ورزشی

گذری بر کارنامه «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی

گروه منطقه ای خبرگزاری آنا; دبیرستان دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی است تا تیم های حاضر در این رویداد ایده های فناوری و محصولات دانش بنیان خود را به بزرگترین صنایع کشور، صندوق سرمایه گذاری، سهام خصوصی و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه ارائه کنند. برای جذب منابع و سرمایه گذاری.

دومین رویداد کشوری از هشتم تا یازدهم راهور 1401 در چارچوب فعالیت های 40 ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزشی منابع انسانی، فرهنگی به مدت چهار روز در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ، اقتصاد، علوم و مهندسی پزشکی، علوم انسانی و غیره.


ادامه مطلب

رویداد ملی ثانویه؛ فرصت های سرمایه گذاری و پشتیبانی فناوری

بیست و هفت تیم از دانشگاه آزاد چهارمحال و باکتیاری در رویداد اعصار امید حضور دارند.

چه تیم هایی در «رویداد عصر امید» دانشگاه آزاد جهرم شرکت می کنند؟

دانشگاه آزاد سمن مرحله دوم لمس فناوری را برگزار کرد.


در اوایل آبان 1400 روح الله دهگانی معاونت پژوهش بود. فناوری و نوآوری در آستانه چهلمین سال تاسیس این دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی رویداد ملی با عنوان «گام های دوم» خبر داد که در آذرماه 1400 به تصویب شورای دانشگاه رسید. در سرتاسر کشور کاملاً مشخص است که همه باید برای این رویداد مهم آماده باشند.

در سلسله گزارش ها و گفت وگو با سرویس خبری آنا به بررسی جایگاه بالای دانشگاه آزاد اسلامی در استان های کشور پرداختیم. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی

رئیس آماده‌سازی متوسطه دانشگاه آزاد اسلامی استان کوراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس آنا، با تاکید بر اینکه وقوع دوم تحول بزرگی در آینده است، گفت: بخش های دانشگاهی ایده های فناوری و محصولات دانش بنیان خود را به صنایع معرفی می کنند. زیرا در این مسیر جایگاه علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی گسترش خواهد یافت.

وی گفت: بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه دوم، ستاد ویژه سطح دو در دانشگاه آزاد اسلامی قرآن جنوبی تشکیل شد. تمامی واحدهای دانشگاه با این ستاد همکاری داشته و فرآیند اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به پژوهشگران، دانش پژوهان و جوانان خلاق آغاز و ایده آغاز شده است.

حضور موثر و منظم در رویداد سطح دوم، اثربخشی دانشگاه را در فضای اجتماعی افزایش می دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش دکتر ولایتی، دکتر طهرانچی و مسئولان ارشد دانشگاه آمادگی ورود به دوره 40 ساله دوم را در سال های آینده دارد. مسیرها و راهبردهای اثربخشی و تعالی این واقعیت که این نهاد علمی پنج سال پیش در سند تحول و تعالی این دانشگاه ادغام شد، عامل مهمی در آینده امیدوارکننده دانشگاه است. در سطح ملی و بین المللی می درخشد. حضور آن در عرصه بین المللی همتراز با با کیفیت ترین و معتبرترین دانشگاه های دنیاست.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد گروه و واحد تحقیقاتی، ایده ها و استارت آپ ها، شرکت های فناوری و نوآوری و غیره در حوزه و واحدهای دانشگاهی کشور وجود دارد؟ رویداد دبیرستان دانشگاه؟ “یکی از اهداف اصلی این رویداد معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است. دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و ایالت کرسن جنوبی می خواهد استعدادهای منحصر به فرد خود را در زمینه های علمی، اجتماعی و صنعتی به نمایش بگذارد. حضور منظم.” در این صورت گام دوم اثربخشی فضای اجتماعی را افزایش می دهد.

رئیس ستاد دبیرستان دانشگاه آزاد اسلامی استان کوراسان جنوبی افزود: از 130 ایده و مبتدی، 20 نفر برای شرکت در اجلاس دولتی کوراسان جنوبی انتخاب شده اند.

یک مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: سه آزمایشگاه و زیرساخت و 10 تیم تحقیقاتی و هسته از مراکز تحقیقات بتن و کشاورزی وجود دارد. مرحله دوم رویداد است.

در مجموع 12 تیم بزرگ از دانشگاه آزاد کوراسان جنوبی در رویداد اعصار امید حکم نهایی را اعلام کردند و قطعا در سطح علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب

جزییات حضور دانشگاه آزاد استان اصفهان در رویداد عصار امید

92 تیم از دانشگاه آزاد اردبیل به مرحله کشوری وعده

دانشگاه آزاد همدان با 46 تیم در راه رویداد زمین تسفا

95 نفر از استان یزد به دانشگاه آزاد اسلامی واحد موعود انتخاب شدند


پتانسیل منطقه خود را در پاسخ به سوال «ایجاد پایگاه دانش کارآفرینی» و تمرکز دکتر طهرانچی بر ظرفیت سازی و اجرای برنامه های مبتنی بر این شعار چگونه می بینید؟ وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دانشگاهی مشکل گشا و کارآفرین است که با همت علمای الهی و فرهیختگان و سند تحول و تعالی بر حل مشکلات منطقه تمرکز دارد. یک دانشگاه کارآفرین

هاشمی از تلاش های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند و خراسان جنوبی برای توسعه بذر ابر، ایجاد مرکز تحقیقات گیاهی و کاشت چندین هکتار مزرعه نمونه شفرون و عناب، مرکز تحقیقات فناوری بتن می گوید. مرکز تحقیقات معدنی، موجود: پنجاه سال پیش روی ما در حال حاضر و موثر در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا