برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

7 فیلم پرامتیاز برای تماشا در نتفلیکس (آپدیت فبریه 2022)

اسپری مو ((Hairspray (2007)

  • کارگردان: آدام شنکمن
  • نویسنده: لزلی دیکسون
  • بازیگران: نیکی بلونسکی، زک افرون، جان تراولتا، میشل فایفر، کریستوفر واکن، جیمز مارسدن، آماندا باینز، کوئین لطیفه، بریتان اسنو، الیجا کلی، آلیسون جنی

با الهام از فیلم جان واترز به همین نام در سال 1988، اقتباس سینمایی آدام شنکمن از موزیکال اسپری موی برادوی یک زمان سرگرم کننده کامل است که می داند چگونه از استعدادهای بسیار زیاد بازیگرانش بهترین استفاده را بکند. این فیلم در سال 1962 بالتیمور، در دوران ادغام، بازیگران فیلم نیکی بلونسکی (که اولین بازیگری خود را در فیلم انجام داد و با نامزدی گلدن گلوب کنار رفت) در نقش تریسی ترنبلاد، که در نمایش کورنی کالینز قرار می گیرد و می آموزد، بازی می کند. چند درس سخت اما شیرین زندگی در طول راه. بلونسکی نیرویی سرشار از انرژی است و کریستوفر واکن و جان تراولتا به‌طور بی‌عیب و نقصی به‌عنوان والدین دوست‌داشتنی او همسان هستند. گروه فوق‌العاده‌ای هستند، از جمله زک افرون که ارزشش را دارد در نقش لیک لارکین نقش آفرینی کند، و آدام شنکمن جهنم را هدایت می‌کند و باعث می‌شود که اسپری مو به تماشای یک دیوار به دیوار تبدیل شود. بدون شک به انگشتان پای خود ضربه می زنید. بهترین فیلم علمی تخیلی

تعطیلات ((The Holiday (2006)

  • نویسنده/کارگردان: نانسی مایرز
  • بازیگران: کامرون دیاز، کیت وینسلت، جود لا، جک بلک، الی والاک، ادوارد برنز، روفوس سیول

رمان عاشقانه سال 2006 نانسی میرز، تعطیلات، فقط یک رام کام لذت بخش تعطیلات سطح بالا نیست، بلکه یکی از آن فیلم های حس خوبی است که فارغ از اینکه در چه فصلی از سال باشد، به نقطه مناسبی می رسد. کامرون دیاز و کیت وینسلت در نقش دو زن در دو طرف کره زمین که از زندگی خود خسته شده‌اند، بازی می‌کنند و تصمیم به تعویض خانه می‌گیرند. آماندا (دیاز) تهیه‌کننده هالیوودی در حالی که روزنامه‌نگار بریتانیایی آیریس (وینسلت) آماده می‌شود تا کمی از خورشید کالیفرنیا را ببیند، راهی یک زندگی کلبه‌ای آرام می‌شود و به محض مستقر شدن در آن، هر دو به طور غیرمنتظره‌ای عاشق یکدیگر می‌شوند. به طور طبیعی. جود لا هرگز به این درخشنده یا به طرز خطرناکی کاریزماتیک نبوده است، جک بلک هرگز دوست‌داشتنی‌تر نبوده است، و آن خانه‌های رویایی نانسی مایرز؟ خوب، آنها مثل همیشه خیره کننده هستند. این یک زمان خوب بدون شکست است که همیشه بعد از تماشای آن احساس بهتری به شما می دهد و مثالی فوق العاده از اینکه چرا مایرز یکی از بزرگان است.

کتاب های شب ((Nightbooks (2021)

  • کارگردان: دیوید یارووسکی
  • نویسندگان: Mikki Daughtry و Tobias Iaconis
  • بازیگران: وینسلو فگلی، کریستن ریتر، لیدیا جوت

یک فیلم دلپذیر “دروازه ترسناک” برای کل خانواده (خوب، شاید نه بچه های فوق العاده جوان)، Nightbooks از کتابی به همین نام اقتباس شده است و دو کودک را دنبال می کند که توسط یک جادوگر شرور (اما افسانه ای) به دام افتاده اند که خواستار یک ترسناک جدید است. داستان هر شب به B در آپارتمان 23 اعتماد نکن و کریستن ریتر، ستاره جسیکا جونز، به‌عنوان جادوگر بد بزرگ مورد بحث، به‌شدت پر زرق و برق و واقعاً تهدیدآمیز است، و کارگردان کارگردان، دیوید یارووسکی (برایتبرن) کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد و فیلم‌های اصلی ترسناک را به غذاهایی مناسب برای خانواده تبدیل می‌کند. برای فیلمی که واقعاً ترسناک است، اما هنوز هم کلی سرگرم کننده است. علاوه بر اعتبار یارووسکی، Nightbooks یکی از بهترین و متمایزترین نسخه‌های نتفلیکس در حافظه اخیر است و تلاش می‌کند تا دنیای جادویی و ترسناک خود را با شکوفایی شیک بسازد. وقتی صحبت از سبک شد، حتی من را با لباس های پر زرق و برق ریتر شروع نکنید، زیرا می توانم یک رمان ستایش بنویسم. چه به دنبال یک فصل جدید دلخواه بگردید، چه صرفاً به دنبال یک فیلم شبح آور خوب صرف نظر از فصل هستید، Nightbooks یک بازی خلاقانه و ترسناک است. دانلود آهنگ دشتی

ارزش ((Worth (2021)

  • کارگردان: سارا کولانجلو
  • نویسنده: مکس بورنشتاین
  • بازیگران: مایکل کیتون، امی رایان، استنلی توچی، تیت دونووان و لورن بناتی

من می‌دانم که درامی که پس از 11 سپتامبر اتفاق می‌افتد، فروش بسیار سختی دارد، اما «ارزش» یکی از بهترین فیلم‌های سال 2021 است. بر اساس یک داستان واقعی، داستان وکیلی در واشنگتن دی‌سی است که وظیفه دارد بفهمد دقیقاً چگونه است. هر یک از خانواده های قربانیان 11 سپتامبر به عنوان بخشی از پرداخت های بیمه، به معنای واقعی کلمه ارزش هر فرد را تعیین می کند. او در هر مرحله با بوروکراسی و بدبینی مبارزه می کند و از تعاملاتش با خانواده های قربانیان تحت تأثیر قرار می گیرد. مایکل کیتون و امی رایان در اینجا بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کنند و استنلی توچی مثل همیشه دزد صحنه است.

کتاب بازی Silver Linings ((Silver Linings Playbook (2012)

  • نویسنده/کارگردان: دیوید او راسل
  • بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، جکی ویور، کریس تاکر و جولیا استایلز

در حالی که Silver Linings Playbook به‌عنوان یک «فیلم اسکار» نام‌گذاری شد و هشت نامزدی از جمله بهترین فیلم را به‌دست آورد، در واقع این یک کمدی رمانتیک است. بردلی کوپر نقش مردی را بازی می‌کند که از اختلال دوقطبی رنج می‌برد و پس از مرخص شدن از بیمارستان روانی، به پدر و مادرش برمی‌گردد. او با زن جوانی که به تازگی بیوه شده است (جنیفر لارنس) ملاقات می کند که قول می دهد به او کمک کند تا با همسر سابقش بازگردد، اما نمی دانید، در حالی که کوپر و لارنس برای یک مسابقه بزرگ رقص تمرین می کنند به طور تصادفی عاشق هم می شوند. با توجه به حساسیت‌های منحصربه‌فرد دیوید او راسل، فیلمساز، جذاب و بی‌نظیر است و کوپر و لارنس (در یک اجرای برنده اسکار) شیمی فوق‌العاده‌ای دارند.

پایین سیاه ما رینی ((Ma Rainey’s Black Bottom (2020)

  • کارگردان: جورج سی ولف
  • نویسنده: روبن سانتیاگو هادسون
  • بازیگران: ویولا دیویس، چادویک بوزمن، گلین تورمن، کولمن دومینگو و مایکل پاتس

فیلم 2020 Ma Raine’s Black Bottom ویترینی قدرتمند برای استعدادهای بازیگری همه درگیرها از جمله چادویک بوزمن در آخرین اجرای لایو اکشن او است. این فیلم که بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام ساخته شده است، یک روز از زندگی هنرمند ضبط صدا، ما رینی را روایت می‌کند که او تیمش را برای ضبط آلبوم جدیدی در یک روز گرم تابستانی در سال 1927 گرد هم می‌آورد. شخصیت های مختلف، به عنوان ترومپتوز Boseman آرزوی بزرگ کردن آن به تنهایی در حالی که ما رینی خلق و خوی به خوبی می داند چه چیزی در پیش است. این یک درام عملکرد محور عالی است.

دختر گمشده ((The Lost Daughter (2021)

  • کارگردان: مگی جیلنهال
  • نویسنده: مگی جیلنهال
  • بازیگران: اولیویا کولمن، داکوتا جانسون، جسی باکلی، پل مسکال، جک فارتینگ، پیتر سارسگارد و اد هریس

مگی جیلنهال در اولین کارگردانی خود باید تعادل پیچیده ای را در روایت داستان لدا کاروسو (اولیویا کولمن) رعایت کند. لدا برای تعطیلات به یونان می رود و با تماشای مادر جوان نینا (داکوتا جانسون) با فرزندش، لدا به مبارزات خود با مادر شدن بازمی گردد. جیلنهال با اقتباس از رمانی به همین نام اثر النا فرانته، شخصیت اصلی را ارائه می‌کند که تکانشگری او به راحتی می‌توانست خودخواه تلقی شود، اما در عوض، جیلنهال و کولمن لدا را شخصیتی پیچیده و بسیار پیچیده معرفی می‌کنند. The Lost Daughter نه تنها یکی دیگر از بازی های عالی کولمن را ارائه می دهد، بلکه یک معرفی فوق العاده برای جیلنهال به عنوان یک فیلمساز برجسته است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا