برترین های کسب و کارعمومی

آموزش رفع ارورها و مشکلات بازی فورتنایت

قبل از این که به راه حل هریک از خطاهای مذکور برسیم، بهتر است اول از همه ریستارت کردن یا راه اندازی مجدد بازی، لانچر و کامپیوتر یا کنسول خود را امتحان کنید. این، راه حل کوتاه و بسیار ساده‌ای است که گاهی اوقات حتی بهترین بازیکنان نیز از آن غافل شده و فراموش می‌کنند. قبل از هر چیز سری وبسایت بزنید تا از وضعیت سرورهای بازی مطلع شوید، ممکن است مشکل شما یک مشکل جهانی و از سرورهای بازی باشد. فهرست ارورهای بازی فورتنایت:

راه حل برطرف کردن ارور بازی Fortnite

در ادامه شماری از پرتکرارترین باگ‌ها خطاهایی که ممکن است در حین تجربه بازی با آن مواجه شوید را همراه با راه حل برطرف کردن آن‌ها باهم مرور خواهیم کرد. وضعیت سرورهای اپیک گیمز را چک کنید همانطور که در اوایل مطلب اشاره کردیم، همیشه وقتی به مشکل خوردید ابتدا از طریق وضعیت سرورها را چک کنیدريال شاید اصلا مشکل از طرف شما نباشد. پاک کردن وب‌کش لانچر خود شاید خیلی از مشکلات را بطرف کند. برای این کار قدم‌های زیر را دنبال کنید:

روی سیستم عامل ویندوز:

  1. از لانچر Epic Games خارج شوید. برای این کار روی لوگوی اپیک گیمز در قسمت پایین سمت راست ویندوز راست کلیک کنید (برای مشاهده لوگو روی فلش به سمت بالا کلیک کنید). سپس گزینه Exit را انتخاب کنید.
  2. روی کیبرد خود دکمه ویندوز و R را با هم فشار دهید و عبارت «%localappdata%» را تایپ کنید. سپس Enter را برنید تا File Explorer ویندوز برای شما باز شود.
  3. پوشه Epic Games Launcher را باز کنید.
  4. پوشه Saved را باز کنید.
  5. روی پوشه webcache کلیک و سپس آن را پاک کنید.
  6. کامپیوتر خود را ری استارت و لانچر اپیک گیمز را باز کنید.

روی سیستم عامل مک:

  1. از لانچر اپیک گیمز خارج شوید.
  2. Finder را باز کنید.
  3. روی GO کلیک و سپس روی Go to Folder کلیک کنید.
  4. عبارت «~/Library/Caches/com.epicgames.EpicGamesLauncher» را تایپ کنید و سپس Enter را روی کیبرد فشار دهید.
  5. پوشه webcache را بردارید و آن را به درون Trash بیندازید (Drag and Drop).
  6. کنترل را فشار دهید و سپس روی Trash کلیک کنید.
  7. روی Empty Trash کلیک کنید.
  8. دوباره لانچر Epic Games را باز کنید.

با این کار دیگر مشکل دسترسی به پوشه بازی حل می‌شود و برای مثال دیگر مشکلی برای دانلود کردن بازی Fortnite و آپدیت‌های آن نخواهید داشت. برای این کار قدم‌های زیرا را دنبال کنید:

  1. روی شورتکات Epic Games Launcher کلیک راست کنید.
  2. گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.

درایورهای کارت گرافیک را آپدیت کنید حتما قبل از اجرا کردن بازی و برای برطرف کردن ارورهای بازی Fortnite مطمئن شوید که درایورهای سیستم خود از جمله درایور کارت گرافیک آپدیت هستند، این کار باعث حل کردن بعضی از مشکلات کرش کردن لانچر می‌شود. برای این که به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

Error Code 91: “Party Functionality Limited”

معمولاً این خطا ربطی به پلتفرمی که با ان بازی را اجرا می‌کنید نداشته و کلیه کاربران PS4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی این ارور را گزارش کرده‌اند. خطای Error Code 91 معمولاً در مواقعی سرورهای بازی با مشکل فنی مواجه می‌شوند، نمایش داده می‌شود. چند راه حل ساده برای عبور از این مشکل پیشنهاد می‌شود که البته باتوجه به این که منشأ این خطا به سیستم شما ارتباطی ندارد، ممکن است حتی با به کارگیری تکنیک‌های زیر نیز خطای مورد نظر برطرف نشود. در هرحال، در ادامه می‌توانید سه روش ساده و کاربردی را برای حل مشکل ارور 91 در بازی فورتنایت به کار بگیرید. سایت برای خرید ویباکس فورتنایت  و کسب اطلاعات بیشتر .

روش اول: راه‌اندازی مجدد بازی Fortnite

ری‌استارت کردن بازی و سیستم تقریباً در 90 درصد مشکلات عمومی کاربران مؤثر واقع شده و میزان کاربرد آن به حدی رسیده که گاهاً مورد شوخی و تمسخر کاربران اینترنت قرار می‌گیرد. اما مهم نیست که این تکنیک چقدر تکراری یا کلیشه‌ای شده باشد، مهم این است که قبل از به کارگیری هرگونه تکنیک یا راه حل خاصی که برای یک مشکل به خصوص در نظر دارید، باید یک بار راه‌اندازی مجدد بازی و سیستم را امتحان کنید.

حتی اگر قصد پیوستن به گروه یکی از دوستان خود را دارید، از آن‌ها درخواست کنید که این کار را در سیستم خود انجام دهند. اگر راه‌حل قدیمی ری‌استارت کردن هم جواب نداد، شاید با تغییر حالت پارتی خود موفق به دور زدن این مشکل شوید. برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که با تغییر حالت پارتی از عمومی به خصوصی، مشکل عدم امکان پیوستن آن‌ها به گروه دوستان خود برطرف شده است. روش سوم: چندبار امتحان کنید

البته روش سوم را نمی‌توان یک روش مستقل نامید اما اگر این خطا واقعاً به سرورهای بازی فورتنایت مربوط باشد، باید ابتدا از این که این مشکل برای دوستان شما نیز ایجاد نشده، اطمینان حاصل کنید. وبسایت به طور پیوسته مشکلاتی که به عملکرد سرورهای Fortnite مربوز می‌شود را به نمایش می‌گذارد تا کاربران از علت ایجاد مشکلات خود در بازی مطلع شوند. ضمن این که شما می‌توانید با چک کردن مداوم صفحه در توییتر از احتمال بررسی مشکلات خود توسط تیم پشتیبانی این بازی اطلاع حاصل کنید. در ادامه به شماری دیگر از خطاهای رایجی که در بازی فورتنایت ظاهر می‌شوند اشاره داشته‌ایم.

تمامی خطاهای بازی Fortnite و روش برطرف کردن آن  مفهوم: عدم امکان اجرای بازی به دلیل باگ آنتی چیت یا ضد تقلب راه حل: (دو مرحله)  رفع مشکلات و ارور های بازی Fortnite در کامپیوتر چگونه است؟ بازی فورتنایت یکی از معروف ترین بازیهای بتل رویال است که به دلیل بهره بردن از گرفیک بالا و فصل های متفاوت در همان ابتدا مورد پسند بخش بزرگی از گیمر ها بوده است.

اما متاسفانه برخی کاربران در زمان اجرای بازی فورتنایت با مشکلات متفاوتی روبرو می‌شوند که  قصد داریم به تحلیل آنها بپردازیم. در مطالب قبلی به   پرداختیم. اما در این مقاله قصد داریم در ابتدا به بررسی ارور های بازی فورتنایت در کامپیوتر پرداخته و پس از توضیح مواردی که موجب می‌شود گیمر با آن روبرو شود، به رفع ایرادات بازی فورت نایت در pc بپردازیم. همراه تیم فنی رایانه کمک باشید. آنچه مطالعه میکنید:

چرا فورتنایت وارد بازی نمیشود؟ توجه داشته باشید که بازی فورتنایت (کامپیوتر، کنسول و گوشی) توسط تمام اپراتور های ارائه دهنده اینترنت در کشور فیلتر شده است پس برای اتصال بدون نقص به این بازی لازم است از برنامه های تحریم شکن استفاده کنید. (در ادامه به چند DNS رایگان فورت نایت اشاره شده که میتوانید از آنها استفاده کنید) زیرا سرور های این بازی بر روی IP گیمر های ایرانی مسدود شده است و هیچ فردی در داخل ایران نمی‌تواند به صورت عادی با سروهای بازی در ارتباط باشد.

پرسش و پاسخ رفع مشکل بازی فورتنایت کامپیوتر و گوشی همراه در قسمت بالا به صورت کامل به حل مشکل بازی فورتنایت روی کامپیوتر و گوشی همراه پرداختیم اما در این مطلب قصد داریم به برخی از مشکلات گیمر ها که در بازی فورتنایت با آن روبرو شده اند بپردازیم پس با ما همراه باشید و در  صورتی که با مشکل یا سوال خاصی روبرو شده اید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و خدمات کامپیوتری آنلاین دریافت کنید. چگونه مشکل لگ و افت فریم را در فورتنایت رفع کنیم؟ به طور کلی روش های مختلفی برای حل ایراد لگ در فورتنایت پشینهاد شده است اما به صورت خلاصه به برخی از آنها میپردازیم

  • ابتدا مطمئن شوید که درایور کارت گرافیک شما به آخرین نسخه بروز شده است.
  • حتما مطمئن شوید که آخرین نسخه بازی را بر روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب دارید.
  • تنظیمات بازی را حتما به حالت بهینه و پیشفرض برگردانید تا مشکل لگ فورتنایت رفع شود.
  • تنظیمات گرافیکی بازی را تا حد امکان کاهش دهید و موضوع را بررسی کنید.

Dns برای فورتنایت ps4 متاسفانه بیشتر سرور های dns برای بازی های آنلاین شلوغ بوده و یا سریعا فیلتر میشوند اما در ادامه چند سرور بازی فورتنایت را بای شما قرار میدهیم که آنها را تست کنید به احتمال زیاد بدون مشکل متصل میشود. نکته: اگر هم dns پرسرعت برای فورتنایت دارید، خوشحال میشویم اطلاعات آن را در بخش نظرات برای گیمر های دیگر به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

و در آخر ممنونم که تا پایان مطلب ” رفع مشکلات و ارور های بازی Fortnite ” همراه ما بودید، امیدوارم اطلاعات داده شده در این مطلب تونسته باشد شما را در رفع ایرادات بازی فورتنایت یاری کرده باشد. اگر پس از انجام مراحل بالا همچنان با مشکل اجرا نشدن بازی Fortnite به هر نحوی بودید، بهتر است با در ارتباط باشید و از آنها مشاوره تلفنی و اینترنتی رایگان دریافت کنید. برای این کار کافیست با شماره با تلفن ثابت و با شماره با تلفن همره تماس بگیرید. رایانه کمک به صورت شبانه روزی به عنوان یک شرکت خدمات کامپیوتری تلفنی آماده پاسخگویی به ایرادات کامپیوتری و موبایلی شما خواهد بود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا