برترین های کسب و کارعمومی

پلاک اسم طلا انگلیسی: درخشش نامتان بر گردنتان

گردنبند طلا اسم

پلاک اسم طلا انگلیسی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصولات گالری طلای لیلیوم می باشد. این محصول در تنوع بسیار زیاد و با طلای مرغوب موجود می باشد. پلاک طلا از جمله جواهرات دست ساز این مجموعه است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بشقاب طلای دست ساز و سه بعدی که در گالری طلای لیلیوم تولید می شود حاصل انتخاب شما از بین هشت طرح خوشنویسی است که از بین آنها یکی از طرح های گردنبند نام فارسی یا انگلیسی ارسالی را انتخاب کرده اید.

انواع پلاک های طلا بهترین انتخاب هدیه هستند زیرا شما با ارزش ترین چیز یعنی نام و هویت او را در قالب طرح اسمی از طلای 18 عیار به یک شخص هدیه می دهید. صفحات طلا به صورت سه بعدی و تخت در این مجموعه ساخته شده است.

زنجیر اسم طلا

گردنبند طلا یکی از محبوب ترین جواهرات امروزی است زیرا منحصر به فرد است و برای صاحبش بسیار مهم است. این مدل گردنبند معمولاً به صورت سفارشی ساخته می شود که باید کاملاً مطابق با سلیقه فرد گردنبند باشد. این نام را می توان به صورت یک کتیبه طراحی کرد یا می توان آن را بر روی یک قطعه طلای دیگری که با نام مطابقت دارد حک کرد.

معمولا افرادی که از گردنبند اسم طلا برای هدیه دادن به عزیزشان استفاده می کنند می خواهند روی یک قطعه عاشقانه مانند قلب حک شود یا خیلی ها نام خود را در کنار نام عزیزشان سفارش می دهند تا این پیوند قلبی ابدی شود که به آن اسم مرکب می گویند. . تمامی این کتیبه ها می تواند به صورت پلاک یا تک آویز، آویز زنجیردار، آویز متصل به زنجیر باشد و یا برای کاهش هزینه با بند پارچه نخی یا سنگ های زیبا همراه شود.

گردنبند اسمی طلا

همچنین می توان برای ابراز عشق به فرد مورد علاقه خود کادوهای دیگری نیز هدیه داد، گردنبند شعر طلا نیز می تواند هدیه ای هیجان انگیز و فوق العاده باشد. اشعار کوتاه زیادی وجود دارد که با عشق سروده شده اند و ما تعدادی از آنها را گردآوری کرده ایم و به عنوان اکسسوری و زینت در اختیار شما قرار می دهیم، اما این تمام ماجرا نیست، می توانید شعر مورد نظر خود را سفارش دهید و حتی اگر شعر بلندی دارید و … می خواهید با قیمت مناسب برای شما تولید شود، می توانید بخشی از این شعر را سفارش دهید. آیات روح انسان را نوازش می دهد و حس زیبایی را در انسان ایجاد می کند.

با انتخاب و آویختن گردنبند آیه، حس معنوی و عرفانی را در درون خود زنده می کنید و همیشه در آرامش خواهید بود.

پلاک اسم طلای ایرانی

پلاک اسم به شکل فارسی به روش های مختلفی تولید میشه که معمولا اسم ایرانی با یک سری خط نستعلیق یا خط شکسته به زیبایی نوشته میشه و طرح زیبایی پیدا میکنه و بعد طراحی میشه و با شکل های زیبای مختلفی انجام میشه. در واقع پلاک اسم طلا متشکل از چند حرف کنار دیگه است که به صورت مورب یا از بالا به پایین یا از پایین به بالا طراحی میشه. طلای اسم فارسی با طلای سفید یا طلای زرد ساخته میشه و همراه اون میتوان سنگهای قیمتی هم وجود داشته باشد.

پلاک اسم طلای انگلیسی

گردنبند اسم طلای انگلیسی همانطور که از نام آن پیداست به زبان انگلیسی طراحی شده است، پلاک اسم طلای انگلیسی فقط می تواند از نام شخص تشکیل شده باشد یا می تواند مخفف باشد یا نام کاملاً با نام پلاک طلا انگلیسی طراحی شود. بسته به نوع گردنبند اسم طلای انگلیسی قیمت پلاک آن متفاوت خواهد بود. گردنبند اسم طلای انگلیسی معمولاً به صورت بشقاب متشکل از خود نام ساخته می شود و زنجیر به طور مستقیم به گیره متصل می شود.

قیمت طلا انگلیسی

قیمت گردنبند طلای اسم به موارد خیلی زیادی بستگی داره که از جمله به وزن طلا طراحی طلا و موارد دیگه که طبق نظر مشتری ساخته میشه بستگی داره. تنها تفاوت پلاک اسم طلای فارسی با پلاک طلای انگلیسی، دستخط و زبان نوشتاری هر دو پلاک نام است که بر اساس سلیقه عموم طراحی شده اند. قیمت پلاک اسم طلای انگلیسی با الماس یا نگین برلین به ازای هر قیراط استفاده شده در تولید محاسبه می شود و قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی موجود در بازار دارد. این موضوع در مورد قیمت ورق طلای ایرانی نیز صدق می کند.

قیمت طلای ایرانی

قیمت پلاک اسم طلای ایرانی بسته به نوع طرح اسم خاص و میزان طلای استفاده شده در ساخت و عیار آن متفاوت است. در حال حاضر برای ساخت پلاک طلای ایرانی از طلای 18 عیار استفاده می شود و برای محاسبه هزینه پلاک طلا، البته بدون احتساب هزینه تولید، باید قیمت روز طلای 18 عیار را بدانید. قیمت پلاک طلای ایرانی اگر کوچک باشد و طرح خاصی نداشته باشد برای هدیه بسیار مناسب خواهد بود.

 اگر به دنبال خرید پلاک اسم طلا هستید پیشنهاد می کنیم آن را بدون زیورآلات سفارش دهید. برای خرید پلاک اسم طلا با جواهرات باید به همان فروشنده ای که از آن خریده اید مراجعه کنید تا قیمت جواهرات را برای شما محاسبه کند.

پلاک اسم طلا چیست؟

پلاک طلا یک ایده هدیه جذاب و هیجان انگیز است و همچنین برای خرید شخصی، پلاک طلا به عنوان کادو طرفداران زیادی دارد. پلاک اسم طلا هدیه ای خاص و منحصر به فرد برای نامزدی، ازدواج و حتی مراسمی مانند روز ولنتاین محسوب می شود. این پلاک یادآور نام شماست و همیشه حال شما را خوب می کند. اگر به دنبال یک هدیه خاص و منحصر به فرد هستید، پلاک اسم طلا گزینه مناسبی برای شماست. همچنین می توانید پلاک طلا با نام فارسی و انگلیسی سفارش دهید.

پلاک طلا به صورت دستی ساخته می شود، در برخی موارد شابلون های آماده با دست ساخته شده و برای ساخت گردنبند اسم طلا استفاده می شود، اما اگر سفارش شما خاص و شخصی باشد، تمامی مراحل با دست انجام می شود. دقت و ظرافت در طراحی بسیار مهم است. در هنگام خرید حتما به نوع طراحی و وزن دقت کنید.

نکات خرید پلاک طلا اسم انگلیسی طرح دار

·         توجه به رنگ طلا

شما می‌توانید در خرید پلاک طلا اسم انگلیسی طرح دار از رنگ های گوناگون طلا مانند موارد زیر استفاده کنید:

·         طلای زرد

طلای زرد همان چیزی است که بیشتر مردم هنگام فکر کردن به جواهرات طلا به آن می‌رسند. از نظر رنگ به طلای خالص نزدیک‌ترین رنگ است و بنابراین سابقه طولانی‌ دارد. طلای زرد با نقره و مس آلیاژ می شود. وقتی محتوای طلای خالص بیشتر باشد، آلیاژ رنگ زرد اشباع‌تری به خود می‌گیرد.

·         طلای سفید

طلای سفید با پلاتین، پالادیوم یا نیکل آلیاژ می شود. .

·         رزگلد

مانند طلای زرد، رزگلد با مس و نقره آلیاژ می شود، اما با نسبت مس به نقره متفاوت است و برخی از آلیاژها اصلاً نقره ندارند.

·         توجه به عیار

طلای ۲۴ عیار طلای خالص است، اما برای استفاده در جواهرات بسیار نرم است.

هنگامی که از جواهرات طلا صحبت می کنیم، معمولاً به آلیاژهای طلا با خلوص مختلف اشاره می کنیم. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام خلوص طلا برای شما مناسب است، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. قیراط های پایین تر (مانند ۱۰K) طلای کمتری در آلیاژ فلز دارند، اما معمولا مقرون به صرفه تر و بادوام تر هستند.

عیارهای بالاتر (مانند ۱۸K) نسبت طلای بیشتری در آلیاژ دارند، اما نرمتر و گرانتر هستند.

طلای ۱۴ عیار یک حد وسط عالی بین این دو است، به همین دلیل است که در جواهرات بسیار محبوب است. با این حال، از رفتن به بالاتر یا پایین تر از این معیار نترسید. برای کسانی که خواهان طلایی غنی و لوکس هستند، ۱۸ عیار برای شما عالی می‌باشد. در خرید طرح های فانتزی در زیورآلات طلا توجه به عیار حائز اهمیت می‌باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا