اقتصادی

5G دانلود یک فیلم سینمایی را در چند ثانیه ممکن می‌کند

برای کسانی که در ایران با مشکل بارگیری و سرعت روبرو هستیم ، می توان 5G را اینگونه ترجمه کرد که می تواند در عرض چند ثانیه یک فیلم را بارگیری کند. دولتی که سال گذشته در ایران شروع کرده و دولت بعدی باید این کار را سریع انجام دهد … با توسعه این فناوری و ایجاد بازار مناسب در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

در سال های اخیر ، پس از معرفی تلفن های نسل سوم و چهارم در جهان ، ESG گزارش داد که سالهاست در مورد تلفن های همراه نسل 5G یا 5 صحبت می شود. کاهش تأخیر ، ظرفیت دسترسی بالا ، قابلیت اطمینان بالا ، بهبود اتصالات پهن باند تلفن همراه و امکان اتصال و اتصال موارد در مقیاس بزرگ از جمله ویژگی های فناوری نسل جدید است که در حال پیشرفت است. تغییر کرد.

محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با وجود تحریم های ایالات متحده ، از آغاز “جلسات خوب” در زیرساخت های 5G خبر داد و قول راه اندازی اینترنت همراه پنجم را دو سال پیش داد.

وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب توئیتر خود گفت: “ما جلسات خوبی در مورد زیرساخت های 5G داشته ایم.” این یک جهش عالی برای کشور خواهد بود. اگرچه تحریم های ایالات متحده سرعت ما را کاهش می دهد ، ما در یک سال گذشته به طور متوسط ​​20 روستا در روز داریم ، بنابراین 80٪ شبکه کشور کامل است ، بنابراین 5G را نیز افزایش خواهیم داد. این خبر خوبی در سال 1399 است مراکز 5G را راه اندازی کنید این مرحله به مرحله آزمایش شیراز ، کیش ، شهادت و تهران واگذار شد.

5G چیست و چه کاری انجام می دهد؟

این می تواند به عنوان روشی باشد که شما فکر می کنید می توانید فیلم های 5G را در چند ثانیه برای ما در ایران و مشکل سرعت بارگیری کنید.

شما حتی به فیبر نوری گران قیمت هم نیازی ندارید زیرا سرعت اینترنت نسل پنجم بسیار زیاد است. اتحادیه بین المللی ارتباطات از راه دور (ITU) با پیش بینی 100 مگابایت در هر گیگابایت تجربه ، حداکثر 20 گیگابایت را اعلام کرده است.

افزایش قابل توجه ظرفیت پهنای باند

برخی شرکت ها معتقدند که ظرفیت نسل آینده 100 تا 1000 برابر بیشتر از ظرفیت فعلی است و دستگاه های متصل به اینترنت از این پتانسیل به خوبی استفاده می کنند. بارزترین نمونه از تغییر 5G در آینده بخش حمل و نقل است. مکانی که حتی رانندگی را هم متوقف نمی کنیم. از جمله ویژگی هایی که می توان برای فناوری 5G در نظر گرفت ، تشخیص برخورد ، انتقال سریع ، مدیریت ترافیک از راه دور و سیستم های ترمز خودکار است.

بی اعتمادی شبکه به 5G

پایداری یکی از مهمترین ویژگی های فناوری 5G است. دقت و سرعتی که حتی در جراحی های حساس نیز قابل استفاده است.

جراحی از راه دور به یک شبکه قابل اعتماد و پایدار نیاز دارد که به پزشکان تلفن همراه اجازه می دهد تا به بیماران در شرایط از راه دور و بحرانی کمک کرده و تغییرات لازم را در زمینه پزشکی ایجاد کنند.

اینترنت اشیا on در بستر 5G

در آینده نزدیک چیزهای بیشتری به اینترنت متصل می شوند و اتصال این تعداد عظیم دستگاه های هوشمند به یکدیگر نیاز به ظرفیت و ارتباطات مخابراتی و پهنای باند بالا دارد که این امر نیاز به 5G را تأکید می کند.

بنابراین در آینده نزدیک می توانید از فناوری 5G و تلفن هوشمند خود برای کنترل لوازم خانگی خود از کیلومترها دورتر ، به عنوان مثال روشن یا خاموش استفاده کنید.

توسعه فناوری 5G به سرمایه گذاری زیادی نیاز دارد و برنامه هایی برای توسعه و بازاریابی کاربردهای آن در کشورهای مختلف توسعه یافته است. ما در ابتدای راهی هستیم که از سال 1399 در بخش 5G در ایران آغاز شد و دولت آینده باید با توسعه کاربرد این فناوری و ایجاد بازار مناسب ، فوراً در این زمینه سرمایه گذاری کند. .

توسعه و تنظیم فرهنگی موارد دیگری است که باید همزمان با فناوری و توسعه بازار مورد توجه قرار گیرد ، بنابراین مزایای این فناوری برای جهانیان زیرا اجازه رشد همزمان 5G و مزایای آن را می دهد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا