اقتصادی

گرانی سیمان، کارگران ساختمانی را بیکار کرد!

با کارگران گران قیمت ساختمانی سیمان خداحافظی کنید!

نایب رئیس شورای اتحادیه کارگران ساختمانی گفت قطعی برق و حفاران معدنی هیچ ربطی به افزایش قیمت سیمان و سایر مصالح ساختمانی ندارند.

هادی ساداتی در گفت وگو با دانا نیوز ، اظهار داشت: بسیاری از کارگران ساختمانی هنوز بیکار هستند و افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله سیمان بر عملکرد آنها تأثیر گذاشته است.
هیچ کس مایل نیست به افزایش قیمت مصالح ساختمانی توجه کند و ما در حال تضعیف تجهیزات کنترل و کنترل نهادی هستیم.
ساداتی در مورد تاثیر قطع برق بر کارخانه های سیمان گفت: معدنچیان و قطع برق هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند. چگونه ممکن است همه کارخانه ها با تولید سیمان مشکل داشته باشند ، حتی اگر در مواقعی قطع برق رخ دهد؟ ساعت ها؟ “افتادن؟ بنابراین ، من قبول ندارم که معادن عامل افزایش قیمت سیمان هستند.
وی در ادامه گفت: “متأسفانه هیچ کس در مورد دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی ، به ویژه سیمان ، اعتراضی نکرده و اظهار نظری نکرده است. «حتی شورای عالی وزارت صمت در این روند دخیل است.

نایب رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی ، قیمت بالای مصالح ساختمانی بر فعالیت های ساختمانی و ساختمانی کارگران ساختمانی تأثیر گذاشته است. ما در توزیع سیمان مشکل داریم. به “ما برای کار کارگران ساختمانی به مصالح و سیمان دسترسی نداریم و شرایط ساخت و ساز تحت تأثیر قرار گرفته است.
وی گفت: مصالحی مانند سیمان ، فولاد و آسفالت به گونه ای نیست که بتوان آنها را از قبل ذخیره کرد و پروژه های عمرانی باید درجه بندی شوند زیرا فرصت خرید و تهیه آنها با هم را ندارند ، بنابراین این امر بسیاری از ساخت و سازها را نیز متوقف می کند. کارگران از شروع و اخراج پروژه ها
انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا