عمومیبرترین های کسب و کار

چگونه بهترین محل اقامت برای تعطیلات خود را پیدا کنید؟

چگونه یک اقامت عالی برای تعطیلات خود رزرو کنیم؟

در این مقاله ده نکته را برای یافتن بهترین محل اقامت برای سفرتان فهرست می کنم. چه به اروپا، آسیا یا استرالیا سفر کنید، این نکات به شما کمک می کند تا سفر خود را به راحتی برنامه ریزی کنید. بهترین هتل تهران

  1. از سایت های رزرو معتبر استفاده کنید

اول ایمنی!

تصور کنید که تقریباً به شهر می‌رسید و متوجه می‌شوید که میزبان شما در آخرین لحظه لغو شده است یا هتل درخواست رزرو شما را رد کرده است؟ با استفاده از سایت های معتبر می توانید پشتیبانی عالی و بهترین معامله را دریافت کنید.

من به 31 کشور سفر کرده ام و در انواع مختلف اقامتگاه اقامت داشته ام. در اینجا چند وب سایت قابل اعتماد وجود دارد که به من کمک می کند تا در هزینه و زمان جستجو صرفه جویی کنم:

  • com
  • com
  • Airbnb
  • Expedia
  1. مکان را با دقت انتخاب کنید

موقعیت مکانی یک عامل مهم در انتخاب محل اقامت است. قبل از رزرو هر مکانی، باید در نظر بگیرید:

  • چگونه از فرودگاه به آنجا برویم؟ آیا هتل ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد؟
  • آیا نزدیک مرکز / ایستگاه قطار / ایستگاه اتوبوس است؟
  • آیا در اطراف رستوران و مغازه وجود دارد؟
  • آیا رسیدن به جاذبه های اصلی اقامتگاه آسان است؟

چندین اقامتگاه ارزان در سایت های رزرو وجود دارد، اما بسیاری از آنها دور هستند و دسترسی یا رفت و آمد راحت نیست.

مگر اینکه بخواهید هر بار سوار تاکسی شوید یا سوار اتوبوس/ قطار طولانی شوید، باید در منطقه مرکزی نزدیک به وسایل نقلیه عمومی، فرودگاه ها، جاذبه های محلی، رستوران ها بمانید و بتوانید از آنجا خارج شوید و پیاده روی کنید.

چگونه بهترین مکان هتل را انتخاب کنیم؟

خوشبختانه، می‌توانید با نقشه تعاملی Booking.com مکان را عاقلانه انتخاب کنید. با استفاده از نمای نقشه Booking.com برای مقایسه گزینه‌ها و قیمت‌ها، می‌توانید بهترین محل اقامت متناسب با نیازهای خود را بیابید.

  1. نظرات را بخوانید

نظرات نوشته شده توسط سایر مهمانان آموزنده و مفید است. بررسی متن و امتیازات دو عاملی هستند که باید هنگام جستجوی محل اقامت در نظر بگیرید.

بهترین راه برای خواندن نظرات، بررسی نظرات مسافرانی است که مانند شما سفرهای مشابهی دارند – سفر انفرادی، سفر خانوادگی، سفر زوج و نوع اتاقی که رزرو کرده اند – تخت خوابگاه، اتاق خوابگاه، اتاق دو نفره، اتاق دو نفره، سه تخته اتاق (برای خانواده) و غیره

همچنین، اگر وقت خالی بیشتری دارید، می توانید نظرات سایت های رزرو مختلف را بخوانید – Boking.com، Hotels.com، TripAdvisor، و Expedia.

  1. امتیازات را در همه ویژگی ها در نظر بگیرید

شما باید رتبه بندی کلی محل اقامت را در نظر بگیرید و به امتیازات دیگر مانند تمیزی، راحتی، امکانات، کارکنان، ارزش برای پول، موقعیت مکانی نگاه کنید.

  1. فقط از ستاره ها به عنوان راهنما استفاده کنید

شما نباید چیز زیادی در مورد ستاره هتل در نظر بگیرید زیرا می تواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

یک هتل 3 ستاره در یک کشور می تواند بهتر از یک هتل 4 ستاره در یک کشور دیگر باشد. برای انتخاب بهترین محل اقامت باید امکانات و خدمات را در نظر بگیرید.

  1. به دنبال هزینه پنهان اضافی باشید

گاهی اوقات اقامتگاه همه قیمت ها را به عنوان «هزینه نهایی» نشان نمی دهد. رایج ترین هزینه پنهان مالیات (به ازای هر شب / برای اقامت) است.

همچنین، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای خدمات، امکاناتی مانند حوله، ملحفه، هزینه خدمات ملک و غیره داشته باشید.

بنابراین، باید بررسی کنید که آیا هزینه اضافی وجود دارد یا خیر، بنابراین قیمت واقعی آن چیزی که انتظار داشتید افزایش نمی یابد.

  1. امکانات و خدمات را بررسی کنید

ارزش دارد قبل از رزرو اقامت خود، امکانات و خدمات را به دقت بررسی کنید. برخی از اقامتگاه ها ممکن است برای امکانات ضروری مانند وای فای هزینه دریافت کنند، اگرچه مکان های اصلی و معتبر این کار را انجام نمیدهند.

برخی مکان‌ها ممکن است محدودیتی در استفاده از زمان خدمات داشته باشند.

به عنوان مثال، شما نمی توانید بعد از نیمه شب تا ساعت 6 صبح از سشوار استفاده کنید، یا باید از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر در طول اقامت برای نظافت از هتل خارج شوید (این اتفاق در اوزاکا، ژاپن زیاد می افتد).

همچنین باید سایر امکانات مانند پارکینگ، استخر، آبگرم، سالن بدنسازی، ماشین لباسشویی و … را بررسی کنید تا اقامتی عالی داشته باشید.

  1. زودتر رزرو کنید

در لحظه آخر رزرو نکنید زیرا ممکن است قیمت بالا برود یا مکان فروخته شده است. بدترین چیز این است که مرورگر را برای رزرو مکان رویایی خود باز کنید و متوجه شوید که در روزی که قصد اقامت دارید فروخته شده است.

همچنین، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای قبل از روز ورود با Booking.com لغو کنید، بنابراین حتی زمانی که نظر خود را تغییر دهید، اهمیت زیادی نخواهد داشت.

  1. با ثبات قدم ثبت نام کنید

هنگامی که به عنوان عضو در هر سایت رزرو مانند Booking.com، Hotels.com یا Airbnb ثبت نام می کنید، از آنها تخفیف یا معاملاتی دریافت خواهید کرد.

برای مثال، پس از ده اقامت در Hotels.com یک اقامت رایگان دریافت خواهید کرد. عالی نیست؟

  1. در پرسیدن دریغ نکنید

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد امکانات، خدمات و غیره، از ارسال ایمیل یا تماس با ملک دریغ نکنید. حتی گاهی می توانید با مذاکره با هتل خدمات بیشتری را با تخفیف اضافه کنید.  بهترین موسسه مهاجرتی تهران

همچنین توصیه می‌شود برای اطمینان از صحت رزرو، دوباره چک کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا