ورزشی

فدراسیون دوومیدانی تحریم وزیر ورزش و جوانان را محکوم کرد

فدراسیون دوومیدانی تحریم وزیر ورزش و جوانان را محکوم کرد

فدراسیون دوومیدانی تحریم وزیر ورزش و جوانان کشورمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ با توجه به اقدام اخیر اتحادیه اروپا پیرامون تحریم ظالمانه سید حمید سجادی قهرمان ملی و یکی از المپین‌های کشورمان که در حال حاضروزیر ورزش و جوانان است فدراسیون دو و میدانی این اقدام را محکوم کرد.

در پی تحریم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که از قهرمانان اسبق و پیشکسوتان رشته دوومیدانی است، از سوی پارلمان اروپا فدراسیون دوومیدانی به نمایندگی از این خانواده بعنوان بخشی از جامعه ورزش به نشانه ایستادگی در مقابل این اقدام تصمیم نابخردانه اتحادیه اروپا را محکوم می‌کند. 

سجادی در کارنامه ورزشی خود حضور در میدان مهم المپیک و همچنین کسب مدال‌های با ارزش قهرمانی آسیا در ماده ۳۰۰۰متر بامانع در سال‌های( ۱۹۹۱-طلا و ۱۹۹۳-۱۹۹۵-۱۹۹۸-۲۰۰۰-برنز) و همچنین مدال نقره بازی های آسیایی ۱۹۹۸بانکوک و مدال طلا مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۳ را جای داده است و تحریم نمودن وی قطعا اقدام نابخردانه و غیر ورزشی ایست که روح ورزش را خدشه دار خواهد کرد و با منشور المپیک در تضاد است.

گفتنی است، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشورمان در حال حاضر رکورد‌دار ملی مواد ۵۰۰۰متر و ۱۰۰۰۰متر فصای باز و ماده ۱۵۰۰متر داخل سالن دو و میدانی کشورمان نیز است.

انتهای پیام// 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا