اجتماعیبرترین های کسب و کار

وکیل متخصص املاک در تهران

طبق آمار، دعاوی ملکی جزو پیچیده ترین و تخصصی ترین دعاوی در دادگاه های کشور میباشد. دعاوی ملکی به صورت کلی به سه دسته حقوقی، کیفری و ثبتی تقسیم بندی میشوند. وکیل متخصص املاک نیز باید در هر سه مورد از این دسته بندی ها تبحر و تجربه لازم را داشته باشد تا بتواند از پرونده موکل خود به خوبی دفاع کند. یکی از مواردی که باعث پیچیدگی دعاوی ملکی میشود، تنوع و گستردگی موضوعات مربوط به پرونده های ملکی است. قوانین و آیین نامه های متعددی در خصوص املاک و مستغلات وجود دارد که هر وکیل ملکی متخصصی باید در مرود آنها اطلاعات کافی و لازم را داشته باشد.

وکلای دادگستری همانند پزشکان که در یک رشته تخصصی فعالیت میکنند، میتوانند حوزه کاری خود را در زمینه های تخصصی همانند املاک و مستغلات، خانواده، وکیل کیفری و … مشخص نمایند. وکلای ملکی تمرکز اصلی خود را تنها در حوزه املاک و مستغلات و پرونده های مرتبط با این موضوع گذاشته اند.

همانطور که توضیح داده شد، در دعاوی ملکی ما شاهد انواع مختلفی از پرونده های ملکی هستیم. در همین خصوص یک وکیل ملکی متخصص باید در رابطه با انواع پرونده های این حوزه اطلاعات لازم را داشته باشد تا بتواند به درستی از حقوق موکل خود دفاع نماید.

یک وکیل ملکی حرفه ای از آیین نامه ها و قوانین مربوط به حوزه املاک و مستغلات آگاهی کامل داشته و به همین دلیل میتواند پرونده موکل خود را سریعا به نتیجه برساند. علاوه بر این موارد کسی که به عنوان وکیل املاک و مستغلات فعالیت میکند، اشراف کاملی به قوانین حوزه املاک داشته و توانایی مشاوره دادن به افراد مختلف را دارد، به طوریکه تمامی جوانب پرونده نیز در نظر گرفته شده باشد.

وکیل ملکی خوب در چه حوزه های فعالیت میکند؟

هر کسی که درس وکالت میخواند و پروانه وکالت دارد، میتواند در تمامی حوزه های حقوقی به دیگران در احقاق حقوقشان کمک نماید. اما وکیل ملکی بنابر اشتیاق و علاقه خود تمرکز اصلی خود را روی پرونده های ملکی میگذارد. از جمله مصادیق دعاوی ملکی ای که یک وکیل ملکی در آن فعالیت میکند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تنظیم سند رسمی
  • خلع ید
  • دعاوی سه گانه تصرف
  • مطالبه اجرت المثل ایام تصرف
  • فسخ قرارداد اجاره
  • تعدیل اجاره بها
  • اخذ پایانکار
  • و…

ویژگی های مهم یک وکیل املاک خبره

از مهم ترین ویژگی های یک وکیل املاک با تجربه و مجرب میتوان به تجربه و سابقه کاری وکیل و سطح دانش و تخصص آن شخص اشاره کرد. همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، حوزه دعاوی ملکی از گستردگی زیادی برخوردار است؛ به همین سبب تجربه و سطح توانایی وکیل در دفاع از پرونده موکل خود بسیار حائز اهمیت است. اشراف کامل به انواع موضوعات در دعاوی ملکی مسئله ای است که هر وکیل متخصص املاکی باید در تجربه و سابقه کاری لازم را داشته باشد.

چرا باید در دعاوی ملکی به وکیل ملکی متخصص مراجعه کرد؟

از آن جایی که نحوه ی اقامه دعوا و شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری، در روند رسیدگی به آن حائز اهمیت می باشد چراکه می‌تواند منفعت و یا ضرر افراد را تغییر دهد و اگر اشتباهی در این زمینه رخ دهد باعث ضرر های سنگینی خواهد شد.

در نتیجه برای عدم ایجاد مشکلات و ضرر های  احتمالی در دعاوی ملکی بهتر است پیش از هر گونه اقدامی، با یک وکیل ملکی خبره مشورت نموده و از نظرات و راهنمایی های وی که می تواند برای دعوای شما مفید انجام دهد آگاهی پیدا کنید.

گروه حقوقی تهران وکیل ۲۴ با در اختیار داشتن بهترین وکلای ملکی و کیفری آماده است تا به شما جهت رسیدن به نتجیه مطلوب در دعاوی ملکی و کیفری کمک کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت vakiltehran24.com مراجعه نمایید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا