فرهنگ و هنر

آغاز اجرای «بانوی محبوب من» با حضور فاطمه معتمدآریا

اجرای نمایش «بانوی دلبندم» به کارگردانی گلاب آدنه شامگاه پنجشنبه ۲۰ آبان ماه با حضور فتمه معتمد آریا بازیگر تئاتر و سینما در سالن اصلی آغاز به کار کرد. از شهر.

به گزارش دانا نیوز، نمایش «بانوی معشوق من» به نویسندگی آلن جی لنرنر و کارگردانی گلب آدنه شامگاه پنجشنبه ۲۰ آبان ماه با افتتاحیه فاطمه معتمد آریا و حاضران در سالن اصلی آغاز شد. . تئاتر شاهر.

گلاب آدینه کارگردان نمایش «بانوی محبوب» در ابتدای این برنامه گفت: افتخار می کنم که فاطمه معتمد آریا یکی از اولین و مشهورترین بازیگران کشورمان است. نمایش «بانوی من» در سالن اصلی تئاتر شهر است.

وی افزود: تئاتری‌های عزیز، تئاتر ما از زمان کرونای عجیب و غریب دچار دردسرهای زیادی شده است. اما این گروه پرتلاش همراه من بودند و می توانم بگویم اینها قهرمانان من هستند.

او گفت: دلایل زیادی برای انتخاب این تئاتر دارم. اولین و مهمترین دلیل آن شخص این است که گلاب آدنه در تمام صحنه ها عطری مانند نام زیبایش دارد. دلیل بعدی حضورم در افتتاحیه تئاتر نام گلاب آدنه بود زیرا در سال 1358 که در همان تئاتر کلوپ گچ قفقاز کار می کردیم، خانم آدینه هنرمند جوان و جوانی بود که بلافاصله از ما حمایت کرد. Little Young جوانب مثبت و منفی را به ما می گوید.

این هنرمند می گوید که در همان زمان دانشجوی حرفه ای تئاتر دانشجویی بوده است. او همیشه حضوری عاشقانه داشته و این آنلاین از همان سال در این تئاتر جهانی پراکنده شده است. پس خیلی ممنونم که حالم را خوب کردی و مرا به مراسم افتتاحیه این نمایش دعوت کردی. به خانم آدنه و تیم اجرایی تبریک می گویم و امیدوارم نمایش ابتدایی و همچنین مخاطب ابتدایی داشته باشند.

معتمد آریا در پایان سخنان خود پیش از انتشار امضای نمادین نمایش «بانوی محبوبم» گفت: کرونا در این دو سال همه ما را از هم جدا کرده است. بنابراین اجرای چنین اجرایی در سالن اصلی تئاتر شهر نعمت بزرگی است که ما را برای بهترین رویداد حال حاضر دنیا دور هم جمع کرده است.

توسط آلن جی. «بانوی من» لرنر به کارگردانی گلاب آدینه و تهیه کنندگی حمیدرضا علی نژاد و نورالدین حیدر آنلاین با بازی رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر گفارمنش، میلاد رمضانی، شلاد رمضانی (ورجاوندا) و بسیاری از بازیگران تئاتر کشورمان به ایفای نقش می پردازند. در تئاتر شهر هر روز ساعت 6 بعد از ظهر.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا