عمومی

گوشی های کاربر پسند شیائومی با کیفیت بالا تا سال 2021

با پای کار آمدن شرکت شیائومی دیگر لازم نیست گوشی های 10 میلیونی را خریداری کنید، بلکه این شرکت با تولید مدل های با کیفیت گوشی های با کیفیت را تا 510 درصد ارزان تر از شرکت ها معتبر دبگر در اختیارتان قرار کی دهد.

به هر حال، بسیاری از مردم به ویژه در کشور های توسعه یافته محصولات این شرکت را نادیده می گیرند زیرا به اندازه اپل و سامسونگ معروف و برند نمی اشند. آنها حتی تلاش نکرده اند تا بدانند این گوشی به همان اندازه قدرتمند و کاربردی هستند بدون اینکه برچسب گرانی قیمت روی آنها خورده باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، Xiaomi را در بالای لیست خود قرار دهید. قیمت ارزان با امکانات گسترده که به نوعی قاتل پرچمداران می باشد از ویژگی های این گوشی ها می باشد که از خرید آن پشیمان نمی شوید. اگر نمی دانید بهترین گوشی های شیائومی تا به این لحظه در سال 2021 چه می باشند ما را در این مقاله همراهی کنید.

بهترین گوشی های کاربردی از نظر مشتریان

انتخاب موبایل اندرویدی هوشمند مناسب شیائومی می تواند یک چالش باشد. مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد که هرکدام از آنها دارای قابلیت های منحصر به فرد همسانی هستند.

با این حال، می توانید انتخاب خود را بر اساس عوامل بیشماری مانند اندازه نمایشگر، پردازنده ، دوربین ، کیفیت ساخت و قیمت در نظر گیرید. ما بر اساس تجربه خود 10 گوشی را لیست کرده این که هر یک را بر اساس نیاز خود می توانید انتخاب و از فروشگاه معتبر mimalls خریداری کنید.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Black Shark 2

شیائمی به غیر از انواع تلفن های هوشمند بودجه ای تا پرچمداری که دارد، دارای محصولاتی می باشد که مخصوص گیمر ها می باشد و شما را بر دنیای بازی ها مسلط می گرداند.

گوشی بلک شارک 2 دارای تراشه Snapdragon 855 و حداکثر 12 گیگابایت RAM تنظیم شده است و به کاربران امکان می دهد جدیدترین بازی ها را بدون تأخیر و لگ انجام دهند. همچنین می تواند با عملکرد سریع از پس وظایف چندگانه برآید.

اگر شما یک گیمر قهار هستید و ساعت ها در طول روز بازی انجام دهید ممکن است خیلی زود شارژ تمام کنید یا گوشی شما داغ کند، اما با وجود بلک شارک 2 دیگر نباید نگرانی داشته باشید، زیرا دارای سیستم خنک کننده ایست که دما را 14 درجه کاهش می دهد.

به ویژه، این گوشی از کنترلرهایی پشتیبانی می کند که می توانید کناره های گوشی را پهن کنید و آن را مانند نینتندو سوییچ برای کنترل و راحتی بیشتر در هنگام گیم پلی تبدیل کنید.

نمایشگر آین گوشی 6.39 اینچی می باشد، اگر چه همانند پرچمداران دارای نرخ تجدید تصویر 90 هرتزی نمی باشد، اما نرخ پاسخگویی تاچ بالایی دارد، در ضمن دارای باتری 4000 میلی آمپری می باشد که تا ساعت ها شمار مشغول می کند.

در مورد دوربین، شما یک دوربین عکاسی با لنز دوگانه با 48 مگاپیکسل اولیه و یک تله 12 مگاپیکسلی خواهید داشت. همانطور که میبین برای یک گوشی گیمینگ همچنین دوربین قدرتمندی شگفت انگیز است. در ضمن گوشی سلفی نیز 20 مگاپیکسلی می باشد.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi Mix 3

اگر به دنبال یک تلفن شیائومی مناسب و مقرون به صرفه هستید که دارای اتصال 5G می باشد، گوشی Xiaomi Mi Mix 3 را انتخاب کنید.

این محصول از صفحه نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن 1080 x 2340 بهره می برد. این مدل یکی از تلفن های Xiaomi است که از گزینه های صفحه نمایش پیشرفته استفاده می کند، زیرا شامل یک صفحه نمایش Super AMOLED است. همچنین دارای محافظ گوریلا گلاس 5 می باشد که کاملا سلامت نمایشگر را تنظیم می کند.

در مورد پردازنده، این گوشی دارای چیپست اسنپ دراگون 845 می باشد که تجربه روانی را برای بازی فراهم می کند و از پس وظایف چندگانه بر می آید. اما، متاسفانه از لحاض نرم افزاری و رابط کاربری دارای اندروید 9 و MIUI 10 می باشد که نسبت به رقبای هم ترازی دارای کمی ضعف می باشد و سر و کله زدن با بلات ویر ها محتمل می باشد.

این گوشی دارای باتری 3200 میلی آمپر ساعتی می باشد که در این قیمت بسیار مهم است زیرا حتی در صورت استفاده سخت نیز می تواند یک روز دوام بیاورد. از این مورد که بگذریم، یک شارژر USB نوع C با پشتیبانی از Quick Charge 4.0 دریافت خواهید کرد. اگر با استفاده از این کابل شارژ کنید، مدت زمان شارژ شدن تقریباً یک ساعت و 20 دقیقه طول می کشد تا کامل شود.

این گوشی در پشت دارای 2 دوربین 12 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی می باشد که همگی در نوز بالا عملکرد خیلی خوبی دارند.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note 7

گوشی های ردمی نوت به معروف ترین گوشی های میان رده با قیمت پایین معروف اند و برای مدت ها روی بورس قرار دارند، بنابراین در این لیست از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

این گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی، هیچ کاربری را نا امید نمی کند. همچنین با Corning Gorilla Glass 5 محافظت، بنابراین سلامتی نمایشگر شما تضمین شده می باشد.

چیپست اسنپدراگون 660 به تلفن نیز قدرت می بخشد، زیرا با اجرای چندین برنامه، حتی وظایف طاقت فرسا و بازی های سنگین، انتخاب ایده آلی برای این قیمت محسوب می شود.

در مورد دوربین ها، شما یک دوربین پشتی با وضوح 48 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص حسی عمق 5 مگاپیکسلی خواهید داشت. دوربین سلفی از آنجا که دارای وضوح تصویر 13 مگاپیکسل است نیز بسیار عالی عمل می کند. ردمی نوت 7 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری غیرقابل تعویض است که برای دستگاهی میان رده یک مزیت محسوب می شود.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi 9

اگر گوشی شیائومی قدرتمندی را ترجیح می دهید که از آخرین مشخصات و قیمتارزان بهره می برد، باید Xiaomi Mi 9 را در نظر بگیرید.

این پنل دارای یک صفحه نمایش 6.39 اینچی Super AMOLED با محافظ گوریلا گلاس 6 است. این گوشی دارای اسنپدراگون 855 است که می تواند انرژی کافی برای اجرای سریع 12 برنامه را ارائه دهد. همینطور، انجام بازی های سنگین مثل آب خوردن می باشد.

اما اگر یک گیمر هستید به دلیل وجود باتری 3200 میلی آمپر ساعتی ممکن است به مشکل بخورید زیرا انجام بازی های سنگین و وظایف چندگانه به سرعت شارژ باتری را می بلعد، اما خوشبختانه این مدل دارای شارژر سریع +4 و شارژر 20 واتی می باشد که به سرعت باتری را شارژ می کند.

از آنجا که این مدل از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده می کند، مشکلی با دوربین نخواهید داشت.  شما یک دوربین اصلی فوق العاده 48 مگاپیکسلی، تله فوتو 12 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی خواهید داشت. رزولوشن 20 مگاپیکسل برای عکاسی سلفی نیز جواهری است که باید در این قیمت مشاهده کرد.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi 9T

Mi 9T تقریباً همان Mi 9 است. با این حال، در مقایسه با اکثر مشخصات Mi 9 دارای ویژگی های معقول و قیمت ارزان تری است. علی رغم از دست دادن برخی از ویژگی های شاخص، اکثر اجزای درجه یک خود را حفظ کرده و حتی چند اصلاح را به آن اضافه کرده است.

این گوشی نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED را با وضوح 1080 23 2340 به نمایش می گذارد که توسط Corning Gorilla  Glass 5 محافظت می شود که یک رده پایین محافظ مورد قبلی است. با این حال، با یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری دارد که نسبت به مدل قبلی یک مزییت به حساب می آید.

هنگامی که نوبت به دوربین می رسد، Mi 9T سیستم دوربین سه گانه را از Mi 9 حفظ می کند. این مدل دارای یک دوربین فوق العاده 48 مگاپیکسلی، تله فوتو 8 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی است. با این حال، دوربین سلفی داستان متفاوتی دار. به جای دوربین جلوی معمول، به یک پاپ آپ موتور دار با رزولوشن 20 مگاپیکسل تبدیل شده است.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2

گاهی اوقات، تمام آنچه که ما نیاز داریم یک تلفن پایه شیائومی است تا بتواند کارهای روزمره خود را انجام دهد. اگر این مورد شماست، Mi A2 را بررسی کنید. این شامل مشخصات مناسبی است که برای شما جالب است.

این مدل دارای صفحه نمایش LCD FullHD + IPS 5.99 اینچی با رزولوشن 1080 × 2160 می باشد. همچنین دارای تراشه اسنپ دراگون کاربردی 660 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 3.0 می باشد.

در مورد دوربین، شما لنزهای عقب دو لنز اصلی 12 و 20 مگاپیکسلی خواهید داشت. رزولوشن دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسل است. این مولفه ها می توانند عکس های خوبی را در مناظر با نور خوب ارائه دهند، اما در تنظیمات کم نور کمی تلاش می کند.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi 9T Pro

آیا از وجود این همه گوشی سری می 9 در این لیست تعجب می می کنید؟ بیاید ببینیم چه چیزی نسخه پرو را از سایرین متمایز ساخته است. چیزی که عیان است این است تمام ویژگی های خوب را درون خود ترکیب کرده است.

این گوشی از پنل 6.39 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 23 2340 بهره می برد. برای محافظت پنل از Corning Gorilla Glass 5 استفاده می کند. وقتی صحبت از پردازنده می شود، سطح بالای اسنپدراگون 855 جایگزین 730 از Mi 9 شده است.

این گوشی با یک باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی همراه است که در صورت استفاده منظم می تواند بیش از یک روز دوام داشته باشد. علاوه بر این، از شارژ سریع 27 وات و همچنین شارژ سریع 4+ پشتیبانی می کند.

در ادامه، دوربین هایش بسیار قابل اعتنا می باشد. Mi 9T Pro هنوز از سیستم دوربین سه گانه با 48 مگاپیکسل اصلی، تله فوتو 8 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی فوق العاده استفاده می کند. برای دوربین سلفی، شما یک pop-up موتور با وضوح 20 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. این دوربین ها هم در تنظیمات نور روز و هم در نور کم به خوبی کار می کنند.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

اگر به دنبال یک دوربین موبایل مترادف با کیفیت DSLR هستید، به دنبال چیزی بیشتر از Xiaomi Mi Note 10 که در اواخر سال 2019 منتشر شد نباشید،  Mi Note 10 اولین تلفن هوشمند جهان با سیستم دوربین Penta در پشت با قدرت 108 مگاپیکسل می باشد.

دوربین هایش می تواند عکس هایی بهتر از iPhone 11 Pro یا Huawei P30 به تصویر بکشد. با این اوصاف، بدون توجه به اینکه چند بار زوم، تصاویری با رنگ های تند و جزئیات غنی خواهید داشت.

علاوه بر لنز اولیه 108 مگاپیکسلی، شما یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص حس عمق 5 مگاپیکسلی، ماکرو فوق العاده 20 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهید داشت. دوربین سلفی نیز از رزولوشن 20 مگاپیکسل بهره می برد.

در مورد صفحه نمایش، دارای یک پنل 6.47 اینچی AMOLED با وضوح 1080 x 2340 خواهید داشت. با این حال، لبه های صفحه نمایش مانند Samsung Galaxy S10 خمیده است. وقتی صحبت از پردازنده می شود، Mi Note 10 از Snapdragon 730G بهره می برد.

  1. گوشی شیائومی ردمی Xiaomi Redmi Note 8 Pro

یکی دیگر از تلفن های شیائومی که در خط میان رده بهترین عملکرد را دارد، Redmi Note 8 Pro است.  بسیاری از افراد معتقدند این مدل بهترین گوشی شیائومی می باشد که می تواند تا سال های زیادی در اوج باشد.

این گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون Helio G90T متفاوتی می باشد که به خوبی از عهده وظایف چندگانه و اجرای بازی های سنگین بر می آید، بنابراین منسب گییمر ها نیز می باشد.

این صفحه از پنل 6.53 اینچی FHD + با رزولوشن 1080 23 2340 بهره می برد. همانند اغلب گوشی های شیائومی هم نمایشگر و هم قسمت عقب آن با Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود تا از حداکثر امنیت هنگام استفاده از دستگاه بهره ببرید.

در مورد دوربین، شما چهار دوربین با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص حس عمقی 2 مگاپیکسلی خواهید داشت. دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسل نیز برای یک گوشی میان رده یک جواهر است. این لنزها در محیطی با نور مناسب عکس های مناسبی تولید می کنند. علاوه بر این، این گوشی دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با کابل شارژ سریع 18 وات می باشد.

  1. گوشی شیائومی Xiaomi Mi A3

گوشی شیائومی Mi A3 دارای صفحه نمایش 6.09 اینچی Super AMOLED با محافظ Corning Gorilla Glass 5 می باشد. اما رزولوشن 720 در 1520 یک خبر مایوس کننده برای طرفداران نمایشگر با کیفیت می باشد.

این مدل دارای چیپست اسنپدراگون 665 می باشد و با دو پیکربندی 4/6 گیگابایت RAM با 64/128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. این گوشی دارای باتری 4030 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 3.0 می باشد. علاوه بر این، از یک دوربین سه گانه  48 مگاپیکسل اولیه، 8 مگاپیکسل فوق عریض و یک سنسور تشخیص حس عمقی 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا