استان ها

 اسکان ۸۰۰ دانش‌آموز و زائر راهیان نور در سمنان/ آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان در راه ماندگان

دانا نیوز/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان و خدمات دهی به ۸۰۰ دانش‌آموز، فرهنگی و زائر راهیان نور در پی برف و یخبندان شدید، به‌منظور ایمنی برای ادامه مسیر در اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان اسکان خبر داد.

 سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان شامگاه جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از اسکان این درراه ماندگان اظهار کرد: این دانش‌آموزان ، فرهنگی و زوار راهیان نور به دلیل بارش برف و کولاک شدید قادر به ادامه مسیر نبوده و برای ایمنی بیش‌تر سفر در محل نمازخانه این اداره‌کل، اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه این فرهنگیان به‌همت ستاد استان فرهنگیان استان و  آموزش و پرورش شهرستان سمنان اسکان یافتد افزود: امکانات اولیه مورد نیاز در اختیار این زوار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: نمازخانه اداره‌کل ، نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان و هم‌چنین مسجد، امام‌زاده و بقاع متبرکه سمنان در اختیار این زائران راهیان نور قرار گرفته است.

 اسکان اضطراری مسافران در پی شرایط نامساعد جوی

به گزارش ایسنا_ ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان سمنان در پی بارش برف، کولاک و یخبندان شدید، آمادگی خود را برای پذیرش مسافران اعلام کرد.

روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد: متقاضیان برای هماهنگی و تهیه امکانات و تجهیزات می‌توانند با مدیران آموزش و پرورش شهرستان سمنان به شماره ۰۹۱۲۳۳۱۰۹۰۳ تماس حاصل فرمایند.

بنا براعلام پلیس راه استان، برف وکولاک شدید راه‌های ارتباطی استان سمنان با خراسان رضوی، گلستان و مازندران را مسدود کرده است.

در حال حاضر اکثر گردنه های برفگیر استان مسدود هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا