فرهنگ و هنر

تازه‌ترین خبرها از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

دیدار رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شورای اسلامی شهر تهران

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در 17 اسفند 93 با شورای اسلامی شهر تهران دیدار و گفتگو کرد.

احمدوند (معاون وزیر فرهنگ و امور اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) در این جلسه دستگیر شدند، جلال بهرامی (معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران)، حسین صفری (معاون کتاب ایران و کتاب ایران) ادبیات اقتصاد و فرهنگ)، انسان حسن (رئیس تهران، اتحادیه ناشران و ناشران)، مدیران، روسای سازمان ها و خدمات مختلف و نمایندگان، ایمنی و امنیت مانند پلیس، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، تاکسی، اتوبوس ، شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرداری تهران. شرکت زیبایی، نماینده فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، شرکت صنایع و کار شهر تهران، مدیران مختلف خدماتی، ادارات عمرانی و زیربنایی از جمله وزارت نیرو، مخابرات، شرکت آب و فاضلاب و 2 نماینده تهران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، تهران ششم و شهردار منطقه 7 و نماینده مصلای امام خمینی.

احمدوند در ابتدای این نشست درباره سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیح داد: سال گذشته، دهه آخر اردیبهشت سال آینده.»

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تنها مختص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست بلکه برای همه مردم است. وی از تشکل ها و نهادها برای حضور در نشستی که برای این رویداد فرهنگی ملی برگزار شده بود تشکر کرد.

آخرین اخبار از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نرجس مدنی پور در بخشی دیگر از این نشست بر فعالیت های فرهنگی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تاکید کرد. مطالعه و مطالعه موضوع مهمی است که در تهران باید همه آن را ببینند و جدی بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران انتظار دارد با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف در این رویداد بزرگ ملی شرکت کند. همچنین امیدواریم شرایط لازم برای برگزاری این نمایشگاه از فردا در شهر آفتاب فراهم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری سی و سومین نمایشگاه تاکید کرد. میدان.

ناردیس مدنیئر در پایان سخنان خود متعهد شد که با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران میزبان سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران باشد.

آلیسزا نادعلی شهرستانکی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه موضوع کتابخوانی و کتابخوانی بسیار مهم است و باید در تهران بیشتر مورد توجه و ارزشگذاری قرار گیرد، گفت: مدیریت شهری همیشه در کنار او بوده است. در طول این مدت، مدیریت شهری در نظر دارد تا دفتر مرکزی نمایشگاه SESOM را بیش از هر زمان دیگری بسازد و در همه جا به عموم مردم، مخاطبان، اهالی چاپ، فرهنگی و قلم خدمت کند. در واقع نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصت و مکانی عالی برای گردهمایی آنهاست.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی را ارائه کرده‌ایم و مهم این است که شورای اسلامی شهر تهران بستر و تریبون کتاب و کتابخوانی را فراهم کند؛ مشخص است که دستگاه‌های اجرایی برای بصیرت این ملت بزرگ همکاری خواهند کرد.

خوزه صفری همچنین بر تعامل بین نهادها و سازمان های مختلف تاکید دارد. در این نمایشگاه رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب حائز اهمیت است و سلامت انسان در اولویت قرار دارد. ستاد برگزاری این نمایشگاه نهایت تلاش خود را برای رصد و توجه به این موضوع خواهد کرد.

وی در تشریح نیازهای اجرایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: رشته و علایق و نکات.”

در بخشی دیگر «رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دیدار با شورای اسلامی شهر تهران» از آمادگی تمامی سازمان ها و نهادها برای همکاری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. شرکت کنندگان همچنین نظرات خود را در مورد چگونگی و زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به اشتراک گذاشتند و در مورد نیازها، سوالات و راه های خدمت رسانی به نمایشگاه گفتگو کردند.

در نهایت، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته حمل و نقل و ترافیک، کمیته حمل و نقل و ترافیک، کمیته خدمات شهری و خیریه، کمیته های شهرداری، کمیته انضباط و امنیت با محوریت نیروی انتظامی و امنیت، بهداشت و درمان کمیته بهداشت آنها باید روی دفتر تمرکز کنند و کار خود را به خوبی انجام دهند. همچنین مقرر شد تشکل ها زیر نظر این کمیته ها جلساتی را تشکیل دهند و گزارشی را به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ارائه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا