علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وب سایت ، پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

“سلام و درود بر روح امام کومنی پیروز و روح القدس شهیدان مقدس به مدت هشت سال ، شهدای مدافع معبد ، شهدای مدافع سلامت ، بالاترین و آرزوی سلامتی و تندرستی. رهبر ، آیت الله خامنه ای »

اول از همه ، من فکر می کنم مهم است که از رئیس جمهور محترم و نمایندگان خوب مردم ایران تشکر کنم. وضعیت کنونی جهان و در نتیجه ، در مواجهه با بیماری های عروقی در کشور اسلامی ما ، مسئولیت کارکنان بهداشت به ویژه به دلیل تحریم های ظالمانه جهان و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور دو برابر شده است. به ن. با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، نشان می دهد که به یاری خداوند می توانیم هر زمان که عزیزانمان بخواهند بر مشکلات بزرگ فائق آییم.

امروزه با عزم راسخ رئیس جمهور برای حل مشکلات و اولویت بندی درمان بیماری های عروقی می توانیم با اطمینان به انتظار نعمت های بزرگ دولت اول و سیزدهم باشیم. و در سایه دلسوزی و حمایت مردم بزرگ اسلامی ایران. و برای متخصصان بهداشت ، ما می توانیم اقدامات موثری برای انجام این کار انجام دهیم.

با استعانت از خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان در حوزه سلامت ، مردم محترم ما و همچنین ارائه دهندگان خدمات ، متخصصان ، مدیران ، معاونان اجرایی ، سیاست گذاران و ادارات دولتی که به نحوی مشارکت می کنند. از امروز ، اولین گام ها برای اجرای برنامه پیشنهادی با تمرکز بر مدیریت پاسخگویی در سطوح مختلف برداشته می شود.

در سال 1393 ، مهمترین سند راهبردی این بخش ، احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، توسط سرپرست وی (موزاله العلی) به وضوح برای وی توضیح داده شد.

طی 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان متولی نظام سلامت ، مدیریت بیماری های قلبی عروقی را در مدت زمان کوتاهی تقویت می کند. واکسیناسیون جامعه هدف در 13 فوریه امسال به عنوان خواسته اصلی رئیس جمهور به روز رسانی و اجرای پروتکل های ایمن سازی موثر ، جلب حمایت عمومی و شناسایی و افزایش اهداف برنامه به نحوی در زمینه های بهداشت ، پزشکی ، آموزش و تحقیقات پزشکی است. به

مطمئناً این اهداف مورد توجه جامعه متخصصان بهداشت ، متخصصان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا