فرهنگ و هنر

در نقاشی های ون‌گوگ قدم بزنید!

نمایشگاه هایی که دیوارها و کف سالن را به رویای “ون گوگ” تبدیل می کند ، در شهرهای مختلف ایالات متحده برگزار شده است.

طبق گزارش ISN و نیویورک تایمز ، نمایشگاه جدید اکنون برای کسانی که دوست دارند از ون گوگ در مقابل “شب ستاره” عکس بگیرند آزاد است.

این نمایشگاه که دیوارها و کف سالن را به رویایی از نقاشی های هلندی تبدیل می کند ، در شیکاگو و سن پترزبورگ فلوریدا برگزار شد و در سایر شهرهای آمریکا برگزار می شود.

نمایشگاه هایی که باعث ایجاد چنین مخاطبانی در هنر می شوند ، حدود یک دهه پیش اولین بار در اروپا شناخته شدند.

در یکی از این نمایشگاه ها که در حال حاضر در ایالات متحده برگزار می شود ، بازدید کنندگان از شبکه های اجتماعی بازدید می کنند و در سالن های کم نور ماسک می پوشند. چراغ ها حرکت می کنند ، تصاویر تیره و روشن می شوند و رنگ ها تغییر می کنند. عرض تصاویر و احساس بودن در تصاویر ون گوگ بازدید کنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.

در محافل دور ، خانواده و دوستان اغلب مدتی در زیر “گل بادام” و “شب ستاره” می نشینند و کودکان در میان آفتابگردان های روشن می دوند.

در برخی از این نمایشگاه ها از رایحه های سرو ، سرو ، جوز هندی و آهک برای لذت بخشیدن به باغ ، گل ارکیده و سرسبزی استفاده شده است. برخی از این نمایشگاه ها همچنین هدفون واقعیت مجازی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

نادین گرانوف ، مدیر این سازمان که اصالت آثار را تأیید می کند ، معتقد است که چنین نمایشگاه هایی در مقایسه با اثری که فقط به دیوار آویزان است ، در درک هنرمند و اقناع کار هنرمند در زندگی بسیار م effectiveثر است.

کارهای هنرمندان دیگر مانند پیکاسو و مونه نیز موضوع این نمایشگاه ها بوده است ، اما وان گوگ را می توان به دلیل تعدد نمایشگاه های ون گوگ در بسیاری از نقاط جهان پیشرو دانست. در این زمینه.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا