اجتماعی

بهره‌گیری از لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره‌بار تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره‌گیری لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، حسین نظری در آیین بهره‌برداری از 22 بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردادماه سال گذشته که پویش‌های امید و افتخار راه‌اندازی شد خوشبختانه پروژه‌های مختلفی تکمیل و افتتاح شد، امروز نیز در آستانه 22 بهمن‌ماه به صدمین امید و افتخار رسیدیم که در حقیقت به معنای این است که 100 روز این پویش اجرایی شده و پروژه‌های مختلفی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفته است. امیدواریم این روند و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف ادامه داشته باشد و بتوانیم در جهت ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان گام برداریم.

وی افزود: در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران چند نکته مورد توجه جدی قرار گرفته که از جمله می‌توان به کیفیت اشاره کرد که در ایجاد ساختاری درست این کیفیت مناسب را ایجاد کردیم تا رضایت شهروندان را کسب کنیم. از سوی دیگر قیمت نیز مورد توجه بوده تا با سطح بازار تفاوت معناداری داشته باشد. در حال حاضر نیز حدود 30 درصد قیمت میادین کمتر از سطح بازار است و حتی قیمت‌های میادین در قیمت‌گذاری سطح بازار نیز موثر است.

وی ادامه داد: به حمدالله در دو سال گذشته توفیقات خوبی را کسب کردیم و توسعه محل‌های احداث بازارهای میادین میوه و تره‌بار به خوبی پیش رفته است و هرکجا که زمین در اختیار داشته‌ایم این بازارها احداث شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: برای توسعه میادین میوه و تره‌بار نیازسنجی انجام شد که در نتیجه آن مقرر شد 135 بازار احداث شود؛ قطعا در این مسیر به محض تملک زمین این بازارها احداث می‌شود. امروز 22 بازار در سطح بازار به بهره‌برداری می‌رسد که به این ترتیب در مجموع در سال جاری 40 بازار احداث شده اما در مورد وعده‌ای که پیش‌تر در خصوص احداث 100 بازار داده شده بود در حال تملک زمین هستیم؛ اما این کار قاعده ویژه خود را دارد که باید براساس شاخص‌های مورد نیاز به سمت توسعه حرکت کنیم.

نظری در پاسخ به سوالی در خصوص تامین میوه شب عید نیز اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شده و قول همکاری اخذ شده تا بتوانیم تامین میوه شب عید را بدون هیچ مشکلی انجام دهیم\ به این ترتیب برای شب عید شهروندان نباید دغدغه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت و قیمت، کیفیت برخورد با شهروندان و مشتریان در میادین میوه و تره‌بار مورد توجه ویژه ما قرار گرفته و مقرر شده است که مدارا و احترام در برخورد با شهروندان و مشتریان در دستور کار قرار گیرد. در همین مسیر برای همکارانمان در سطح میوه و تره‌بار لباس یکپارچه همراه با اتیکت نام طراحی شده و به زودی اجرایی خواهد شد. همچنین در میادینی که امکان استفاده از چرخ دستی وجود دارد این اقدام انجام خواهد شد تا شهروندان بتوانند با رفاه و آسایش بیشتری نسبت به خرید خود اقدام کنند.

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا