عمومیبرترین های کسب و کار

4 تا از بهترین فیلم های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت

در دهه های گذشته فیلم های ترسناک زیادی به بازار عرضه شده اند و این ژانر توانسته است فیلمسازان زیادی را به سمت خود جذب کند و البته فیلم های ترسناک در سال های اخیر در حال تحول و دگرگونی بزرگی می باشند و سعی کرده اند از حالت کلیشه ای به سمت داستان های جذاب حرکت کنند و از کسل کنندگی و یکنواخت بودن داستان جلوگیری کنند تا بتوانند مخاطب های عام و گسترده ای را به سمت خود جذب کنند. در ادامه فهرستی از این فیلم ها را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

1- مارهای آناکوندا Anacondas

مجموعه فیلم های مارهای آناکوندا که در 2 نسخه منتشر شده است که نسخه اول در 2004 با نام Anacondas: The Hunt For The Blood Orchid توسط دوایت اچ لیتل و نسخه دوم با نام Anacondas: Trail of Blood در سال 2009 توسط دان ای. فانتروی ساخته شده است.

این فیلم با ژانر جز ترسناک ترین فیلم ها با موضوع خزندگان و دوزیستان مرگبار نیز می باشد. در خلاصه فیلم مارها آناکوندا آمده است که گروهی محقق برای پیدا کردن گیاهی به نام ارکید به منظقه ای سفر میکنند و برای پیدا کردن گیاه با مارهای غول پیکر آناکوندا درگیر میشوند.

2- سجین Siccin

مجموعه فیلم های سجین جز محدود فیلم های ترسناک ترکیه ای است که توانسته است رضایت کاربران زیادی را کسب کند و جز آن دسته فیلم های ترسناک بی محتوای همیشگی نمی باشد داستان های آن بیشتر حول طلسم و دعا می باشد که در 6 قسمت با داستان های مختلف و بر اساس داستان های محلی ساخته شده است و کارگردانی تمام قسمت ها را Alper Mestçi انجام داده است. پخش این مجموعه فیلم سجین از سال 2014 آغاز شد و آخرین قسمت آن در سال 2019 منتشر شد.

3- جن گیر The Exorcist

مجموعه فیلم های جن گیر به کارگردانی ویلیام فریدکین از موفق ترین فیلم های ترسناک تاریخ که جز پرفروش ترین ها فیلم ها نیز می باشد که در چهل و ششمین مراسم جایزه ی اسکار، نامزد ۱۰ اسکار بود که در انتها موفق به کسب ۲ اسکار در قسمت بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین صدا شد. فیلم جن گیر که بر اساس رمانی با همین نام از ویلیام پیتر بلتی ساخته شده است اولین قسمت آن در تاریخ 1973 و آخرین قسمت آن در سال 2013 منتشر شد.

بازیگران اصلی فیلم الن برستین در نقش کریس مک نیل ، ماکس فون سیدو در نقش لنکستر مرین ، جیسون میلر در نقش دامین کاراس ، لیندا بلر در نقش رگان مک نیل می باشند. حین فیلمبرداری بعضی از عوامل و بازیگران این فیلم مدعی بودند که نیرویی را در تاریکی در اطراف خود احساس می کرده اند و اتفاقات به قدری عجیب بوده است که آن ها حتی قادر به توضیح دادن آن نیز نبودند.

4- احضار روح The Conjuring

احضار روح معمولا بعد از جن گیر جز موفق ترین و پرطرفدارترین فیلم های ترسناک جهان می باشد. نسخه اول فیلم در ژانویه 2013 ، نسخه دو آن در ژوئن 2016 به کارگردانی جیمز وان منتشر شد که رشته اصلی داستان در نسخه دوم تکمیل می شود. نسخه سوم فیلم بعد از چند سال در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شد فیلمی که ابتدا قرار بود در تاریخ  ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شود اما به دلیل کرونا با تاخیر اکران شد.

هنرمندان این مجموعه فیلم ” پاتریک ویلسون در نقش اد وارن ” ، ” ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن ” ، ” ران لیوینگستون در نقش راجر پرون ” ، ” لیلی تیلور در نقش کرولین پرون ” ، ” جوئی کینگ در نقش کریستین پرون ” ، ” شنلی کسول در نقش آندرا پرون ” می باشند. داستان اصلی فیلم احضار روح درباره خانه های قدیمی که تسخیر شده اند می باشد که دو متخصص مسائل ماوراءالطبیعه به نام های اِد و لورِین وارِن به مشکلات آن ها رسیدگی می کند.

امیدواریم پس از دیدن این فیلم آدرنالین و ترس را در خود حس کنید و با فیلم ها ارتباط برقرار کنید. سعی کردیم در این مقاله فیلم های از سبک های مختلف ترسناک معرفی کنیم که با این تنوع ، اختلاف سلیقه هایی که بین مخاطبین است را رفع کنیم و این مقاله برا همه مخاطبان مفید باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا