برترین های کسب و کارعمومی

بهترین سایت های رزرو هتل در دنیا و ایران

رزرو هتل با ایران هتل آنلاین و تجربه سفری آرام

امروزه رزرو آنلاین هتل هنگام سفر از اهمیت به سزایی برخوردار است. ایران هتل آنلاین با هدف جلب رضایت میهمانان امکان رزرو هتل به صورت آنلاین را فراهم آورده است و تجربه ی سفری آرام و به دور از دغدغه های احتمالی را برای میهمانانی که قصد سفر به جای جای ایران را دارند، به ارمغان می‌آورد. ایران هتل آنلاین از اولین، با قدمت‌ترین و معتبرترین وبسایت‌های رزرو هتل در ایران است و ارائه‌دهنده بهترین تخفیفات در ایام مختلف سال به مسافران گرامی می‌باشد.

هنگام رزرو آنلاین هتل با وبسایت ایران هتل آنلاین امکانات متنوعی در اختیار میهمانان گرانقدر قرار داده می‌شود. ایران هتل آنلاین تنها وبسایتی است که امکان جستجو هتل ها بر اساس خیابان یا مکانی خاص را به میهمان می دهد. میهمان با وارد کردن نام مکان یا خیابان مورد نظر خود در کادر جستجو می‌تواند تعداد هتل‌های آن منطقه را مشاهده نماید.

حتما بخوانید : kishmizban.com

گالری تصاویر، ارائه اطلاعات کامل و با جزئیات از هتل، موقعیت مکانی هر هتل، آدرس آن روی نقشه، ثبت تجربیات و نظرات بیش از نیم میلیون میهمان و همینطور ثبت رتبه هتل از دید آنان افق دید گسترده‌ای از هتل‌ها و مراکز اقامتی پیش روی افرادی که قصد رزرو هتل به صورت آنلاین را دارند، نهاده است .

رزرو آنلاین هتل ، سفر به سبکی هوشمندانه

امروزه با قرار گرفتن در عصر تکنولوژی با چند کلیک ساده قادر خواهیم بود به دنیایی از اطلاعات دست یابیم. رزرو هتل و برنامه‌ریزی برای اقامت و سفری دلپذیر هم از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که بتوانیم پیش از سفر با مشاهده و مقایسه‌ی هتل‌های مختلف مقصدمان، با خیالی راحت انتخابی مناسب داشته باشیم دیگر تصمیم گیری برای محل اقامت، کار دشواری نیست.

رزرو هتل به صورت ساده و راحت شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عامل در لذت از سفر است. زمانی که تیم ایران هتل آنلاین در زمینه رزرو هتل در کنار شما باشند، این مسئله به سادگی میسر می‌شود. پشتیبانی 24 ساعته و همیشگی خدمات مشتریان ایران هتل آنلاین سفری راحت را برای شما رقم خواهد زد و امکان پیگیری رزرو را در هر ساعت از شبانه روز و هر مرحله از سفر فراهم می آورد.

ایران هتل آنلاین با گردآوری سیستمی یکپارچه، آسان و با جستجویی دقیق، امکان رزرو هتل مطابق با خواسته و نیازهای میهمانان را به سادگی مهیا نموده و مراکز اقامتی متنوعی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. با ایران هتل آنلاین در بیشتر شهرهای مختلف ایران می‌توان اقدام به رزرو هتل کرد؛ بنابراین با جستجو در سایت ایران هتل آنلاین برای یافتن مراکز اقامتی مناسب گزینه‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود.

برای تمامی شهرها و مقاصد شما، ایران هتل آنلاین پشنهادی مناسب و شگفت انگیز خواهد داشت. بعد از انتخاب واحد اقامتی مورد نظر در سایت ایران هتل آنلاین، کد پیگیری 10 رقمی به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می‌گردد و شما می‌توانید واچر را بلافاصله بعد از پرداخت وجه دریافت نمایید .

رزرو هتل با تخفیف و سفری مقرون به صرفه

سفر مجالی برای کشف تجربیات جدید و یکی از ضروریات زندگی مدرن امروز است. گاهی رهایی از مشغله‌های روزمره با تجربه‌ی سفری آسوده میسر میگردد؛ اما یکی از موانع سفر و دغدغه‌های افرادی که کوله بار سفر می‌بندند و قصد عزیمت می کنند، هزینه‌های اقامت و رزرو هتل با تخفیف می‌باشد.

برخی شاید اینگونه تصور کنند که یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به معنی اقامت در مراکز اقامتی بی‌کیفیت می‌باشد؛ ولی مقصدهای رویایی هم با ایران هتل آنلاین قابل دسترس شده‌اند و چنانچه رزرو هتل خود را از طریق ایران هتل آنلاین انجام دهید، با تخفیفاتی که دریافت می‌کنید، در هزینه‌های خود تغییرات قابل ملاحظه‌ای خواهید داشت.

ایران هتل آنلاین با تضمین ارائه پایین ترین قیمت و بهترین خدمات، پیشرو در رزرو هتل و مراکز اقامتی در ایران می‌باشد. با رزرو آنلاین هتل در ایران هتل آنلاین، شما می‌توانید به ترتیب پرفروش ترین مراکز اقامتی و همچنین محدوده‌ی قیمت را تعیین کنید تا بتوانید هتلی با هزینه‌ی دلخوا‌هتان بیابید‌.

تخفیفات فصلی و آفرهای ویژه ایران هتل آنلاین به میهمانان در زمینه رزرو هتل های ارزان، شما را شگفت زده خواهد کرد. منتظر آفرهای ایران هتل آنلاین در اعیاد و مناسبت‌های مختلف باشید و هتل های مورد علاقه خود را با کمترین قیمت در پیشنهادات لحظه آخری و پیش فروش با تخفیفات شگفت انگیز رزرو کنید.

رزرو هتل آپارتمان

رزرو هتل آپارتمان در شهرهای مختلف طرفداران خاص خودش را دارد. اقامت در هتل آپارتمان بسیار شبیه ‏به اجاره آپارتمان است. هتل آپارتمان ها برای افرادی که به دنبال راحتی و احساسی شبیه به اقامت در منزل خود می باشند، بسیار مناسب است.

برخی هتل آپارتمان ها را به مثابه خانه خود انگاشته که موقتا از محل اصلی زندگی آنها به دور است؛ بنابراین هرآنچه که در ‏خانه فراهم است ممکن است در هتل آپارتمان نیز فراهم باشد. همچنین فرصت اینکه همه اعضا خانواده در کنار هم و در یک واحد اقامت داشته باشند، بیشتر است. در برخی از هتل آپارتمان ها امکان پخت و پز نیز برای مهمانان فراهم می‌باشد.

امکان رزرو اقامتگاه های بومگردی مختلف نیز با امکانات متفاوت به صورت گسترده در ایران هتل آنلاین فراهم می‌باشد. حس نوستالژی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم محلی در هر منطقه و حس زیستن به سبک و سیاق اصیل ایرانی همراه با امتحان کردن طعم غذاهای محلی باعث گردیده افراد زیادی از تمامی نقاط ایران علاقه‌مند به اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی باشند.

رزرو اینترنتی هتل با پشتیبانی 24 ساعته، هفت روز هفته

ایران هتل آنلاین با برخورداری از تیم پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته مفتخر است تا گردشگران عزیز را در هر ساعت از شبانه روز برای رزرو اینترنتی هتل و انجام امور پیگیری راهنمایی نماید. اگر برای اولین بار می‌خواهید رزرو آنلاین هتل را انجام دهید، نیازی به نگرانی نیست. در هر مرحله از رزرو چنانچه سوالی داشتید، می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. اگر در خصوص شرایط هتل‌ها نیز سوالی دارید، باز هم می‌توانید پاسخ سوالات احتمالی خود را از تیم پشتیبانی ایران هتل آنلاین دریافت نمایید.

کنسلی رزرو هتل بدون پرداخت کارمزد

گاه در برخی از سفرها، علیرغم تمامی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اتفاقاتی می‌افتد که ناچاریم برنامه سفر را به زمانی دیگر موکول کنیم. در این شرایط نیز ایران هتل آنلاین در کنار شماست و شما با یک تماس ساده می‌توانید رزرواسیون خود را به هر نقطه از ایران بدون پرداخت هیچ گونه کارمزد کنسلی، لغو نمایید.

ایران هتل آنلاین به منظور جلب رضایت گردشگران عزیز، هیچگونه کارمزدی از میهمانان خود دریافت نمی‌کند و تنها جریمه هتل، متناسب با قوانینی که هتل دارد، از وجه پرداختی شما کسر می‌شود. طبیعی است که هرچه کنسل کردن رزرواسیون شما فاصله بیشتری از موعد سررسید داشته باشد، جریمه کمتری از شما کسر خواهد شد.

ساده بودن فرآیند رزرو هتل داخلی از طریق ایران هتل آنلاین

به منظور ساده‌ سازی فرایند رزرو هتل داخلی، ایران هتل آنلاین گام‌های موثری برداشته است. طراحی و پیاده‌سازی فیلترهای متفاوت و جذاب باعث شده تا شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعمال این فیلترها بتوانید به سر منزل مقصود برسید. انتخاب هتل براساس قیمت، تعداد ستاره، موقعیت جغرافیایی، فروش، امکانات ویژه و …. تنها بخشی از خدمات ارزنده ایران هتل آنلاین به گردشگران عزیز در زمینه رزرو هتل های داخلی به صورت آنلاین می‌باشد.

10 تا از بهترین سایت رزرو هتل داخلی و خارجی ?【آپدیت1402】✓

دریافت آنی واچر هتل با رزرو اینترنتی هتل از طریق ایران هتل آنلاین

در عصر ارتباطات و اینترنت به سر می‌بریم؛ در نتیجه توقع داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به هر آنچه می‌خواهیم دسترسی داشته باشیم. دریافت واچر هتل (رسید پرداخت و تاییدیه هتل)، بلافاصله بعد از انتخاب هتل و پرداخت وجه، خیال ما را از هر نظر راحت می‌کند.

بیشتر بخوانید : Booking.com

شما برای رزرو هتل داخلی مورد نظر در هرجای ایران تنها به انجام چند کلیک ساده نیاز دارید. بعد از تایید اطلاعات و پرداخت نیز، واچر خود را به صورت آنی و در کوتاه‌ترین زمان از طریق تیم پشتیبانی 24 ساعته ایران هتل آنلاین دریافت میکنید.

رزرو هتل با ایران هتل آنلاین در سراسر ایران

ایران سراسر زیبایی و تمدن است. در هر نقطه از این خاک پهناور، ماجرایی برای کشف و فرصتی برای تجربه‌ی لحظه‌های ناب وجود دارد. ایران هتل آنلاین به شما این امکان را میدهد که در هر نقطه از ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، در هر شهر و دیاری به رزرو اینترنتی هتل،‌ آن هم با بهترین قیمت بپردازید. ایران هتل آنلاین با پوشش حداکثری هتل‌ها در سراسر ایران گام موثری در جهت توسعه صنعت گردشگری کشور برداشته است. برای رزرو ارزان هتل، ایران هتل آنلاین بهترین گزینه خواهد بود.

مزایای رزرو اینترنتی هتل از طریق ایران هتل آنلاین

ایران هتل آنلاین با 15 سال سابقه درخشان در عرصه گردشگری، معتبرترین سایت رزرو هتل به صورت آنلاین در سراسر ایران باشد. شما با رزرو هتل از طریق ایران هتل آنلاین، بیشترین تخفیف را دریافت کرده و کمترین قیمت را پرداخت می‌کنید. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته در اختیار شماست و صفر تا صد مراحل رزرو شما به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. ایران هتل آنلاین با دارا بودن بزرگ‌ترین بانک نظرات میهمانان هتل‌ها، شما را در انتخاب هرچه بهتر هتل مورد نظر در شهر مقصد یاری می‌کند.

قیمت رزرو هتل به صورت اینترنتی چه تفاوتی با رزرو حضوری دارد؟

شما با رزرو هتل های داخلی به صورت اینترنتی و از طریق ایران هتل آنلاین شامل تخفیف‌های ویژه می‌شوید. ایران هتل کمترین نرخ و بالاترین تخفیف را برای کاربران خود گارانتی می‌کندرزرو هتل با تخفیف

سایت “هتل یار” (مرکز رسمی رزرواسیون هتل های ایران) بزرگترین و معتبرترین سایت رزرو هتل در ایران می باشد که شما مسافران گرامی می توانید با حذف واسطه در فرآیند رزرو هتل و هتل آپارتمان از قیمت روز هتل ها و مراکز اقامتی شهرهای ایران اطلاع یافته و انواع تخفیف لحظه ای را مشاهده نمائید.
با رزرو هتل و هتل آپارتمان به صورت اینترنتی در هتل یار، اقامتی مطمئن و ارزان در سفر داشته باشید. همچنین با رزرو هتل به شما امتیاز ویژه ای اختصاص یافته که می توانید در سفرهای بعدی بجای پول از امتیازهای خود برای رزرو هتل یا تخفیف بیشتر استفاده نمائید. مسافران رزرواسیون هتل یار میتوانند مشخصات کامل، امکانات، آدرس و موقعیت هر هتل روی نقشه گوگل، وضعیت اتاق های هتل در یک بازه زمانی، عکس و تصویر های مختلف از امکانات هتل و فاصله هتل تا اماکن مهم تاریخی و دیدنی را پیش از رزرو هتل مشاهده کنند.
نظرات مسافرهای دیگر که در آن هتل اقامت داشته اند می تواند راهنمای مناسب برای انتخاب مطمئن و رزرو هتل باشد. همچنین تجربه شما بعد از اقامت در هتل در قالب نقد و بررسی هتل به قلم مسافران در سایت “هتل یار” ثبت می شود و می تواند راهنمای مناسبی جهت انتخاب هتل و اقامتی به یاد ماندنی در مسافرت برای مسافران هتل یار باشد.

هتل یار در موبایل شما 24 ساعته آماده است

هتل یار به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز رزرو هتل و هتل آپارتمان به صورت اینترنتی در ایران، نرم افزار موبایل (اپلیکیشن) خود را عرضه کرده است تا در هرزمان و مکانی که تمایل داشتید از خدمات رزرو هتل و پشتیبانی بعد از رزرو هتل بهره مند شوید.
اپلیکیشن(نرم افزار) موبایل هتل یار با تمام تلفن های همراه هوشمند سازگار است و در آن راحت ترین روشهای رزرو هتل به صورت آنلاین، دسترسی 24ساعته با سرعت مناسب، تجربه متفاوتی از رزرو هتل را در اختیار شما مسافران گرامی قرار می دهد.
اپلیکیشن موبایل هتل یار علاوه بر ارائه کامل امکانات وب سایت راهی سریع و مطمئن برای رزرو هتل به صورت اینترنتی می باشد.
با اپلیکیشن هتل یار، شما امکان بررسی ، انتخاب و رزرو هتل در هر زمان و هر مکان را تنها با استفاده از تلفن همراه خود دارید.هر زمان و هرجایی که هستید، اگر تصمیم به سفر گرفتید کافی است اپلیکیشن “هتل یار” را باز نمایید و محل اقامت خود را رزرو کنید.

با رزرو هتل ، مطمئن و معتبر سفر کنید

هتل های ایران ظرفیت خود را از طریق سایت “هتل یار” (مرکز رزرواسیون هتل های ایران) در اختیار مسافرین قرار می دهند تا شما اگر قصد سفر دارید با خیالی آسوده از محل کار یا منزل خود با یک جستجوی ساده از میان هتل های متنوع اقدام به رزرو هتل مورد نظر خودتان به صورت اینترنتی نمایید.پرداخت آنلاین هزینه اقامت در هتل یا هتل آپارتمان با هر یک از کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است و می توانید رزرو هتل خود را در چند دقیقه نهایی کنید. رزرواسیون هتل یار به صورت اینترنتی به شما کمک می کند بدون اتلاف زمان و صرف هزینه های اضافی بهترین انتخاب را انجام دهید و بلافاصله بعد از رزرو هتل، خیال خود را از محل اقامت خود راحت نمایید. شروع سفری دلپذیر و اقامتی مطمئن را با رزرو هتل در سایت هتل یار تجربه کنید.

پیگیری رزرو هتل

بعد از رزرو هتل درسایت هتل یار کد پیگیری 8 رقمی به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال میشود. شما می توانید در قسمت پیگیری رزرو در منو بالای سایت با وارد کردن این کد وضعیت رزرو هتل خود را مشاهده کنید.
همچنین بعد از پرداخت اینترنتی در همین قسمت رسید(واچر) خود را جهت ارائه به هتل و نیز فاکتور رزرو هتل را جهت ارائه به شرکت یا سازمانهای دولتی را پرینت گرفته و اعلام فرمایید.
پشتیبانی 24ساعته هتل یار به صورت اینترنتی و تلفنی در کنار شما می باشد تا مطمئن ترین سفرهای خود را از معتبرترین مرکز رزرو هتل کشور انجام دهید.

. شما با رزرو اینترنتی هتل هزینه کمتری را در مقایسه با زمانی که به صورت حضوری به هتل مراجعه می‌کنید، پرداخت می‌کنید. علاوه بر این، با رزرو هتل ارزان قبل از آغاز سفر، نگرانی از بابت تکمیل شدن ظرفیت هتل محبوب خود نخواهید داشت.

برای بررسی سایت‌ها ما یک سفر ۳ روزه ۲ نفره به هرکدام از شهرهایی که مثال زدیم خواهیم داشت. این سفر از تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۸ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۹) شروع شده و تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ (۲۱ نوامبر ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت. یعنی تاریخ ورود ما به هتل ۲۷ آبان و خروج از آن ۳۰ آبان است.

البته با جست‌وجوی عبارت «رزرو هتل خارجی» در گوگل، با ۴ لینک تبلیغاتی که کنار آن‌ها عبارت Ad درج شده مواجه خواهید شد. ما این تبلیغات را نادیده گرفته و مقایسه را بین سایت‌هایی انجام دادیم که با فعالیت خودشان به آمار بازدید مناسبی رسیده‌اند.

طراحی سایت تریپ بسیار ساده است. تقریباً هیچ آیتمی جز آن چیزی که نیاز است در سایت وجود ندارد. جستجو در تریپ کند است و برخی هتل‌ها هنوز هیچ عکسی ندارند.

جستجوی هتل در سایت تریپ چندان دل‌چسب نیست و فیلترهای جستجو نیز بسیار محدود است. از آنجا که تعداد هتل‌ها نمایش داده نمی‌شود، لذا نمی‌توان عدد دقیقی از هتل‌های تحت پوشش تریپ ارائه کرد. اما در شهرهای تحت پوشش، تعداد هتل‌ها به‌اندازه‌ای هست که کار مسافر را راه بیندازد.

پوشش شهرها در تریپ کامل نیست و علیرغم وجود نام بعضی از شهرها در قسمت جستجو، هتلی در آن یافت نمی‌شود. خرید در تریپ شفاف نیست. تعداد زیادی از هتل‌ها عکس ندارند و سایر هتل‌ها نیز تک‌عکسی هستند. موقعیت روی نقشه را نمی‌توان در مورد همه هتل‌ها مشاهده نمود. همچنین شرایط و قوانین رزرو هتل جایی نیست که بتوان آن را به‌راحتی و هنگام رزرو مشاهده نمود.

در مجموع تریپ مدعی خوبی در رزرو هتل خارجی نیست و علت حضورش در مقاله ما، جایگاه آن در صفحه اول نتایج گوگل است. با این حال در صورت عدم افزایش کیفیت خدمات، احتمالاً در به‌روزرسانی‌های بعدی این مقاله از گردونه رقابت خارج شود.

منبع : hotelbama.com

 

دکمه بازگشت به بالا