فرهنگ و هنر

فرزاد جمشیدی: حضرت حسین(ع) دست من را در دست محرم گذاشت

فرزاد جمشیدی که پنج سال است از رسانه ها دور بوده و دوباره به تلویزیون و برنامه های مذهبی بازگشته است ، می گوید: بازگشت جمشید به جام جم یک شوخی محرمانه است. برای من بیشتر دعا کنید تا بتوانم در این ده سال کار خوبی انجام دهم.

به گزارش دانا نیوز ، فرزاد جمشیدی که به تازگی به تلویزیون بازگشت و در شبکه جام جم «روس حسین» را اجرا می کرد ، فیلم کوتاهی از خود منتشر کرد و گفت: بار دیگر ما را به دست حسین جعلی گرفتند و ما را به موج تولید محرم دعوت کردند.

او به خاطر می آورد – جمشید یک شوخی مخفیانه به جام جم است. گذاشتن دست من در دستان محرم باید نتیجه دعای خلق شما باشد. برای من دعا کنید تا بتوانم در این ده سال کار خوبی انجام دهم.

برنامه “روز حسین” شنبه شب همزمان با محرم الحرام در شب پنجم برگزار می شود و به مدت 10 شب در فرزاد جمشیدی برگزار می شود و از ساعت 21:45 شب در جام جم جهانی به میزبانی جعفری برگزار می شود. شبکه.

پس از بازگشت به تلویزیون ، می توانید نظرات فرزاد جمشیدی را مشاهده کنید:

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا