ورزشی

والی زاده با شکست محمدنژاد جوان به دوبنده تیم ملی رسید/ مصدومیت آذرپیرا در مجارستان

میلاد والی زاده در رقابت برگزار شده بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، مقابل احمد محمدنژاد جوان به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی و نتایج به دست آمده توسط میلاد والی زاده و احمد محمدنژاد جوان در رقابت‌های بین المللی مجارستان، کادر فنی اقدام به برگزاری مسابقه انتخابی پس از اتمام مسابقات نمود که میلاد والی زاده با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل جوان به برتری دست یافت.

همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ زانابازار زاندانبود دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر موخامد بالگابای از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. جوان در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب وان هو زو از چین شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب کمیل کریموف از اوکراین شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

میلاد والی زاده دیگر نماینده کشورمان نیز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۵ و ضربه فنی هورست لهر دارنده مدال برنز جهان از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل زان ری ریچاردز از آمریکا با نتیجه ۱۷ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، والی زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امیرعلی آذرپیرا در گروه اول در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ زاهید والنسیا از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر میرانی مایسورادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر دنیس شالیوک از اوکراین را شکست داد و به عنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آذرپیرا با توجه به مصدومیت پیش آمده و نظر کادر فنی به کشتی ادامه نداد و چهارم شد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا