فرهنگ و هنر

۳۰ دی ماه؛ آخرین مهلت برای ثبت‌نام در جشن «شده ام ۹ ساله»

دانا نیوز/ استاپ 30 دی ماه، حرم حضرت معصومه (س) آخرین مهلت ثبت نام در مراسم عبادت «من 9 ساله» برای مدارس، نواحی و دختران 9 ساله آزاد است.

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس (میلادی) مراسم تکلیف سالانه دختران 9 ساله و 9 ساله با همکاری مدرسه و مدرسه است.

کارشناسان فرهنگی خواهران برنامه های فرهنگی متنوعی ترتیب می دهند و کانالی به نام “من 9 ساله هستم” را برای آموزش دخترانی که مسئولیت های جدیدی را بر عهده می گیرند افتتاح می کنند.

سال گذشته این جشنواره به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا به صورت ملی برگزار شد و امسال علاوه بر افتتاح کانال “من 9 ساله” جشنواره “من 9 ساله هستم” به صورت حضوری و رنگی برگزار می شود. قمی روشی خاص برای دختران تازه عروس.

با توجه به شریان ها ظرفیت حضور حضوری در مراسم امسال نزدیک به 400 نفر می باشد و کسانی که قبلا در این مراسم ثبت نام کرده اند در اولویت هستند.

حضور دانش آموزان مدارس و نواحی به صورت حضوری و گروهی در این مراسم پذیرفته می شود و مراسم عبادت گروهی در هنگام ثبت نام گروهی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دعوتنامه از 12 الی 30 دی ماه از ساعت 9 الی 21 و 5 الی 17 به محوطه صاحب الزمان مراجعه کنند. : 00 بعد از ظهر

برای اطلاعات بیشتر، دختران علاقه مند می توانند به کانال “من 9 ساله هستم” در shotsam9saleh در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا