فرهنگ و هنر

جشن تولد مصطفی زمانی در اکران مردمی «بدون قرار قبلی»

فیلم «بدون قرار قبلی» همزمان با جشن تولد مصطفی زمان کلید خورد.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از روابط عمومی فیلم، مصطفی زمانی کارگردان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در جمع حاضران با بیان اینکه خوشحالم امشب در خدمت شما هستم، نقش آفرینی در فیلم بدون قرار قبلی کوتاه اما تاثیرگذار است و معتقدم کار انجام شده زیباتر از متن روایت شده است.

او تیم نمایندگان «بدون قرار» را به عنوان قسمت اول معرفی کرد و امیدوارم آنچه در این فیلم می بینید شما را به اتفاقاتی که می خواهید در زندگی تان بیفتد هدایت کند. رویدادهایی که ما آنها را “سرنوشت” می نامیم. این سرنوشت همیشه به همان اندازه که برای همه خوشایند بوده است، اما متأسفانه ما به دنیا، ترس ها و آنهایی که مربوط به ما نیست و متعلق به ماست فکر می کنیم، دنبال می کنیم و قضاوت می کنیم. ما تابع سرنوشت هستیم و اگر این را بپذیریم، به راحتی می توانیم زندگی خود را با خوشی سپری کنیم.

بازیگر «بی قرار» گفت: معتقدم این فیلم «قرار قبلی» نیست که تا به حال به آن فکر نکرده باشید. پس بهتر است آرزو نکنیم و نبینیم که سرنوشت چه رقمی برای او رقم زده است.

با جشن تولد مصطفی زمانی و تعدادی از مخاطبان فیلم به پایان رسید.

بر اساس این خبر، یک هفته پس از پخش فیلم «حناس» که در سینما پخش شد، هفته گذشته (شنبه 13 تیرماه) تهیه کننده و پخش کننده این فیلم با تهیه کننده و پخش کننده فیلم به توافق رسیدند. طرح.

در این طرح قیمت بلیت فیلم ها به چهار دلیل ارزیابی می شود و بینندگان بسته به هفته و روز فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و زمان تماشای فیلم می توانند به فیلم سینما. سینما با تفاوت قیمت.

قیمت شناور بلیت سینما موضوعی رایج در زنجیره سینمای جهان است که در سیستم های مدیریت سنتی و هنری ایران غیرقابل تصور است. از این رو موسسه هنری بهمن سیبتس در این رویکرد پیش قدم است و با بررسی روند فروش حدود 150 سینما در هشت ماه گذشته سعی دارد به برنامه ای جامع و بومی برای ارزش گذاری فرصت های سینمایی برسد.

این فیلم جدیدترین ساخته بهروز شویب برنده سیمر بلورین چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا