ورزشی

پایان نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مراسم اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی با حضور سید محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، هاشم اسکندری رئیس ۵ فدراسیون، آرش فرهادیان دفتر مشترک فدراسیون ها، مسئولان فدراسیون، و حبیب هنری دبیر اجرایی همایش و سخنرانان و هیات رئیسه برگزار شد.

هاشم اسکندری ضمن تشکر ویژه و قدردانی از زحمات تمامی اساتید و سازمان‌ها و نهادهایی که با فدراسیون بولینگ و بیلیارد در برگزاری این همایش، مشارکت و همکاری داشتند، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که پس از برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های مستمر اساتید و اعضای شرکت کننده از سراسر کشور ، موفق شدیم با توجه به ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته، این همایش را با درجه مناسبی برگزار نماییم.

سید محمد پولادگر نیز پس از تشکر از سخنرانان و شرکت کنندگان در همایش افزود: فدراسیون بولینگ و بیلیارد در طی این سال ها برنامه ها و افتخارات بسیاری را کسب کرده است. برگزاری این همایش نیز یکی از همین اقدامات پیشرو این فدراسیون می باشد. امیدوارم آقای اسکندری ستاد این همایش را در فدراسیون دایر کرده و شاهد استمرار برنامه های مشابه در همین راستا باشیم.

نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی به مدت دو روز توسط برترین اساتید کشور روزهای ۱ و ۲ تیرماه ۱۴۰۲ و در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا