فرهنگ و هنر

تصویب و ابلاغ سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب و تبلیغ سندی در جهت ارتقا فرهنگ محیط زیست خبر داد.

طبق یک گزارش خبری ، آقای ژیلا مراسم آغاز این برنامه امروز با حضور عیسی کلانتری – رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست – و عباس صالحی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت آنلاین برگزار شد. اشاره به لزوم ادغام بین آژانس ها

بعدی: مطابق با اصل 50 قانون اساسی و به طور کلی مواد 12 و 14 سیاست محیط زیست ، تهیه پیش نویس سندی برای ارتقا culture فرهنگ محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگی مردم قرار گرفت.

آقای آگایی این سند شامل هفت استراتژی و 54 مرحله است و اهداف مختلفی را توسعه می دهد ، از جمله توسعه بخش و مشارکت بخش برای توسعه فرهنگ محیط زیست. ، “او گفت. ما به همکاری ویژه بین تغییرات آب و هوا ، خشکسالی و غیره و چشم انداز سیستم و مقامات کشور در مورد توسعه پایدار نیاز داریم.

سرانجام ، وزیر محیط زیست و معاون مشارکت های مردمی گفتند که گروه های کاری تحت سند حفاظت از محیط زیست 20 ابزار دارند که در زمینه آموزش محلی و فرهنگی تأثیر دارد ، که به ما در دستیابی به این امر کمک می کند. اهداف ما.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا