اقتصادی

تمدید ثبت‌نام در قدیمی‌ترین رقابت فضایی کشور تا پایان خرداد

ثبت نام نهمین دوره مسابقات فضایی کشور «کنست» تا پایان خردادماه تمدید شد.

به گزارش دانا نیوز نهمین دوره مسابقات ملی و سومین دوره مسابقات بین المللی سانسور ایران بزرگترین مسابقه فضایی کشور همانند گذشته در پژوهشگاه هوافضا در حال برگزاری است که طی آن تیم های شرکت کننده در حال طراحی و توسعه سامانه فضایی هستند. .

“Kunst” ماهواره ای به اندازه ماهواره است که فضاپیما را در ارتفاع بیش از 300 متر از سطح زمین حمل یا رها می کند. این سیستم در هنگام فرود باید ماموریت خاصی را انجام دهد.

ثبت نام نهمین دوره ملی و سومین فصل بین المللی این رویداد تا 30 خرداد 1301 تمدید شده است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این مسابقه به سایت پژوهشگاه هوافضا به نشانی www.ari.ac مراجعه کنند. اره

این مسابقه به دو دسته «ماهواره های ارتباطی» (گرفتن داده ها و پردازش تصویر) و «علمی و توصیفی» (روش فرود صحیح با استفاده از بال و جمع آوری اطلاعات مبتنی بر آیوتی) تقسیم می شود.

حمایت از کسب و کار پروژه های بزرگ، جوایز نقدی برای 3 تیم اول هر رده و امتیاز بنیاد ملی نخبگان برای تیم های اول هر رده از امکانات این مسابقه است.

بر اساس این برنامه، گزارش طراحی اولیه تیم های شرکت کننده در مسابقه Kinset در تاریخ 31 آگوست اعلام و گزارش نهایی طراحی در شهریور ماه منتشر خواهد شد.

گزارش تفصیلی طراحی و ساخت 29 مهرماه و اسامی برگزیدگان نهایی در آبان ماه اعلام خواهد شد.

دور نهم کنست در نیمه اول ژانویه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا