اجتماعی

سارقان حرفه‌ای منزل با ده‌ها قطعه طلا بازداشت شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه دار منزل در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش دانا نیوز،  سرهنگ علی قاسم پور در این‌باره گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حین گشت زنی در خیابان ترکمنستان تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین که چهره‌های نامتعارفی داشتند مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. متهمان درحال زاغ زنی منازل مسکونی اطراف بودند که با مشاهده ماموران به طرز خطرناکی  از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر و طرح مهار اجرا کردند، گفت:‌ متهمان بدون توجه به دستورات پلیسی، به فرار ادامه داده و طی تعقیب و گریز انجام شده توسط ماموران پلیس، نهایتا با اجرای طرح مهار موتور سیکلت متهمان متوقف و هر دو موتوسوار دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی، گفت: ماموران در مقر انتظامی اقدام به بازرسی از دو متهم کردند که در جریان آن هشت رشته گردنبند طلا، سه عدد انگشتر، هفت جفت گوشواره و تعداد زیادی زیور آلات از جنس طلا از این افراد کشف شد. همچنین آنان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. همچنین مشخص شد که این دو نفر جزو سارقان حرفه‌ای منزل هستند.

وی با بیان اینکه برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم و با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تمام مالباختگان و دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در دستورکار قرار دارد. 

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا