امر به ویژه در صورت استفاده از دکستروز برای بدن سازی بسیار مفید است. با ما همراه باشید تا موارد استفاده از دکستروز را در بدن سازی بررسی کنیم. از کجا می توان دکستروز را برای بدن سازی یا اهداف دیگر خریداری کرد؟ جالب توجه است که این موارد هر دو می توانند به دلیل مصرف زیاد مکمل دکستروز به طور هم زمان ایجاد شوند و اگر دیابت نوع 1 ،دیابت، پیش دیابتی یا انسولین مقاوم داشته باشید یا بدن شما به اندازه کافی قوی نباشد، ممکن است با این عوارض رو به رو شوید. پاسخ به این سوال بر اساس موارد مختلفی از جمله اهداف فوری شما و تعداد بی شماری از فاکتورها مانند وزن، حساسیت به انسولین، ترکیب نوع فیبر عضلانی و سایر موارد، بسیار نسبی است.

با این وجود، یکی از مهم ترین اهداف رژیم کتو، پایین نگه داشتن سطح انسولین است و دکستروز به طور کامل این هدف را نقض می کند. در واقع به همین دلیل است که مکمل هایی مانند Gatorade و Powerade در میان ورزشکاران بسیار محبوب هستند؛ زیرا آن ها مخلوط ساده ای از دکستروز و الکترولیت هستند. اگر واقعاً می خواهید، می توانید یک دستگاه برای سنجش قند خون را از داروخانه تهیه کرده و سطح خود را با یک آزمایش ساده مشاهده کنید. توجه کنید که مصرف قهوه قبل از تمرین خیلی بهتر از نوشابههای انرژیزا با کالری و قند زیاد است. از دیگر انواع مکمل بدنسازی به صورت کنسانتره پروتئین است که به کمک خارج کردن پروتئین مواد غذایی، دارای 60 الی 80 درصد کالری ناشی از پروتئین و 20 الی 40 درصد دارای کالری ناشی از چربی ها و کربوهیدرات ها خواهد بود که به صورت پودر بدنسازی عرضه خواهد شد. طبق یک مطالعه در سال 2019، HMB ممکن است به کاهش آسیب عضلانی پس از ورزش و تسریع بهبودی کمک کند. این مکملها سرشار از ویتامینها و و ریز مغذیها هستند که در ادامه فعالیتهای ورزشی بسیار مؤثر است.

همچنین می توانید در اکثر فروشگاه های مواد غذایی (و بسیاری از وب سایت های بهداشتی / فروش مکمل) دکستروز خالص پیدا کنید. مصرف 30-20 گرم از مکمل دکستروز برای بیشتر افراد کافی است. اکنون لازم است در مورد عوارض جانبی ناشی از مصرف دکستروز باید به دو عارضه جانبی شایع آن، یعنی افزایش قند خون و کاهش قند خون همراه با هایپر انسولینمی به شما اطلاعاتی دهیم. مصرف مقادیر گزاف قند، درست قبل یا هنگام یک رویداد ورزشی می تواند باعث بروز درد معده، افزایش قند خون و نوسانات شدید انرژی شود. این آمینواسید با سرکوب اشتها و میل شدید به غذا در سوزاندن چربیها به شما کمک میکند. به عنوان مثال اگر متوجه شدید که 100 گرم دکستروز در یک مکمل باعث ایجاد احساس سبکی و بی حالی می شود، بهتر است که دفعه بعدی مقدار مصرفی آن را کمی کاهش دهید. اگر رژیم کتوژنیک سنتی دارید، مصرف دکستروز به شما توصیه نمی شود؛ زیرا شما را از کتوز خارج می کند. گلوکز یک قند ساده (مونوساکارید) است که بدن ما از آن برای تولید انرژی که به آن ATP گفته می شود، استفاده می کند. این ماده برای افزایش انسولین و قند خون بسیار مفید است و از همین جهت، برای وزنه برداران نیز مناسب است.

مکمل پلاس یکی از فروشگاه های معتبری است که می توانید خرید مکمل بدنسازی اصل را از آن تهیه کنید. دکستروز یک ماده غذایی است و به خودی خود یک مکمل نیست. دکستروز اساساً یک ماده مغذی بدون کالری است؛ زیرا هیچ ماده ریز مغذی را برای بدن تأمین نمی کند. گینر: پودر پروتئینی با کالری بالاست که هدف از مصرف آن افزایش جذب کالریهای روزانه برای افزایش وزن است. گینر وزن همان طور که از نام آن پیداست برای افزایش وزن فرد مورد استفاده قرار میگیرد. نکته مهم در استفاده از چربی سوزها این است که بهمرور باید از چربی سوزهای قویتر با ترکیبات متفاوت تر استفاده نمایید. از مصرف خودداری کنید. چه مقدار مکمل دکستروز باید مصرف کنم؟ در حقیقت، دکستروز محصول مشابهی با چیزهایی مانند BCAA و کتون های برون زا مکمل نیست. خرید گینر جز برنامههای اصلی بدنسازان بخصوص در دوره حجم است. با این حال، دکستروز نباید منبع اصلی تامین کربوهیدرات برای ایجاد توده عضلانی بدون چربی باشد.

منبع: https://mokamelplus.ir

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا