اقتصادی

رکوردشکنی سفرهای مردم در روزهای گذشته

در ایام تعطیلات تردد جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش داشته است.

به گزارش دانا نیوز، بر اساس گزارشی که مرکز مدیریت راهداری کشور در اواسط خردادماه منتشر شد، از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۱۲ خودرو در محورها و میانگین تردد خودروها تردد کردند. ، 20 خرداد تا دیروز 2 میلیون و 182 هزار و 114 خودرو در کورداد سیزدهم تردد داشتند و بسیاری از سفرهای جاده ای با بیش از 2 میلیون و 439 هزار دستگاه خودرو به کورداد دوازدهم متصل شد.

رکوردشکنی سفر انسان در روزهای اخیر

آمارها حاکی از آن است که تردد ترافیک منطقه ای نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 62، 42 و 379 درصد بوده است. بر اساس پلاک های ثبت شده در این هیئت، بیش از شش میلیون و 254 هزار و 850 پلاک استان های مختلف در حومه شهر کشف شد که از این تعداد 5 میلیون و 913 هزار و 450 پلاک ضمیمه خودروها بود. خصوصی بودند. از این تعداد بیش از یک میلیون و 600 هزار بشقاب در استان‌های تهران و البرز و استان‌های مازندران، فارس، خراسان رضوی و گیلان به صورت چکش نمایش داده می‌شوند.

رکوردشکنی سفر انسان در روزهای اخیر

استان های مازندران و گیلان بر اساس نقشه های سراسر کشور بیش از 168 میلیون و 179 هزار پلاک دارند که نشان می دهد مقصد اول و دوم سفرهای اخیر است. بیش از 498 هزار دستگاه خودرو از تهران در استان توقیف شده است.

رکوردشکنی سفر انسان در روزهای اخیر

رکوردشکنی سفر انسان در روزهای اخیر

آمارها نشان می دهد که استان های گیلا، اردبیل، زنجان و قزوین نسبت به سال قبل 131 درصد، 111 درصد و 111 درصد افزایش تردد خودرویی و داخلی داشته اند. و تهران-ساوه تردد زیادی دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا