فرهنگ و هنر

مستر کلاس پیانوی آهنگساز آلمانی در ایران

ولفگانگ وینگنروت آهنگساز و رهبر آلمانی اولین اجرای ارکستر سمفونیک تهران را در سال جدید میلادی در کلاس مستر پیانو اجرا می کند.

به گزارش دانا نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ولفگانگ ونگنروت، آهنگساز آلمانی و ارکستر سمفونیک تهران، دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه کنسرت پیانو برگزار می کند. تالار وحدت.

شرکت در این مستر کلاس برای تمامی نوازندگان پیانو آزاد است. محدودیت ظرفیت در این کلاس مستر با اولویت افرادی است که قبلا ثبت نام کرده اند.

ولفگانگ وینگنروت رهبر ارکستر آلمان، فارغ التحصیل از دانشگاه گرافیک و هنر در اتریش و دانشگاه موسیقی آلمان است. اجراهای ونگروت عبارتند از: ارکستر سمفونیک برن، ارکستر فیلارمونیک برمه، ارکستر سمفونیک کارنیتیان، ارکستر سمفونیک آلمان شمال غربی، تئاتر کولون در بوئنوس آیرس، ارکستر سمفونیک شیزوکا کره جنوبی، گوانگدونگ-گوانگانگ-گوانگانگ-گوانگانگ. . او استاد دانشگاه گراتس اتریش است و در دانشگاه های UdK در برلین، دانشگاه علوم کاربردی هانوفر و آکادمی موسیقی ویسبادن تدریس کرده است.

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط ثبت نام در این مستر کلاس می توانند با شماره های 66743358، 66743359، 66743361 یا خیابان حافظ تماس بگیرند. می توانید از خیابان استاد شهریار روبروی تالار وحدت مرکز آموزشی هنری بنیاد رودکی دیدن کنید.

کلاس استاد پیانو آلمانی در ایران

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا