استان ها

سمینار داوری انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران به میزبانی کمیته استان البرز

سمینار داوری انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران با مجوز و نظارت دکتر ناصر نصیری رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران با هدف آموزش مربیان و داوران و ارتقاء سطح دانش و تجربیات آنها در مورد جدیدترین تغییرات در سیستم داوری در استان البرز با حضور 6 استان برگزار شود.


“علی عبدی” مسوول دفتر انجمن کیگ بوکسینگ و اکو ایران افزود هدف از برگزاری این سمینار ارتقاء سطح ورزشکاران و مربیانی است که در مسابقات ملی و بین المللی شرکت می‌کنند تا بتوانند از نحوه امتیازدهی و خطا های که در مسابقات اتفاق می‌افتد اطلاع کافی داشته باشند.

“عباس گیاهی”مدرس و مسوول کمیته داوران رینگ اسپورت نیز بیان کرد: با توجه به اینکه ورزش کیگ بوکسینگ به عضویت دائم کمیته بین المللی المپیک (ioc) درآمده است به طبع برای برگزاری مسابقات باید قوانین کامل و جامع رعایت و در امیتاز دهی و اخطار شفاف سازی شود.

“مجتبی دهقان کیا” مسئول کمیته استان البرز افزود این سمینار بامجوز از انجمن کیگ بوکسینگ واکو ایران به ریاست دکتر ناصر نصیری و به میزبانی کمیته کیگ بوکسینگ واکو استان البرز با همکاری شورای شهر هشتگرد و اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ با حضور بیش از 200 شرکت کننده از استان های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و گیلان در سالن ۹دی هشتگرد برگزار شد. ضمناً مدرسین این دوره جناب آقای عباس گیاهی عضو کمیته داوران بین المللی رینگی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و رئیس کمیته داوران رینگی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و آقای آرمین یگانه عضو کمیته داوران بین المللی تاتامی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) بودند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا