فرهنگ و هنر

اطلاعیه‌ دفتر چاپ و نشر درباره خرید از نمایشگاه مجازی کتاب

دفتر رئیس وزارت فرهنگ و اسلام با صدور بیانیه ای شرایط خرید کتاب از اولین نمایشگاه کتاب خیالی در تهران را توضیح داده است.

به گزارش ESN ، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و امور اسلامی روابط عمومی را ذکر کرد.

خرید کتاب از نمایشگاه کتاب مجازی تهران بر اساس اهداف انتخاب کتاب و خرید برای حمایت از انتشارات مصرف کننده با تأمین منابع کتابخانه.

دامنه این خرید محدود به كتابهای منتشر نشده است و شامل مقالاتی است كه در سالهای 1398 و 1399 با موضوعات مختلف فرهنگی ، هنری ، ادبی و اجتماعی در بخشهای بزرگسالان و كودكان منتشر شده است. خریدها بر کیفیت و قالب ، مباحث مطابق با استانداردهای تحقیق (کتابهای پژوهشی) و زیبایی شناسی (در هنر و ادبیات) و مباحث مطابق با استانداردهای چاپ متمرکز هستند.

همچنین ، خرید کتاب هایی با موضوعات زیر مورد توجه ویژه نویسندگان و کیفیت تحقیق مناسب است.

1- صیانت از عزت و قدرت ملی

2- به نهاد خانواده توجه کنید

3- گسترش مسئولیت های اجتماعی و فردی در جامعه

4- مبارزه با عدالت و فساد

5- امید و نشاط اجتماعی را افزایش دهید

6- حفظ زبان فارسی و زبانهای بومی رایج در ایران

در پایان این اطلاعیه ، این دفتر با بیان اینکه کتاب هایی که برای نمایشگاه امسال انتخاب می شوند از ناشران خصوصی و ناشران منطقه ای خواهد بود ، افزود: کتاب های خریداری شده به کتابخانه های مناطق محدود کشور اهدا می شود.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا