ورزشی

درآمد تیم ملی فوتبال در بحرین واریز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احسان اوسولی صفر ، رئیس کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون ، رئیس کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون در مورد حق پخش مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 برای قطر است. بنابراین ، رهبری عالی فدراسیون و ACA ، مکاتبات بین فدراسیون فوتبال بحرین ، شرکتی که مسابقات گروه C را برای فدراسیون های خود تکرار می کند ، و متعاقباً آژانس رادیو و تلویزیون هزینه فدراسیون را پرداخت کرد. فوتبال ایران 68000 دلار ارزش دارد

وی افزود: “حق پخش مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 کاملاً اتفاقی است. به ما امتیاز فوتبال داده شده است.
وی گفت: “نگاهی به مسابقات فوتبال نتیجه روش باشگاه ها ، بازیکنان ، مربیان و سایر موارد است.” اگر می خواهیم فوتبال پاکی داشته باشیم باید به حقوق تولیدکنندگان این محصول احترام بگذاریم.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال افزود: به عنوان مثال وقتی فیلم یا سریالی در حال ساخت است ، این محصول در سینما تماشا می شود یا از شبکه خانگی پخش می شود. اما اگر این فیلم خارج از کانال مورد نظر پخش شود ، غیرقانونی است و سرمایه گذار متضرر خواهد شد. این فرقی با فوتبال در سطح باشگاهی و ملی ندارد و اگر به حقوق تولیدکنندگان ، فدراسیون ها و باشگاه ها احترام نگذاریم ، تمام تلاش ها برای نمایش بازی بی فایده خواهد بود. خوشبختانه ما با همکاری رادیو و تلویزیون که در حال آماده سازی و حمایت از تیم ملی فوتبال است ، برای چهار تورنمنت بعدی در ماناما 68000 دلار جمع آوری کرده ایم.

وی این رویداد را “گامی قابل توجه و مطلوب” در فوتبال ایران عنوان و بیان کرد: اقدامات لازم برای اجرای برنامه های پرداخت پخش شده و احقاق حقوق فدراسیون فوتبال ایران انجام شده است. حق پخش که به خواست خدا ادامه دارد

اوسولی بازی های تیم ملی فوتبال ایران را در مکان های عمومی مانند کافی شاپ ، سینما و … نشان می دهد توزیع بازی های فوتبال بدون اجازه در سینما ، رستوران و … مانند بردن اسکار است. فیلم در کافه های عمومی. این بسیار غیراخلاقی است و بر حقوق تولید کننده تأثیر می گذارد.

وی افزود: طبق قوانین فدراسیون فوتبال ، حق انتشار این موضوع در اختیار فدراسیون فوتبال است كه آن را به صدا و سیما داده است و اگر اتفاقی بیفتد قطعاً پیگیری خواهیم كرد. بر این اساس ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که در وهله اول ، شما به این موضوع نگاه خواهید کرد و این حق را درک خواهید کرد. در گام بعدی ، انشاالله ما بیشتر به حق تیم ملی فوتبال ایران در انتقال مسابقات و حقوق فدراسیون هنگام رسیدن به جام جهانی متعهد خواهیم بود.

سرانجام ، رئیس کمیته بازاریابی گفت: “برای اینکه بتوانیم در این زمینه به خوبی کار کنیم ، باید حقوق پخش تلویزیونی محقق شود و شرایطی فراهم شود که شرایط خوبی حاصل شود. در این رابطه

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا