تعویض های اسکوچیچ خوب بود/ اگر می‌باختیم، می‌گفتند چرا طارمی دعوت نشد

شفاف با اشاره به پیروزی 2 بر 1 تیم ملی ایران مقابل لبنان و کسب سه امتیاز، گفت: خوشبختانه بازی را بردیم. فکر می کردم روی کاغذ و فوتبال از او جلوتر می افتیم اما شاهد اتفاق عجیبی در هر دو تیم بودیم. در نیمه اول توپ را کنترل کردیم اما خطر چندانی ایجاد نکردیم. لبنان هم تلاش کرد گل نخورد. همان اشتباهی که مقابل ژاپن مرتکب شدیم اینجا هم تکرار می شود. انگار توپ بیرون بود، دروازه بان ها و مدافعان ما لبنان را نادیده گرفتند.

او گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم بهتر بازی کردند. تعویض ما به خصوص خوب بود. ما روی پاس خطای دفاعی تیم لبنان به گل رسیدیم. باید گل دوم را می زدیم خوشبختانه بردیم.

بازیکن قدیمی تیم ملی فوتبال ایران گفت: معتقدم با تغییرات پیشرفت کرده ایم. هنگام استفاده از توپ بلند، باید یک بازیکن زن در خط حمله داشته باشیم. کریم انصاری فرد به همین دلیل وارد زمین شد. البته او می توانست سریع بازی کند. از طرفی امیر با توجه به ویژگی ها از جمله تکنیک بالا، یک قدم رو به جلو برداشت. گل دوم را امیری به ثمر رساند. به هر حال ما از این برد خوشحال شدیم.

این فوتبالیست در پاسخ به اینکه اگر این بازی را نمی بردیم، بازی خوبی بود، تفاوت بین اسکاتلندی ها و ترمی ها را رها نمی کردند. می گویند هیچکس برنده را حساب نمی کند. از سوی دیگر، در جدایی، هر عمل مثبتی منفی تلقی می شود. اگر باختیم، چرا ترم را از دست می دهیم؟ این داستان در حال رشد بود. هر سوالی گروه را به حاشیه می برد. خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. با این حال، اصلاح موثر است و معتقدم این مشکل باید حل شود.

بازیکنانی که سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده‌اند، بی‌تجربه و اسطوره هستند، ما انتظار داریم باهوش‌تر باشند.» کسی نیست که این خطا را بپوشاند، مخصوصاً در گل نهایی کل تیم.

او گفت: “من معتقدم که به جام جهانی خواهیم رسید.” شکاف امتیاز ما روز به روز بیشتر می شود. گروه های دیگر انگیزه خود را از دست می دهند. او باید حقیقت را بپذیرد. قدرت تیم هایی که با ما بازی می کنند زیاد نیست. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست.

در هفته ششم دیدار 25 آبان ایران و سوریه باید مراقب اتفاقات بدی که در فوتبال می افتد باشیم. سوریه هم فوتبال لبنان بازی می کند و از اتفاقات ویژه خوشحال است. روی کاغذ ما بهترین تیم ها هستیم به جز کره جنوبی که استاندارد ماست.

دکمه بازگشت به بالا